ایرلند سبزی خیانت کرده اند رای دهندگان خود را و این سیاره

ایرلند پارلمان منتخب جدید سه حزب دولت ائتلافی شنبه گذشته که دوبله شده است این کشور "سبزترین دولت تا کنون". این

توسط NEWSATROPAT در 11 تیر 1399

ایرلند پارلمان منتخب جدید سه حزب دولت ائتلافی شنبه گذشته که دوبله شده است این کشور "سبزترین دولت تا کنون". این برنامه برای دولت چکش بین دو تاریخی حاکم بر احزاب میانه و راست Fianna Fáil و خوب Gael و ایرلندی حزب سبز زمان بوده است توسط هر کس از شرکت رئیس جمهور از اروپا سبزی فیلیپ Lamberts به ستاره هالیوود مارک رافالو. در عین حال اگر این سند شامل تعدادی از طرح های مهم مانند ممنوعیت گاز fracking و fracked واردات آن است که در نهایت تداوم دستور کار – در خط با دهه های قبلی از ریاضت.

در واقع به عنوان حزب سبز خود سرمایه گذاری سخنگوی Neasa Hourigan هشدار داد همکارانش: "پس از مذاکره جزئیات سند و نشسته در اتاق برای ساعت ها و ساعت ها من واقعا بر این باورند که این ممکن است بیشتر از لحاظ مالی دولت محافظه کار در یک نسل است." فوریه انتخابات دیدم حزب برنده شدن در یک رکورد 12 صندلی و 7.1 درصد از آرا آن را به عنوان رسید در پشت آب و هوا اعتصاب جنبش است. در عین حال داشتن به آرامی بازسازی حزب در پی آن گذشته فاجعه ائتلاف با Fianna Fáil در اوج بحران مالی 2008, رهبر, Eamon Ryan بار دیگر انتخاب شده به تراز خود سرنوشت با ایرلند جناح راست استقرار.

ایرلند "نمی تواند قرض ارزان برای همیشه"

The new power-sharing ترتیب بین جنگ داخلی رقبا خوب Gael و Fianna Fáil چیزی است که جدید در سیاست ایرلند. دو جناح راست احزاب باید جایگزین در دولت پس از دولت بنیاد در سال 1922 و به تازگی به عنوان سال 2007 خود را در ترکیب رای به 69 درصد است. در عین حال در ماه فوریه در انتخابات این کاهش به 43 درصد – با رقبای قدیمی پس از انتخاب به صفوف قبل از Sinn Féin چپ پوپولیستی افزایش است.

در نتیجه توافق شامل برابر کابینه نمایندگی برای عمده ترین شرکای ائتلاف و مشخص دوار Taoiseach (نخست وزیر). Fianna Fáil مایکل مارتین منجر خواهد شد دولت در طول آن دو سال قبل از خروجی Taoiseach لئو Varadkar بازده برای نیمه دوم مدیریت کند. این رمان ترتیب با این حال تنها می تواند از دست دادن انحصار قدرت دولتی.

ایرلندی جامعه دستخوش عمیق اجتماعی و اقتصادی و تغییرات جمعیتی در دهه های اخیر است که ایجاد یک استارک نسل تقسیم در رای گیری الگوهای. در ماه فوریه Sinn Féin در صدر نظرسنجی با تبیین تعریف مواد مطالبات نسل وای و نسل Z در اطراف مسکن هزینه دستمزد پایین رشد اقتصادی و عدم خدمات عمومی است. آن موفق به کسب رای بیشتر از هر دو Fianna Fáil و خوب Gael با ترکیب رای دهندگان زیر 35 سال است. سبزها نیز انجام می شود به شدت در میان رای دهندگان جوان آن را به عنوان وعده داده شده اجتماعی-فقط زیست محیطی انتقال – با یک مانیفست انتخاباتی که شامل اساسی جهانی, درآمد, رایگان حمل و نقل عمومی برای دانش آموزان و ثروت مالیات بر دارایی بیش از 10 میلیون€.

هیچ یک از این ویژگی در برنامه دولت است که سبزها امضا کرده است. به جای هشدار از Varadkar و Ffinance Mminister ششم Donohoe که ایرلند "نمی تواند قرض ارزان برای همیشه" به نظر می رسد به احتمال زیاد به مجموعه ای از تن برای دولت در دوره پنج ساله به عنوان سوالات از جمله سرمایه گذاری های عمومی و یا مقابله با بحران مسکن را از صندلی عقب. در حالی که این برنامه شامل یک تعهد اولیه پس از Covid محرک اقتصادی طرح (ارقام آن هنوز مشخص نیست) همچنین وعده به "کاهش کسری بودجه و بازگشت به طور گسترده بودجه متوازن" در میان مدت.

برای رسیدن به این منظور این قوانین افزایش درآمد یا مالیات بر شرکت ها در حالی که همچنین امتناع از supportan اتحادیه اروپا گسترده 'مالیات گوگل" در دیجیتال غول های امن در بخشی از سبزها' همکاران در پارلمان اروپا. در عوض بخش عمده ای از تنظیم خواهد آمد از طریق کاهش مخارج عمومی – همراه با مالیات های غیر مستقیم از جمله افزایش در دولت را مالیات بر کربن و levies جدید قند و پلاستیک. در سند نمودار یک نقشه راه برای یک پست-Covid بازیابی مبتنی بر ادامه ایرلند پایین مالیات شرکت ها که شاهد یک رونق در I. T و بخش های مالی اما در سمت چپ این کشور با یکی از بالاترین سطوح بازار نابرابری درآمد در OECD.

"رای چپ آنها گفت:"

در مواجهه با چنین طرح وجود داشته است برخی از شک و تردید که آیا سبزها خواهد موفقیت در گرد آوردن ⅔ حمایت آستانه از عضویت در آن لازم است برای دولت معامله برای به دست آوردن تصویب. پس از یک هفته از دست چرخاندن در بازگشت از چند ماه مذاکره به بن بست راحت 76 درصد رای برای بسته.

کمتر از 10 سال پس از شریر برنامه ریاضت آن کمک Fianna Fáil پیاده سازی بین سال های 2007 و 2011 آورده بود حزب به نقطه نابودی ایامون رایان امضا کرده است و خود را گروه بندی یک بار دیگر به یک دستور کار شدید مالی محدودیت و معافیت های مالیاتی برای شرکت ها در ازای یک سری از متوسط زیست محیطی طرح ها و سه وزارتخانه ها. این نام تجاری از 'محیط زیست-ریاضت' مطمئن شوید که به تعمیق نئولیبرالیسم گرفتن در سیاست, در حالی که انجام کمی در شرایط واقعی برای مبارزه با تغییر آب و هوا.

این برنامه به بازار عرضه شده و مورد ستایش قرار داد به عنوان "سبز معامله جدید' به صورت ایرلند توسط نمایندگان حزب و دلسوز رسانه مفسران به طور یکسان. اما آب و هوا دانشمند پروفسور John Sweeney اشاره کرده است که یکی از سبزی' کلید امتیازات – بسیار vaunted تعهد به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای توسط 7 ٪ در سال -- است که در واقع یک 'میراث' به جای چدن تضمین – پشت-لود به نیمه دوم دهه پس از ائتلاف برگ ،

در واقع بسته بندی اعتبار سبز هستند مسلما تعریف شده بیشتر با چه چیزی معامله می کند را پوشش نمی دهد و از آنچه در آن می کند. ایرلند کلیدی تکنولوژی و سرمایه گذاری بخش به عنوان به خوبی به عنوان آن سمی کشاورزی خواهد بود دست نخورده توسط این ائتلاف را در نظر دارد. بزرگ و شرکت های چند ملیتی مانند Ryanair – که سال گذشته اول شد شرکت بدون سوخت زغال سنگ گیاه به نام در اروپا بالا 10 کربن قطره چکان لیست – همچنین ظهور scot رایگان.

بزرگ فن آوری اطلاعات در مراکز پیش بینی شده به حساب 29 درصد از ایرلند برق 2028 با جدید آمازون مرکز داده در دوبلین مجموعه برای استفاده به عنوان مقدار برق به عنوان شهر گالوی و همچنین مقدار آب معادل به نیازهای برخی از بزرگترین شهرها در این جزیره است. آن است که گفتن از طبیعت سبز' امتیازاتی که آن برنامه شامل هیچ برنامه ای برای جلوگیری و یا کاهش این فعالیت است.

در زمانی که exchequers از جناح راست دولت مانند بریتانیا صدراعظم, Rishi Sunak در حال صحبت کردن "مشاغل سبز" و بلند کردن اجسام زبان Corbynism را "سبز انقلاب صنعتی' این برنامه های دولت برای ایرلند زیرساخت به نظر می رسد مسلما حتی کمتر جاه طلبانه از کسانی که از آن مرکز-راست همتایان خود در دیگر نقاط اروپا است. یکی از امتیازات عمده سبزی زمانی بود که در رابطه با تامین امنیت €360 میلیون دلار در هر سال برای پیاده روی و دوچرخه سواری در پروژه ها وجود دارد اما هیچ برنامه ای برای تعمیرات اساسی ایرلند منسوخ شبکه راه آهن و یا به لینک بالا بخش هایی از این جزیره از طریق جدید حمل و نقل سبز دالان. به طور مشابه وجود دارد هیچ تعهدات در کرایه کاهش حتی اگر دوبلین در میان بالاترین حمل و نقل عمومی هزینه ها در اروپا است.

آموزنده قسمت آخر تابستان که شاهد پیشرفت یک لایحه به بلوک نفت و گاز, اکتشافات در ایرلندی آب متوقف شده پس از عبور از دو Oireachtas (عج) آرا – همچنین با اشاره به چالش های پیشرو سبزی را از قدرت ایرلند شرکت های لابی در اجرای هر یک از طرح های بلند پروازانه تر مانند کسانی که در اطراف fracking.

یکی از مسائل مربوط به تعریف فوریه انتخابات تقریبا به طور کامل نادیده گرفته شده توسط این برنامه برای دولت است. Sinn Féin TD Pearse Doherty به تازگی مورد آن 'مسکن' برنامه ای در تلویزیون ایرلندی – مسخره کردن هر دو دامنه از برنامه (که می افتد کوتاه از حتی خوب Gael انتخابات تعهد 60,000 واحد) و آن تعریف مبهم از آنچه به منزله مسکن مقرون به صرفه است که می تواند قیمت تعیین شده در بیش از €300,000 – فراتر از دسترس بسیاری از خریداران بار اول و یا درآمد پایین تر قرار گرفتند. نیز وجود دارد هیچ برنامه ای برای معرفی و اجاره کنترل با وجود دوبلین سوم-کمترین تعرفه هر شهر در اروپا است.

پوچی از این دولت سبز در دستور کار است و اثرات است که مسلما بیشتر و گسترده تر از آمدن چهار سال است. به عنوان علمی پاتریک Bresnihan قرار داده و آن را در هفته گذشته سریع سوئیچ از یک گفتمان برجسته سازي ضرورت عمل رادیکال – از آب و هوا اضطراری و نیاز به تحول سیستمیک تغییر – به یکی از faux پراگماتيسم یک 'there-is-no-جایگزین رویکرد مشخصه ایامون رایان سوم-راه-ism نه تنها مجموعه ای از کار توسط آب و هوا حرکات در ایرلند اما همچنین خطر برخورد ضربه جدی به مطالبات دهها هزار نفر از شهروندان سرخورده بود که تصمیم گرفتند برای سبزها به عنوان بخشی از آرای چپ' رسمی پیمان (تحت ایرلند تک رای قابل انتقال سیستم که در آن تنظیمات رتبه بندی) – که روشن جمعی حرکت به رد Fianna Fáil و خوب Gael در پای صندوقهای رای.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن