در مخاطره پیشنهاد تهمت استوکس نژادی کینه به ایجاد انگیزه رای دهندگان

توسط: PTI | نیویورک | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 7:14:42 pm ما نخست وزیر دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن

توسط NEWSATROPAT در 19 تیر 1399
توسط: PTI | نیویورک | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 7:14:42 pm
Trump tweets video with 'white power' chant, then deletes it ما نخست وزیر دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است و دارای حق اعمال امریکا تنش های نژادی به عنوان یک انتخاب مجدد سلاح به شدت محکوم نژادی عدالت حرکت در نزدیکی صورت روزانه با زبان stoking سفید خشم و هدف خود را به درایو حامیان به پای صندوق های رای.

آتش زا گفتمان نگران کننده است بسیاری را در خود و در حال اجرا بر خلاف توصیه برخی در حلقه درونی خود بر این باور است که خطرات بیگانه مستقل و حومه رای دهندگان. این الگویی است که harks به اختلافات فرهنگی مغلوب ساختن پیشی جستن به طور مشابه, سوء استفاده قرار گیرد در خود پیروز کمپین 2016.

"این در مورد کسی است که هدف از تمسخر و یا سولفات. این مسئله واقعی درک است درخواست تجدید نظر به خشم و ترس سفید گفت:" ادی Glaude صندلی وزارت آفریقایی آمریکایی مطالعات در دانشگاه پرینستون.

این همه ریشه در این هراس در مورد محل از مردم سفید پوست در امریکا است. هر چند تهمت به مدت طولانی پخش نژادی تفرقه زبان و نارضایتی در حوزه عمومی تمایل خود را برای انجام این کار از مهر ریاست جمهوری و در حساب توییتر خود رسیده است و سرعت فوق العاده خطرناک در روزهای اخیر به عنوان ملت چنگ زدن با نژادی و بی عدالتی است.

خواه رئیس جمهور در توئیتر خود نوشت و بعد از حذف یک ویدیو از یک حامی فریاد "سفید قدرت است." او با اشاره به سیاه و سفید زندگی می کند توجه به نماز به عنوان یک "نماد نفرت است."

او در زمان یک ضربه تند وشدید زدن در نسکار برای از بین بردن مؤتلفه پرچم از آن نژادها و دروغ پیشنهاد یک راننده تا به حال انجام یک نژاد به اتهام جعل.

او mused در مورد واژگون شدن یک حومه نمایشگاه مسکن و مقررات و صحبت approvingly از زمان نام تجاری از Washington Redskins و سرخپوستان کلیولند تیم همیار که در نظر بسیاری از حمله به آمریکایی های بومی.

مهمترین آنها او را درگیر در یک full-بویژه دفاع از مؤتلفه میراث که او در زمان اتحاد پردهی در مراسم تجلیل از پدران موسس از جمله در طول یک جفت کفش-مشخصات چهارم جولای سخنرانی آخر هفته.

"کسانی که به دنبال پاک کردن میراث ما می خواهند آمریکایی ها را فراموش افتخار ما و بزرگ ما عزت به طوری که ما دیگر نمی تواند درک خودمان یا امریکا سرنوشت" مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت در پایه کوه راشمور.

در سرنگونی قهرمانان از سال 1776 آنها به دنبال حل اوراق قرضه از عشق و وفاداری است که ما احساس می کنیم برای کشور ما است که ما احساس می کنیم برای هر یک از دیگر. هدف آنها این است که نه بهتر امریکا; هدف آنها این است که تا پایان امریکا است.

در دفاع از توماس جفرسون و جورج واشنگتن که شب مغلوب ساختن پیشی جستن ذکر نکرده کنفدراسیون. او نقاشی نژادی عدالت تظاهرکنندگان با قلم پهن است که بدون تمایز بین بسیاری از کسانی که در مخالفت با ارج نهادن به کنفدراسیون و نسبی چند که سوال جشن موسسان که متعلق به بردگان است.

اما مغلوب ساختن پیشی جستن است و بارها و بارها به نام برای حفاظت از مجسمه های کنفدراسیون و نام آن ژنرال در پایگاه نظامی ؟ تمام هزینههای در این تظاهرات که جاروب از ساحل به ساحل در پس از مرگ جورج فلوید.

نظرات خود را در حال آشکار نسل یک و نیم قرن بعد از ریچارد نیکسون رمزی کمک رسانی به سفید رای دهندگان شناخته شده به عنوان جنوبی استراتژی است. مغلوب ساختن پیشی جستن و خود را در آغوش نیکسون عبارت ?اکثریت خاموش? برای توصیف حامیان خود را.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن