ایران درخواست جدید آمریکا به عنوان "بی ثمر و تکراری'

توسط: رویترز | دبی | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 4:30:13 pm برتر ایران اقتدار رهبر ایران آیت

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399
توسط: رویترز | دبی | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 4:30:13 pm
Amid unrest over fuel price hike, Iran blocks nearly all internet access برتر ایران اقتدار رهبر ایران آیت الله علی خامنه ای را محکوم کرد ناآرامی به عنوان یک "بسیار خطرناک توطئه" توسط ایران به دشمنان است. (فایل)

ایران را رد کرد و در روز پنج شنبه های جدید آمریکا علیه چند تن از مقامات ایرانی گفته بودند نشانه ای از کامل ناکارآمدی واشنگتن قبلی تحریم ها بر جمهوری اسلامی تلویزیون دولتی گزارش شده است.

"واشنگتن را بی ثمر و تکراری تحریم ها علیه مقامات ایرانی نشانه ای از ضعف و ناامیدی و سردرگمی دولت آمریکا" تلویزیون دولتی ایران به نقل از سخنگوی وزارت امور خارجه عباس موسوی عنوان کرد و گفت.

ایالات متحده آمریکا روز چهارشنبه تحریم های تحمیل شده بر چند مقامات ایرانی از جمله وزیر کشور را متهم کرده که آنها را از درگیر شدن در موارد جدی نقض حقوق بشر.

وزارت خزانه داری آمریکا گفت: وزیر کشور عبدالرضا رحمانی-فضلی دستور داد اجازه اجرای قانون نیروهای (LEF) از ایران به استفاده از نیروی کشنده در پاسخ به تظاهرات ضد دولتی در ماه نوامبر منجر به کشتار معترضان از جمله حداقل 23 افراد زیر سن قانونی.

صدها نفر از جوانان و طبقه کارگر ایرانیان به خیابانها on Nov. 15 در اعتراض به تصمیم دولت برای افزایش قیمت سوخت. تظاهرات تبدیل شده سیاسی با تظاهرکنندگان سوزاندن تصاویر از مقامات ارشد و دعوت از روحانیان حاکم است.

برتر ایران اقتدار رهبر ایران آیت الله علی خامنه ای را محکوم کرد ناآرامی به عنوان یک "بسیار خطرناک توطئه" توسط ایران به دشمنان است.

یک اپوزیسیون سایت گفت: در ماه ژانویه که حداقل 631 نفر کشته شدند در جریان ناآرامی ها و مستقر در لندن سازمان عفو بین الملل گفت: بیش از 300 نفر کشته شده اند.

هر دو حساب شده است را رد کرد توسط جمهوری اسلامی که هنوز به مرگ و میر. دستگاه قضایی ایران را محکوم کرد ده ها تن از معترضان به شرایط طولانی در زندان است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب