در داخل رشد طوفان بیش انگلستان-روسیه فرهنگ جامعه تبدیل

استرداد از انگلستان به روسیه, در حال حاضر متوقف شده است به طور موثر توسط انگلستان رئیس دادرس تصمیم برای جلوگیر

توسط NEWSATROPAT در 19 تیر 1399

استرداد از انگلستان به روسیه, در حال حاضر متوقف شده است به طور موثر توسط انگلستان رئیس دادرس تصمیم برای جلوگیری از یک سری از روسیه درخواست در اواخر سال گذشته. چهار مورد جداگانه از افراد بودند که با هم گروه بندی و قبل از شنیده وست دادستانی دادگاه در دسامبر 2019.

در طول جلسات اولیه, روسیه, مشاور حقوقی ظاهرا تکرار سفر به کنسولگری روسیه در طول معافیت تنها به بازگشت در سخنان قاضی - یک "نورد سری از واکنش اطمینان و ad-hoc پیشنهاد استفاده از نظارت" طراحی شده برای برآوردن دادگاه. یک قاضی دادگاه بعد از توافق با شرح مقامات روسی' رفتار به عنوان "نامناسب و ناعادلانه است."

دادگاه در نهایت با رد درخواست به دلیل خطر جدی است که این افراد خواهد بود بدرفتاری در بازداشتگاه اگر تحویل و عدم وجود یک سیستم مستقل از زندان نظارت در روسیه افزایش یافته است که در خطر است. هر چهار نفر مرخص شد. لندن دادگاه عالی بعد از تایید این تصمیم پس از روسیه درخواست کرد.

بین المللی تضمین می کند

از آنجا که دادگاه حقوق بشر اروپا با صدور یک "خلبان قضاوت" در سال 2012 است که در بر داشت سیستماتیک نقض حقوق بشر در روسیه بازداشت پیش از محاکمه مراکز مقامات روسیه شده اند موظف به اثبات به دادگاه های انگلستان است که افراد را برگزار نمی شود در شرایط بد اگر تحویل.

"بار است که به طور خودکار معکوس" گفت: بن کیت, یک متخصص استرداد وکیل مدافع. "روسیه همواره به ارائه دیپلماتیک اطمینان و کسانی که اطمینان باید بررسی شود."

روسی دادستان شروع به ارائه اطلاعات دقیق به مقامات بریتانیا در مورد امکانات که یک درخواست فرد برگزار خواهد شد و شرایط مادی تضمین شده به آنها از جمله مشخصات فردی سلول های مربع متر است.

1024px-Butyrka_prison_ed.jpg
Butyrka زندان مسکو | CC BY-SA 3.0 ویکیانبار. برخی از حقوق این سایت متعلق به

دولت روسیه تشکیل شده اقدام به برنامه ریزی در جهت مقابله با مسائل ساختاری مشخص در ECHR خلبان قضاوت مزمن از جمله ازدحام بیش از حد. برخی از پیشرفت های ساخته شده در تخلیه زندانها و بازداشتگاه مراکز. با توجه به روسیه را در زندان فدرال خدمات جمعیت زندان کاهش یافته و به پایین تاریخی در سال های اخیر با بیشتر مجرم بودن محکوم به خانه منع رفت و آمد به جای وادار سازد از نظر. سابق بازداشت شدگان که سوء استفاده رنج می برد در زندان هستند و در حال حاضر نیز قادر به شکایت دولت برای جبران خسارت.

اما نگرانی وجود دارد که تمرکز شده است بیش از اندازه بر بهبود شرایط مادی و که به اندازه کافی در حال انجام است به مقابله با سیستمیک خشونت در روسیه زندان و مستغلات.

"جبران پست factum است که به سادگی کافی نیست" گفت: سرگئی Golubok. "این [روسی] دولت باید به جلوگیری از موارد غیر انسانی یا اهانت آمیز درمان در زندانها از وقوع در وهله اول است."

انگلستان قضات به طور فزاینده ای ترس است که افراد را در خطر شکنجه اگر تحویل. رئیس دادرس در اخیر گروه بندی موارد بیان شوک پس از تماشای یک شرکت بدنام تصویری به بیرون درز از یک یاروسلاول penal colony در جولای 2018. این ویدیو نشان می دهد یک زندانی Evgeny ماکاروف بودن محدود در یک جدول در یک کار آموزشی کلاس. چندین افسران زندان به طرز وحشیانه ای مورد ضرب و شتم کف پای او را با باتوم و مشت به عنوان مرد فریاد می زند در عذاب.

"این زمانی است که دادگاه های انگلستان که درک فیزیکی و روانی بیمار-درمان یک مشکل در این زندان خدمات" توضیح استاد جودیت توپ, یک کارشناس در زندانها در دانشگاه آکسفورد است که ارائه شواهد قانع کننده ای اخیر استرداد دادگاه.

Screen Shot 2020-07-08 at 14.19.15.png
از Evgeny ماکاروف در یاروسلاول زندان 2017 | منبع: نوایا گازتا

اروپایی, زندان, قوانین که شورای اروپا از کشورهای عضو با استانداردهای خوب برای مدیریت بازداشتگاه شامل مستقل نظارت بر زندانها به عنوان یک کلید برای حفاظت از حقوق زندانیان. شورای اروپا ضد شکنجه کمیته (CPT) انجام ad-hoc و timetabled بازديد به زندان. روسیه اجازه داده است و نه کمیته به انتشار گزارش های خود را بازدیدکننده داشته است از سال 2012.

بن بست بیش نظارت

اما از آن است که در حال حاضر دولت روسیه از زندان نظارت کمیسیون آمده است که خاص تحت بررسی در دادگاه.

این کمیسیون برای اولین بار معرفی شد در سال 2008 تحت قوانین تصویب شده توسط دیمیتری مدودف دولت. "این یک قانون خوب که به خوبی به قدرت این کمیسیون گفت:" توپ. اعضای کمیسیون می تواند به بازدید از زندان بدون اجازه ویژه ارزیابی شرایط صحبت می کنند به بازداشت شدگان و انتشار گزارش. کمیسیون بودند و در نتیجه به معنای فراهم کردن نظارت در مکان بازداشت.

اما با توجه به های اخیر ارائه به شورای اروپا توسط یک ائتلاف روسی, حقوق بشر, سازمان های غیر دولتی نظارت کمیسیون در حال حاضر در "حالت تقریبا فلج کامل." در سال های اخیر صفوف خود را پر شده اند با اجرای قانون و پرسنل نظامی است.

"این روش برای انتخابات [به کمیسیون] مات است" گفت: Yana Teplitskaya که در خدمت به عنوان یک داوطلب عضو از سن پترزبورگ نظارت عمومی کمیسیون بین 2016 و 2019. با او دوست و همکار اکاترینا Kosarevskaya, Teplitskaya با تشکیل یک گروه کاری به نام از 16% در کمیسیون: "ما نمی خواهید به صحبت می کنند برای کل کمیسیون"), انتشار اتهامات جدی از شکنجه متعهد محلی FSB اداره از جمله کسانی که ابراز شده توسط چند مرد متهم در بالا مشخصات تروریسم تحقیقات به آنارشیست ها.

PA-50260304.max-760x504 (1).jpg
شبکه مورد متهمان در دادگاه 10 فوریه سال 2020 | (c) کومرسانت آژانس عکس/SIPA ایالات متحده آمریکا/PA تصاویر. تمام حقوق محفوظ

نه Teplitskaya و نه Kosarevskaya بودند مجدد به نظارت کمیسیون های اخیر خود را انتخاب. منطقه عمومی اتاق انتخاب اعضای جدید از یک لیست نامزدهای اما موظف به توضیح انتخاب خود را. "در این مرحله برنامه های کاربردی شناخته شده مدافع حقوق بشر معمولا رد" Teplitskaya گفت.

اعضای کمیسیون نیز بیشتر در حال حاضر دسترسی به مکان بازداشت و یا منع از آوردن دوربین ها و تجهیزات ضبط به زندان.

"جدی ترین مشکل این است که اعضای کمیسیون نمی تواند صحبت به زندانیان در بازداشتگاه مراکز مورد شکنجه که ممکن است جای گرفته اند خارج از مرکز" Teplitskaya گفت. قانون اخیر منجر به کارکنان زندان به طور معمول قطع مکالمات بین اعضای کمیسیون و بازداشت شدگان اگر آنها veer "خارج از موضوع".

"در حال حاضر وجود دارد به سادگی هیچ موثر مستقل نظارت" به این نتیجه رسیدند Teplitskaya. "هیچ کس باید تحویل برای بازداشت در زندان است."

انگلستان قضات قبلا ثابت کرد حاضر به قبول روسی اطمینان داد. دو نفر مسترد از انگلستان در سال 2017 و 2018 (بر اساس دستگیری ساخته شده قبل از سال 2016). در هر دو این موارد روسیه را نقض نکرده است, آن اطمینان اگر چه یکی از مردان بود به طور خلاصه محدود در unsuitably شرایط تنگ طی طولانی حمل و نقل به یک کنترل از راه دور مستعمره زندان.

"آنها آنچه را که شما ممکن است اصطلاح "مشترک جنایتکاران'," سعید بن Keith که معمولی مشتریان تاجران متهم به جرائم مالی. "مسئله اصلی برای آنها این است که یک سیاسی محاکمه و دارد که هیچ چشم انداز دریافت یک محاکمه عادلانه. گاهی اوقات ماده 3 [بدرفتاری] موضوع می تواند منحرف کردن اذهان از آن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن