داکوتای شمالی خیریه قمار ضرر و زیان حدود 4 میلیون دلار

بیسمارک — حدود 300 سازمان های خیریه در داکوتای شمالی در حال حاضر از حدود 4 میلیون و است که شماره می تواند به

توسط NEWSATROPAT در 20 تیر 1399

بیسمارک — حدود 300 سازمان های خیریه در داکوتای شمالی در حال حاضر از حدود 4 میلیون و است که شماره می تواند به افزایش در ماه های آینده به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس و تعطیلی و slowdowns در کافه ها و رستوران ها در دولت است.

Janelle Mitzel رئیس جمهور از بازی خیریه انجمن داکوتای شمالی گفت: این رقم برآورد ضرر و زیان بین ماه های مارس و آوریل.

"من می ترسم این سازمان ها و برنامه هایی که تکیه بر کمک های مالی از خیریه بازی احساس خواهد شد این اثر برای آینده قابل پیش بینی و افرادی که با تکیه بر این برنامه ها و خدمات خواهد بود که آنهایی که به رنج می برند" Mitzel گفت: در انتشار در پنج شنبه, جولای 8.

او گفت: سازمان غیر انتفاعی است که با تکیه بر درآمد بازی به نگه داشتن برنامه های خود را شناور هنوز هم.

سازمان هایی که دریافت درآمد حاصل از بازی در دولت ارائه بودجه به مواد غذایی بانک پناهگاه بی خانمان, ناتوانی, پشتیبانی, خدمات, veteran خدمات و فعالیت های جوانان, او گفت:.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

یک سازمان داکوتای شمالی انجمن معلولین گفت: آنها در خطر تعلیق خدمات پس خود را محدود ذخایر نقدی بودند تخلیه شده است.

همین Santer که سران این سازمان گفت: مشتریان از این سازمان دریافت کمک با نسخه های پزشکی, سفر برای ملاقات و جراحی. او گفت: آنها با چیزهایی که نه توسط دولت و سازمان های غیر انتفاعی.

بزور و با تهدید نمایندگی ایالت نیز رنج می برند یک "دستمزد کسری" Mitzel گفت: به عنوان محدودیت باقی می ماند در بار و رستوران ظرفیت.

او گفت: این سازمان قادر بود برای به دست آوردن یک کسب و کار کوچک فدرال دولت چک حفاظت از برنامه وام برای پوشش هزینه های دستمزد از بازی کارمندانی که با تجربه درآمد کاهش می یابد با توجه به کاهش تعداد مشتریان در کافه ها و رستوران ها.

او گفت: در آن زمان برخی از "فشار" و اجازه درآمد حاصل از رفتن به سازمان های خیریه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن