تا چه حد اجتماعی فاصله ؟

دوستان را به بهانه زیر به گوراما قبل از یکی است که در آن ذهن خود را در حال تبدیلو از راه خود را بازگشت به زندگ

توسط NEWSATROPAT در 23 تیر 1399

دوستان را به بهانه زیر به گور
اما قبل از یکی است که در آن ذهن خود را در حال تبدیل
و از راه خود را بازگشت به زندگی
و زندگی مردم و چیزهایی که آنها را درک کنید.
(رابرت فراست, 'خانه دفن')

در حالی که پیش ما به بازدید از برخی از دوستان برای یک وعده غذایی. این بود که در قوانین در آلمان است. با احتیاط از عفونت در عین حال از جان گذشته برای گفت و گو ما در نظر گرفته شده برای کباب پز – تا باران سوار ما. وجود دارد افزایش conviviality پس از ماه از انزوا. هیچ قیاس یا آغوش, به, حتما, اما هنگامی که ما قصد کردم 1.5 متر حکومت پرواز از پنجره ترک هر گونه ذرات معلق در هوا در پشت آن.

در همین حال در شهر به نظر می رسید هیچ چیز تا کنون بوده است را منتشر میکرد. به سختی یک ماسک در چشم جماعت از خنده جوانان گروه از مردان سیگار کشیدن, صف خارج بستنی سرو. آنها باید شنیده بشارت: "از تابستان بهبود تدریجی باید رفتن برای 4.9 درصد رشد در سال 2021" آلمان شورای کارشناسان اقتصادی همچنین به عنوان شناخته شده "پنج سر فرزانگان" بود اعلام کرد. آیا coronavirus گوش دادن بسیار به عقل از سر فرزانگان? "این ویروس هنوز هم در کشور ما" می گوید: Lothar Wieler رئيس جمهور از موسسه کخ رابرت "و اگر ما آن را فرصتی برای گسترش آن را در آن". دیروز, آلمانی, R-میزان افزایش به 2.88. امروز صبح یک منطقه ای مستند شد دوباره اعمال شده در فدرال ایالت نوردراین-وستفالن که برتر آرمین Laschet شده است در میان بیشتر روان شتاب دهنده ها از یک "بازگشت به حالت عادی". او می خواهد به موفقیت خانم مرکل در کنفرانس حزب CDU در ماه دسامبر.

در ماه دسامبر با توجه به یونیسف اثرات coronavirus زور می تواند یکی دیگر از 100 میلیون کودک در جنوب آسیا به فقر است. تسکین وجود دارد که ما را در راه ما "بازگشت به زندگی" (رابرت فراست) – اما غیر طبیعی حس وقاحت بیش از حد. عزیزان از برخی از 470,000 قربانیان این بیماری همه گیر در حال عزاداری. با غم و اندوه بسیار چه فضایی برای شادی ؟ اما آيا تا کنون نتیجه? و یا هنگامی که بد روز پایان ؟ و چه بسیار استناد "بازگشت به حالت عادی"? چگونه ما وجود دارد ؟ آن است که در گذشته و یا آینده و تا چه حد میشه ؟

من تصمیم به مشورت با یک نقشه. یکی از دوستان بود زنگ زد و پیشنهاد یک پیاده روی در جنگل. پس از درمان سرطان طول تاج بحران او در حال حاضر در بهبودی, هاردکور, شادی بقا. نقشه به من نشان داد که راه او تا به حال پیشنهاد کاهش به خارج از شهر و جاروب در امتداد لبه از جنگل در یک سری از عمیق تر شدن حلقه. در میان درختان دیدم پياده, اما, جالب, بدون, نقض بین جاده و جنگل. نقشه برداری حلقه شد مانند jostling حباب و یا خوشه ای از سلول ها با فشار دادن بر روی یک ارگان و یا یک نماینده از زمان است که در آن مصر گذشته باعث تاخت و تاز به حال آن قابل لمس و فشار موجود تنها با یک غشای نازک. وحدت زمان و مکان و روابط اجتماعی پیچیده تر از نسبیت خاص. یک تصویر و یک صدا و یک کلمه ظاهرا خودسرانه ممکن است باعث غیر ارادی و صدا از یک غشاء که ما را جدا از در غیر این صورت از راه دور حوادث.

"اجتماعی فاصله" برای مثال (پس از 24 مارس را که خواسته است با ما تماس بگیرید فاصله "فیزیکی") ممکن است بازگشت ما به اشکال مختلف segregative "نرمال" ما شناخته شده است. تنظیم ساعت به سال 1960. من به یاد داشته باشید سه جداگانه کلیساها برای 700 روح در ما ایجاد کرد. در اولین روز در مدرسه ابتدایی از من پرسید اگر من حمایت رنجرز و یا سلتیک. بی گناه از عواقب پرسیدم پدر من. او گفت رنجرز بود پاسخ صحیح; هر چند unreligious او می دانست که جای خود را در پروتستان سمت غرب اسکاتلند فرقه ای مغاک. کاتولیک و ایرلندی بودند خارج از مرزهای. "Tinkers" (مسافران و یا کولی ها) بودند اشیاء از سوء استفاده و نه به ندرت خشونت. من به یاد داشته باشید یک فرد را دوست داشت و به من گفتن به یک سکه از دهان من به دلیل یک "مرد سیاه" می تواند آن را لمس. البته این فرقه گرایانه و نژادپرستانه chasms شد buttressed توسط متعارف کلاس و فاصله (قرص تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است وارد شده اند). کودکان کاملا یک گونه متفاوت از بزرگسالان و زنان از مردان است. تصویر جدیدی از یک نوع karstic اجتماعی چشم انداز riven توسط شکاف و sinkholes. اجتماعی فاصله زیاد بود در سال 1960. این بود که نرمال بنابراین تا حد زیادی unaddressed.

آن را دشوار است برای توصیف گسترده غم گزارش شده توسط مردم در انواع مختلف سلول اجتماعی امروز است. ما ممکن است با این حال در نظر گرفتن آن به عنوان نتیجه disrelation تحت شرایط تبعیض نژادی است. به من اجازه می دهد به استناد دو شاهد با تجربه غرب اسکاتلند "کارست". با توجه به R. D. Laing که کار عمده تقسیم خود منتشر شد در این سال من وارد مدرسه ابتدایی "آنچه ما تماس بگیرید "طبیعی" است و یک محصول سرکوب انکار تقسیم, طرح introjection و اشکال دیگر از اقدامات مخرب بر تجربه است." فیلسوف جان Macmurray که منتشر شده افراد در رابطه با یک سال بعد در سال 1961 نیز توصیف یک علت احتمالی حبس غم و اندوه است. "شخصی" او می نویسد: "تشکیل شده است با شخصی ارتباط. واحد شخصی است و نه "من" اما "تو و من"". جدا جدا و یا در غیر این صورت غیر مربوط به شخصیت است بنابراین به شدت تقسیم شده و کاهش نهاد.

اگر ما باید "بازگشت به حالت عادی" اجازه دهید ما راه رفتن در رابطه با. چند منزوی مجازی تماس با هیچ مسئول و شخصی جامعه است.

این قطعه برای اولین بار منتشر شد در این ماه ژوئیه تراشه ستون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن