Pompeo مراحل انتقاد از چین بیش از coronavirus اما برطرف کردن ووهان آزمایشگاه ادعا

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 7 مه سال 2020 8:27:16 am Pompeo آغاز جلسه روز شنبه با تخمگذاری یک

توسط NEWSATROPAT در 18 اردیبهشت 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 7 مه سال 2020 8:27:16 am
Mike Pompeo confirms he Listened to Trump’s call to Ukraine president Pompeo آغاز جلسه روز شنبه با تخمگذاری یک جدول زمانی از دولت چین اقدامات و گفت که آن را تا به حال سکوت پزشکان هشدار زود هنگام در مورد ویروس.

وزیر امور خارجه مایکل Pompeo دوباره ratcheted تا انتقاد خود از چین را از دست داده و این بیماری همه گیر کوروناویروس ادعا که آن را پوشش داده تا ریشه این ویروس حتی به عنوان او کاسته زودتر ادعای "شواهد زیادی" که این ویروس فرار از آزمایشگاه وجود دارد.

Pompeo آغاز جلسه روز شنبه با تخمگذاری یک جدول زمانی از دولت چین اقدامات و گفت که آن را تا به حال سکوت پزشکان هشدار زود هنگام در مورد ویروس. او تکرار آمریکا ادعا که آن را هنوز هم به دلیل خودداری از به اشتراک گذاری نمونه ویروس ها و یا اطلاعات در مورد شروع این بیماری همه گیر و در "بیمار صفر" اولین قربانی است. و او گفت: کشورهای دیگر در حال شروع به دیدن آن آمریکا در راه است.

"ما حقیقت گفتن و خواستار شفافیت نیست در مورد سیاست آن را در مورد قلدری آن را مورد سرزنش" Pompeo گفت. "این در مورد جریان نیاز به صرفه جویی در آمریکا زندگی می کند. این است مداوم تهدید."

نظرات نشانه دیگری تشدید جنگ لفظی — رهبری Pompeo — بین مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و دولت چین بیش از که به سرزنش برای این بیماری همه گیر که جهان را به دو تا از بزرگترین اقتصادهای را به سرب در توقف گسترش آن. که ساخته شده بالا دیپلمات های ایالات متحده هدف از خشم با مقامات وجود دارد در تماس تلفنی با "شر" و "دروغگو."

یک منطقه که در آن Pompeo تعدیل تن او روز شنبه بود در مورد منشاء این ویروس. در مصاحبه با ABC "این هفته" در روز یکشنبه Pompeo وجود دارد گفت: "شواهد زیادی" که همه گیر آغاز شده و پس از رمان coronavirus فرار از آزمایشگاه در ووهان. جامعه اطلاعاتی ایالات متحده نمود نشده است بنابراین قطعی در آن اظهارات گفته است که این ویروس نیست انسان ساخته شده و یا به بیرون درز از یک آزمایشگاه و یا آغاز شده توسط حیوان به انسان انتقال است.

در عین حال در چهارشنبه Pompeo به ارمغان آورد تا ووهان آزمایشگاه تنها زمانی که خواسته و نبود تقریبا تا قطعی و گفت: "جامعه اطلاعاتی هنوز هم بدانند دقیقا جایی که این ویروس آغاز شد." فشرده بعد او را تکذیب وجود هر گونه تناقض بین اظهارات خود را.

"همه ما در حال تلاش برای کشف کردن پاسخ صحیح" او گفت:. "وجود دارد سطوح مختلف اطمینان بیان شده در منابع مختلف."

در یک نظر مطمئن برای افزایش اعتراضات در پکن Pompeo به نام سازمان بهداشت جهانی به اعطای تایوان ناظر و دعوت از آن برای حضور در آینده مجمع بهداشت جهانی نشست. چین ادعای تایوان را به عنوان قلمرو خود و به شدت مخالف این حرکت. Pompeo همچنین گفت ایالات متحده با تاخیر در گزارش به کنگره ارزیابی استقلال از هنگ کنگ به عنوان آن را ارزیابی آنچه برخی مقامات بر این باورند چینی تلاش به اعمال کنترل بیشتر در خود حاکم بر مستعمره سابق بریتانیا.

در نظر قطعه منتشر شد یکشنبه, چین سفیر به واشنگتن Cui Tiankai به نام برای پایان دادن به "بازی سرزنش" بیش از coronavirus. Cui گفت: در یک ستون منتشر شده در واشنگتن پست که با اتهامات سرزنش چین برای شیوع را گسترش خطر "افتراق" جهان دو اقتصاد بزرگ.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب