شهردار لندن خواستار قومیت رکورد COVID-19 مرگ و میر

توسط: PTI | لندن | به روز شده در: 7 مه سال 2020 9:31:15 pm "مردم از سیاه و آسیایی و اقلیتهای قومی هس

توسط NEWSATROPAT در 18 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | لندن | به روز شده در: 7 مه سال 2020 9:31:15 pm
Sadiq khan in london "مردم از سیاه و آسیایی و اقلیتهای قومی هستند که به طور نامتناسبی تحت تاثیر شیوع COVID-19 و ما نیاز به اقدام فوری برای فاش کردن میزان واقعی این نابرابری گفت:" خان. (منبع: AP Photo/فایل)

شهردار لندن صادق خان روز پنج شنبه به نام برای قومیت به ثبت در همه گواهی مرگ برای افشای نامتناسب اثر که COVID-19 و بیماری های دیگر داشتن در انگلستان پایتخت, در اقلیت قومی (بام) جوامع است.

این مخربی بر این جوامع تبدیل شده است به طور فزاینده ای روشن با یک اخیر موسسه مطالعات مالی (IFS) تجزیه و تحلیل برآورد بیمارستانی که نرخ مرگ و بالاترین در میان کسانی که با پاکستان, سیاه کارائیب و میراث آفریقایی.

IFS مطالعه نیز پیدا کرده بود که سرخپوستان ساخته شده تا از هر 10 از همه متولد پزشکان در انگلستان خدمات بهداشت ملی (NHS) قرار دادن آنها در رده پرخطر برای COVID-19.

لندن پاکستان-منبع شهردار ترس آن ممکن است به درک کامل میزان این تفاوت که بر خلاف در اسکاتلند قومیت است نه ثبت شده در گواهی مرگ در انگلستان است.

"مردم از سیاه و آسیایی و اقلیتهای قومی هستند که به طور نامتناسبی تحت تاثیر شیوع COVID-19 و ما نیاز به اقدام فوری برای فاش کردن میزان واقعی این نابرابری گفت:" خان.

ما باید به طور کامل در معرض اثر آن این است که در جوامع ما باید صادقانه گفتگو در مورد آنچه که در پشت آن که چرا این اتفاق می افتد و کار سخت برای مقابله با این مشکلات است. به همین دلیل من خواستار شفافیت بیشتر و آوردن رهبران شهر با هم به دیدن آنچه که ما می توانید انجام دهید," او گفت:.

شهرستان سالن شهرداری گفت آن است که تجزیه و تحلیل اطلاعات موجود برای بهبود درک از این مخربی به دنبال به اجتماعی و اقتصادی عوامل عفونت و مرگ و میر و تاثیر آن در راه های دیگر از جمله آموزش و پرورش و اشتغال و رفاه.

"من در حال کار سخت به انجام همه من می توانید به پشتیبانی و مبارزه برای لندن جوامع مختلف اما دولت نمی تواند چشم پوشی از مشکلات ساختاری در جامعه ما که معنی اقلیت قومی لندن هستند احتمال بیشتری برای کار در کمتر پرداخت می شود و شغل و زندگی به سر می برند اقامت و رنج می برند از شرایط بهداشتی اساسی که آنها را بیشتر در معرض خطر" اضافه شده خان.

در حالی که استقبال از دولت در حال انجام بررسی به نامتناسب اثر این ویروس در برخی از اقوام مخالفان حزب کارگر عضو تاکید کرد که تنها با اضافه کردن قومیت بر روی گواهی مرگ که یک تصویر کامل از تاثیر بر کسانی که از بام زمینه می توان ردیابی.

خان گفت که این کار در گرد هم آوردن شهر و رهبران جامعه از سراسر پایتخت بریتانیا بیشتر به تجزیه و تحلیل آنچه می تواند انجام شود برای محافظت از اهالی لندن در معرض خطر است.

Dr Zubaida Haque, معاون برابری نژاد فکر می کنم مخزن Runnymede Trust گفت: ?ما می دانیم که از پیشرفت های اخیر در گزارش های رسمی از COVID-19 داده است که خاص گروه های اقلیت های قومی هستند بیش از نمایندگی میان مرگ و میر بیمارستان با COVID-19 اما ما نمی دانیم که در مورد مرگ و میر با COVID-19 در میان گروه های اقلیت های قومی در جامعه و یا در مراقبت از خانه.

"این کاملا ناکافی در طول یک بیماری همه گیر. این مهم است که ما کل تصویر است که تحت تاثیر قرار به طوری که ما می تواند شناسایی و سپر آسیب پذیر از COVID-19. ما به توافق برسند که این مهم به قومیت ثبت شده در گواهی مرگ آن را به عنوان اجازه می دهد تا ما را به شناسایی هر گونه تفاوت در میزان مرگ و میر بین گروه های قومی."

اولین مجموعه از NHS داده ها شکسته قومیت ماه گذشته نشان داد که گروه بام ساخته شده 16.2 درصد از کل COVID-19 نرخ مرگ و بالاتر از 14 درصد نسبت به درون جامعه منجر به بهداشت عمومی انگلستان-نقد و بررسی به عوامل پشت این اختلاف.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن