نامه: سناتورها: ما نیست تعریف شده توسط پلت فرم

چهار شنبه, ما با ارسال یک ایمیل از یک نگران اقامت بیش از جمهوریخواهان پلت فرم تصویب از طریق پست رای گیری در م

توسط NEWSATROPAT در 4 مرداد 1399

چهار شنبه, ما با ارسال یک ایمیل از یک نگران اقامت بیش از جمهوریخواهان پلت فرم تصویب از طریق پست رای گیری در ماه مه بدون بحث یا بحث به تصویب رسید توسط یک کمیته از چند نمایندگان. این ایمیل شامل نگرانی است که ما به عنوان یک بدن بودند ضد تجاوز و ادعایی غیر مستقیم شیوه ای است که ما درگیر شدن در تبعیض علیه افراد بر اساس گرایش جنسی. کنار گذاشتن نادرست و افترا آمیز اتهامات بیایید نگاهی به این حقایق است.

آخرین جلسه لایحه معرفی شد که ممنوع تبعیض بر اساس گرایش جنسی در داکوتای شمالی. این لایحه SB 2303 را ساخته اند که این تشکیل دهنده نگرانی یک مسئله شده است و به طور پیوسته به دست آوردن با بخار در مجلس و حزب جمهوری خواه (اگر چه به وضوح و به سرعت به عنوان ما می خواهم). بله رای را ممنوع تبعیض در حالی که هیچ رای را در سمت چپ آن را به ممکن است در تئوری. به عنوان یک نتیجه هر یک از چنگال بزرگ مغان در ملاقات مطمئن شوید که ما درک این لایحه ما به حفظ یک جبهه متحد برای این لایحه است. وقتی که آمد آن زمان به رای هر یک از ما رای به منع تبعیض است. اگر چه این لایحه شد و در نهایت ناموفق بودیم متحد در حمایت از این لایحه به نمایندگی از چنگال بزرگ رای دهندگان.

آن است که متاسفانه درست است که جمهوری خواهان و دموکرات ها اغلب مورد قضاوت خشن و بی ادب اقلیت. این است که هرگز واقعی تر از در کنوانسیون زمانی که اختصاص داده شده diehards از سراسر کشور در تلاش برای تعریف آنچه در آن به معنی یک جمهوری خواه یا دموکرات در داکوتای شمالی. این تغییرات در سیستم عامل اغلب ستیز به عنوان وجود دارد بسیاری از جناح ها در یک حزب همه آنها موافق با یک بخش اما نه تمامیت پلت فرم. حقیقت این است که چند انتخاب جمهوری خواهان با توجه به پلت فرم و پرداخت هزینه به مراتب بیشتر توجه به رای دهندگان در منطقه خود. ما مستقل دسته و نه رای اوباش و یا قدم اهسته.

ما هنوز افتخار جمهوری خواه حتی به عنوان ما مخالف با دولت پلت فرم تاسف موضع در هویت جنسی. ساکنان چنگال بزرگ باید نگاه ما رکورد رای گیری و درک ما طرفدار LGBTQ. ما در حال تغییر از درون اما گاهی اوقات این تلاش ها را بیشتر از زمان ما بود.

ما افراد هستند و باید در نظر گرفته شود به عنوان چنین. اکثر چنگال بزرگ جمهوری خواهان ایستادگی در همبستگی با جامعه تجاوز از جمله خود سه سناتور جمهوریخواه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Holmberg, Kreun و مایر در حال سناتور جمهوریخواه که به نمایندگی از چنگال بزرگ در داکوتای شمالی مقننه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن