تلاش ساخته شده است برای سرنگونی من: نپال PM Oli

توسط: PTI | کاتماندو | به روز رسانی: 28 ژوئن 2020 8:52:09 pm Oli گفت: برخی از رهبران نپال نیز که در

توسط NEWSATROPAT در 8 تیر 1399
توسط: PTI | کاتماندو | به روز رسانی: 28 ژوئن 2020 8:52:09 pm
KP Oli, Nepal prime minister, Nepal prime minister KP Oli, Nepal new map, World news, Indian Express Oli گفت: برخی از رهبران نپال نیز که در بازی به او را حذف بلافاصله. (عکس)

نپال نخست وزیر K P Sharma Oli روز یکشنبه ادعا کرد که تلاش های انجام شده به سرنگونی او و پس از او دولت redrew سیاسی کشور نقشه با ترکیب سه استراتژیک کلیدی هندی سرزمین.

"تلاش ساخته شده است برای حذف من از قدرت اما که نمی خواهد موفق Oli ادعا و بدون نام بردن از هر شخص یا کشور است.

او گفت: هیچ کس آشکارا از او خواست به ترک. اما من قال underset حرکات Oli گفت: در حالی که صحبت کردن در یک رویداد به مناسبت 69 سالگرد تولد محبوب رهبر حزب کمونیست نپال اواخر مادان Bhandari در نخست وزیر اقامت.

"شده اند وجود دارد انواع مختلف فعالیت در سفارتخانه ها و هتل ها," او گفت. اگر شما گوش دادن به اخبار رسانه ها از دهلی نو شما حرکت.

او گفت: برخی از رهبران نپال نیز که در بازی به او را حذف بلافاصله.

تفاوت بین نخست وزیر Oli و مخالفان خود از جمله حزب حاکم اجرایی رئیس Pushpa کمال Dahal "Prachanda" ظاهر شده اند در حال انجام ایستاده جلسه کمیته از حزب.

Oli که با آن مواجه انتقاد در درون حزب خود را برای پرش اول و دوم بعد از کمیته دائمی جلسات با حضور در جلسه سوم در روز شنبه اما به طور خلاصه. اما او از صحبت نمی کنم در این نشست است.

"در گذشته زمانی که من امضا موافقت نامه های تجاری با پکن, من دولت اقلیت فرو ریخت. اما این بار ما یک دولت تمام عیار اکثریت بنابراین هیچ کس نمی تواند حذف من در حال حاضر Oli گفت: در روز یکشنبه.

"من نمی ارتکاب هر اشتباه و ادعا در سرزمین ما که ربوده شده است از ما گذشته 58 سال پس از نپال لذت بردم حقوق بیش از این مناطق برای 146 سال" Oli گفت.

نپال در این ماه به اتمام روند ترسیم سیاسی کشور نقشه از طریق اصلاح قانون اساسی ترکیب سه مهم استراتژیک هند مناطق.

هند نامیده می شوند به عنوان "غیرقابل دفاع" "مصنوعی بزرگ شدن" از ادعای ارضی با نپال پس از آن مجلس با تصویب قطعنامه ای جدید در نقشه سیاسی این کشور شامل Lipulekh, Kalapani و Limpiyadhura مناطق که هند حفظ متعلق به آن است.

هند و نپال روابط دو کشور تحت فشار پس از دفاع وزیر Rajnath Singh افتتاح 80 کیلومتر-طولانی استراتژیک بسیار مهم جاده اتصال Lipulekh عبور با Dharchula در Uttarakhand در 8 مه.

نپال در واکنش به شدت به افتتاح جاده ها ادعا می کنند که آن را از طریق خاک نپال. هند با رد این ادعا تصریح می کند که جاده را به طور کامل در داخل خاک خود است.

صحبت به شرط ناشناس ماندن یک رهبر ارشد این حکم NCP گفت PTI که Oli را نشانه ای بود که مخالفان او در داخل حزب حاکم و نه از خارج.

"شده است وجود دارد رشد اختلافات در درون حزب حاکم و نخست وزیر بودن است گوشه ای درون خود و همکاران خود در حال نقد دولت و عملکرد," او گفت:.

یکی دیگر از NCP رهبر گفت که Oli غیاب در دو روز اول از این جلسات نشان داد رشد تفاوت بین او و Prachanda.

Prachanda بارها صحبت در مورد عدم هماهنگی بین دولت و حزب و او با فشار دادن برای یک مرد یک سیستم موقعیت به دنبال NCP.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب