کامبوج: خطر سیل برای 1 میلیون در پنوم پن به عنوان تالاب نابود

توسط: رویترز | بانکوک | به روز شده: ژوئیه 27 سال 2020 9:22:04 am سراسر به سرعت در حال گسترش شهرها تقاض

توسط NEWSATROPAT در 6 مرداد 1399
توسط: رویترز | بانکوک | به روز شده: ژوئیه 27 سال 2020 9:22:04 am
Cambodia: Flood risk for 1 million in Phnom Penh as wetlands destroyed سراسر به سرعت در حال گسترش شهرها تقاضا برای زمین و مسکن و بلوک های قرار داده فشار بیشتری بر روی زمین. (بازنمودی)

بیش از یک میلیون نفر در پنوم پن در صورت خطر افزایش جاری شدن سیل و از دست دادن معیشت به عنوان تالاب در کامبوج سرمایه در حال تخریب برای ساخت آپارتمان و صنایع و گروه های مدافع حقوق بشر روز دوشنبه هشدار داد.

تحولات – از جمله ING شهرستان شهرستان – را کاهش می دهد Tompoun تالاب به کمتر از یک دهم آن 1500 هکتار (5.8 مایل مربع) و منجر به اخراج بیش از 1000 خانواده هایی زندگی می کنند که در آن لبه فعالان گفت: در یک گزارش.

این امر همچنین فقر هزاران نفر از خانواده هایی که در مزرعه و ماهی در تالاب در این شهرستان از 1.5 میلیون نفر است.

"تالاب حفظ جوامع محلی و نقش حیاتی در پنوم پن را مدیریت زباله و پیشگیری از سیل گفت:" گزارش از عادلانه کامبوج LICADHO به کامبوج جوانان شبکه و زمین گروه حقوق Sahmakum Teang Tnaut (STT).

"میلیون ها نفر از اهل کامبوج به احتمال زیاد تحت تاثیر بالقوه ویرانگر اثرات از بین بردن تالاب ها."

پنوم پن واقع در بانک ساپ, مکونگ و Bassac رودخانه ها در حال حاضر به شدت در معرض سیل به ویژه در فصل بارانی از ژوئن تا اکتبر.

دریاچه ها و تالاب ها از جمله دشتهای سيلابی حرا و باتلاق تنظیم جریان آب به حداقل رساندن سیل تصفیه آب و پر کردن آب های زیرزمینی گفت: دایان کماندار محقق ارشد در موسسه محیط زیست استکهلم در بانکوک.

"مقامات شهرستان باید تشخیص تالاب ها به عنوان یک منبع مهم برای محافظت و یکپارچه محیط زیست شهری," او گفت: تامسون رویترز پایه و اساس است.

"در عین حال در بسیاری از شهرها گسترش می گیرد بدون لازم اجرای برنامه ریزی شهری و یا در عمق ارزیابی اثرات زیست محیطی," او گفت:.

سراسر به سرعت در حال گسترش شهرها تقاضا برای زمین و مسکن و بلوک های قرار داده فشار بیشتری بر روی زمین.

کامبوج تایید کرده است, کنوانسیون بین المللی تالاب ها حفاظت در عین حال حدود نیمی از آن تالاب ناپدید شده اند بیش از 15 سال گذشته با توجه به گروه حفاظت Wildfowl و تالاب اعتماد (WWT).

در پنوم پن 15 از 25 دریاچه شده اند infilled با حدود یک سوم از Tompoun تالاب infilled تا کنون STT گفت.

لایروبی بیش از 100 میلیون تن شن و ماسه مورد نیاز برای infilling به شمار خطرات اضافه شده به جامعه و محیط زیست گفت: Eang Vuthy مدیر اجرایی عادلانه کامبوج.

"با توجه به این که میلیون ها نفر را تحت تاثیر قرار در عمق مطالعات و رایزنی های مورد نیاز," او گفت:.

سخنگوی دولت گفت: احیای لازم بود برای این شهر توسعه و محیط زیست ارزیابی اثرات انجام شده است.

"یک کانال است که ساخته شده برای منحرف کردن آب اضافی است و تصفيه خانه فاضلاب. برخی از جابجایی لازم هستند اما به آنها داده شده است زمان کافی برای حرکت" گفت: Phay Siphan.

در پنوم تقریبا 4000 خانواده اخراج شد در 2007-08 از خانه های خود در سراسر Boeung Kak – "boeung" است لیک در خمر – به عنوان آن را در یک منطقه کسب و کار.

مقامات در حال حاضر باید اولویت منافع عمومی گفت: Vuthy.

"یک متعادل مدل است که محافظت از حقوق مردم و محیط زیست با توسعه شهری امکان پذیر است اما تنها با معنی, مشاوره و تحقیق" او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن