مالزی PM برنده آزمون های پشتیبانی ousts مجلس

توسط: AP | کوالالامپور | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 1:53:28 pm حرکت در آمد که در مجلس از سر گر

توسط NEWSATROPAT در 24 تیر 1399
توسط: AP | کوالالامپور | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 1:53:28 pm
Malaysia PM wins tests of support, ousts house speaker حرکت در آمد که در مجلس از سر گرفته شد پس از ماه ها تاخیر به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. (AP Photo/Johnshen لی)

نخست وزیر مالزی Muhyiddin یاسین دقت برنده یک حرکت به بوت رییس مجلس شورای اسلامی در دوشنبه خراش دادن از طریق این آزمون برای اولین بار از حمایت خود را از نزدیک به پنج ماه پس از به دست گرفتن قدرت است.

حرکت در آمد که در مجلس از سر گرفته شد پس از ماه ها تاخیر به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

موفقیت آن می تواند در خنثی کردن مخالفان پیشنهاد رای اعتماد در برابر Muhyiddin گفته تحلیلگران. قانونگذاران درگیر در بحث گرم بیش از Muhyiddin بی سابقه ای پیشنهاد به جای مجلس با نامزد خود را.

رای گیری بعد از آن نشان داد دولت امن 111 رای موافق در برابر 109 برای مخالفت با یک غایب و دیگری برای حساب نشده.

"آرا نشان می دهد که Muhyiddin دولت اعداد برای باقی ماندن در قدرت. جای بلندگو بسیار مهم است چرا که آن سخنران چه کسی تصمیم می گیرد و اگر رأی عدم اعتماد به نفس می توانید پیش بروید" گفت: James چانه مدیر آسیا موسسه در دانشگاه تاسمانی در استرالیا.

"آرا نیز تایید می کند آنچه که ما در حال حاضر می دانیم که هر دو طرف بسیار نزدیک هستند از نظر تعداد و Muhyiddin دولت است و نه پایدار" چانه گفت.

Muhyiddin مشروعیت به چالش کشیده شده است توسط مخالفان از او سوگند یاد کرد, در مارس 1 پس از یک هفته ای سیاسی بحران است. Muhyiddin خود را کشیده قومی مالایی حزب حاکم اتحاد و باعث فروپاشی آن.

او با تشکیل یک مالایی-محور دولت با مخالفان از جمله حزب از نخست وزیر سابق Najib Razak که در دادگاه های متعدد پیوند اتهامات عنوان شده علیه.

پس از آن نخست وزیر Mahathir محمد استعفا در اعتراض به طرح و زمینه یک حرکت بدون اعتماد به نفس در برابر حزب سابق خود متحد.

چانه گفت: سخنران جایگزینی پیشنهاد مجلس نمی تواند به عنوان موثر چک و تعادل در برابر Muhyiddin.

"با توجه به این که جدید و بلندگو است که توسط نامزد Muhyiddin دولت. من می توانید شرط می بندم که Mahathir نمی خواهد به یک شانس ایستادن در خلاص شدن از Muhyiddin," چانه گفت.

"Muhyiddin در حال حاضر بسیار قوی تر و موقعیت سیاسی بعد از این."

در طول بحث حاکم نمایندگان مجلس گفت: این طبیعی بود روش انتصاب جدید افسران تراز وسط قرار دارد با دولت جدید است. اما Mahathir گفت: سخنران باید کسی که خنثی است.

او گفت: Muhyiddin حرکت بر خلاف قانون اساسی بود به عنوان جایگزینی تنها می تواند انجام شود اگر سخنران مرده بود یا صندلی خالی است.

95-در سال Mahathir دو بار نخست وزیر شد heckled توسط دولت قانونگذاران گفت که او باید استعفا اواخر فوریه. Mahathir قبلا ادعا کرد او حمایت اکثریت از قانونگذاران اما که برخی از اند رشوه به سوئیچ طرف.

مخالفان نیز به تازگی موفق به توافق بر سر کسانی که خود را نخست وزیر جدید نامزد باید با Mahathir فشار برای یک نامزد از شرق مالزی و سابق خود داد امید بستن برای انور ابراهیم که میله میله به موفقیت Mahathir قبلا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن