کوین کاستنر, دایان لین ستاره فیلم بر اساس UND گراد لری واتسون کتاب

ST. پل -- این یک سال بزرگ برای لری واتسون. علاوه بر انتشار "زندگی ادی پریچارد" او را پیش بینی انتشار "به او ا

توسط NEWSATROPAT در 30 تیر 1399

ST. پل -- این یک سال بزرگ برای لری واتسون. علاوه بر انتشار "زندگی ادی پریچارد" او را پیش بینی انتشار "به او اجازه رفتن" اولین فیلم بر اساس یکی از کتاب های خود است. با بازی کوین کاستنر و دایان لین آن را در صورتحساب یا لیست به عنوان یک تریلر تعلیق و یکی از پیش بینی ترین فیلم تابستان اگر چه باز شده است تحت فشار قرار دادند به Nov. 6.

"اجازه دهید او را به" واتسون نهم رمان به دست آورده بررسی ستاره دار از ناشران هفتگی, کتابخانه, مجله و واژه ها. آن را در مورد یک کلانتر و همسرش که با نوه گرفته شده توسط پسر مادر. در کتاب زن و شوهر برگ خود را در مرتع پرورش احشام در داکوتای شمالی برای پیدا کردن پسر بچه در مونتانا. در این فیلم زندگی می کنند در مونتانا و به دنبال او در داکوتای شمالی که در آن او زندگی می کنند با برخی از افراد خارج از شبکه که حاضر به او اجازه دهید برود. واتسون نمی دانم چرا فیلمسازان بدبختانه مقصد اما او مشکوک آن را به طوری که آنها می تواند استفاده از "شکوه مونتانا مناظر."

این فیلم به ضرب گلوله کشته شد در یک شهر کوچک در خارج از کلگری که در آن واتسون و همسرش سوزان صرف یک زن و شوهر از روز ملاقات با بازیگران.

"آنها حتی لباسهای ما قرار داده و ما را در یک صحنه در یک رستوران فانتزی" واتسون گفت. "حتی اگر شما به دنبال شما هرگز پیدا کردن ما."

واتسون متولد روبی, N. D. در سال 1947 و مطرح در بیسمارک با توجه به وب سایت خود را. او خود را به دست آورده کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه داکوتای شمالی و دکترای خود را از نوشتن خلاق برنامه در دانشگاه یوتا. او و سوزان زندگی می کنند در کنشا, Wis.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Larry Watson

لری واتسون

واتسون اذعان می کند او عصبی در مورد این فیلم اما او در آن دیده می شود و تلفظ آن "واقعا خوب است." وجود دارد چند چیز است که متفاوت بود او می گوید: "اما متفاوت در راه های خوب. این چنین رسانه های مختلف." او اعتبارات فیلمنامه نویس/کارگردان تام Bezucha با گرفتن آن را حق.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن