هندی-آمریکایی و مدیر عامل شرکت پشتیبانی از مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید مرحله به مرحله باز شدن اقتصاد درست انجام

توسط: PTI | واشنگتن | به روز شده: May 20, 2020 12:57:32 pm ما در بدترین آمار کشور با بیش از 1,528,56

توسط NEWSATROPAT در 31 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | واشنگتن | به روز شده: May 20, 2020 12:57:32 pm
Indian-American CEO supports Trump, says phased opening of economy right thing to do ما در بدترین آمار کشور با بیش از 1,528,565 Covid-19 مورد و بیش از 91,900 مرگ و میر ناشی از این بیماری است. (عکس)

هندی-آمریکایی و مدیر عامل شرکت پیشرو رستوران زنجیره ای در آمریکا حمایت کرده است رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حرکت برای باز کردن اقتصاد آمریکا در یک روش مرحله به مرحله در میان Covid-19 همه گیر و گفت که این "کار درست را انجام دهید".

ایالات متحده آغاز شده است تا باز پس از دو ماه از مستند, در میان مواج coronavirus بیماری همه گیر. ما در بدترین آمار کشور با بیش از 1,528,565 Covid-19 مورد و بیش از 91,900 مرگ و میر ناشی از این بیماری است.

"من بر این باورند که بحران بهداشت و درمان در حال حاضر تبدیل شدن به یک بحران مالی با 36 میلیون آمریکایی بیکار و یک بحران انسانی نیز با حدود 54 میلیون آمریکایی مبارزه با گرسنگی" Niren Chaudhary, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت Panera نان گفت: در یک مجلس میزگرد با رستوران مدیران و رهبران صنعت در روز دوشنبه با حضور رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

"و من فکر می کنم باز کردن اقتصاد در حال حاضر در یک روش مرحله به مرحله درست انجام دهید" هندی-آمریکایی و مدیر عامل شرکت گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن.

مرگبار coronavirus همه گیر است که با داشتن یک ویرانگر تلفات در اقتصاد آمریکا است.

صنعت رستوران یکی از بدترین تحت تاثیر قرار میلیون ها نفر از آمریکایی ها که گذاشته یا furloughed در دو-سه ماه.

در میزگرد مغلوب ساختن پیشی جستن به ذکر است که صنعت رستوران داری شده است "فوق العاده نهفته" توسط COVID-19 بیماری همه گیر.

"این یک صنعت است که ما در حال کار بسیار سخت و در. ما به دنبال در انجام معافیت مالیاتی به طوری که یک شرکت می تواند با استفاده از یک رستوران و یا سرگرمی, باشگاه, et cetera و دریافت معافیت مالیاتی. من فکر می کنم که شما واقعا باید یک تاثیر بزرگ" او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: مدیران رستوران که خود را دولت را 'چک حفاظت از برنامه' تحویل بیش از 30 میلیارد تومان در کمک به صنعت رستوران. تحت برنامه, امداد رسانی از طریق برنامه به طور بالقوه بخشایش وام های ارائه شده به کسب و کار صدمه دیده توسط COVID-19 بیماری همه گیر.

در چند هفته گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن تاکید کرده است در امن و بازگشایی تدریجی از اقتصاد ایالات متحده.

بیشتر از 50 ایالت آمریکا اعلام کرده اند برنامه های خود را برای بازگشایی کسب و کار در میان تعداد فزاینده ای از coronavirus موارد و مرگ و میر.

Panera Bread اجرا می شود زنجیره ای از بیش از 2000 نانوایی-کافه ها در ایالات متحده و کانادا است.

فارغ التحصیل از سنت استفان در دهلی نو و MBA در بازاریابی از دانشگاه دهلی, Chaudhary اغلب دعوت کاخ سفید برای به اشتراک گذاشتن نظرات خود را در احیای اقتصاد در طول coronavirus بیماری همه گیر.

به عنوان بخشی از جامعه خود خدمات این شرکت ارائه 50,000 وعده های غذایی به پزشکان و پرستاران در نیویورک و کودکان در ایالت اوهایو در همکاری با وزارت کشاورزی ایالات متحده.

این شرکت همچنین راه اندازی یک برنامه به نام " با هم بدون گرسنگی با تغذیه آمریکا که با هدف خدمت یک و نیم میلیون وعده های غذایی برای کودکان و خانواده ها.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب