Bolsonaro می شود Covid-19: دیگر رهبران جهان که تست مثبت برای coronavirus

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 8 سال 2020 12:15:33 am برزیل و در جهان ششم پرجمعیت

توسط NEWSATROPAT در 17 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 8 سال 2020 12:15:33 am
برزیل و در جهان ششم پرجمعیت ترین کشور با بیش از 210 میلیون نفر است که یکی از نقاط درگیری این بیماری همه گیر.

رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro آزمایش مثبت برای Covid-19 روز سه شنبه. Bolsonaro تایید نتایج آزمون در حالی که با پوشیدن یک ماسک و صحبت با خبرنگاران در کابل در برازیلیا. "من خوب طبیعی است. من حتی می خواهم به راه رفتن در اطراف در اینجا, اما من می توانم با توجه به توصیه های پزشکی" او به نقل از به نقل از AP.

رئیس جمهور برزیل بارها بازی کردن تاثیر coronavirus حتی به عنوان برزیل دچار یکی از بدترین شیوع بیماری با بیش از 1.6 میلیون مورد تأیید و 65,000 مربوط به مرگ و میر با توجه به داده های رسمی در روز دوشنبه.

در اینجا یک لیست از رهبران سیاسی از سراسر جهان که آلوده شده اند توسط coronavirus:

نخست وزیر بوریس جانسون

او آزمایش مثبت برای coronavirus در مارس 27 و قرنطینه در خانه اش است. با این حال جانسون وضعیت بدتر شده و او به بیمارستان منتقل شد و منتقل شد به مراقبت های ویژه در مارس 6. او که از ویروس.

نخست وزیر روسیه میخائیل Mishustin

نخست وزیر روسیه میخائیل Mishustin آزمایش مثبت برای رمان coronavirus در 30 آوریل. وظایف خود بودند به طور موقت انجام شده توسط معاون نخست وزیر آندری Belousov اما ساعت بعد گفت او را به اقامت در تماس در مسائل کلیدی است. Mishustin, 54, نام نخست وزیر در ماه ژانویه است.

پرنس چارلز

بریتانیا ولیعهد آزمایش مثبت برای COVID-19 بعد از او نشان داد علائم خفیف در 25 مارس. او از بهبود عفونت و آمد از خود و انزوا در مارس 30. در یک فیلم ویدئویی نشانی بعد شاهزاده گفت: اگر چه او بهبود حال او هنوز تمرین های اجتماعی فاصله.

اسرائیل وزیر بهداشت

Yaakov Litzman که در تماس مکرر با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر آزمایش مثبت برای COVID-19 آوریل است. Litzman را نیز قراردادی ویروس و آنها تا به حال به در انزوا نگه داشته.

ایران وزرای معاون رئیس جمهور

ایران معاون رئیس جمهور معصومه ابتکار رئیس جمهور حسن روحانی معاون امور زنان و بالاترین رتبه در دولت تست مثبت برای coronavirus عفونت در فوریه 27. او در قرنطینه صفحه اصلی.

بریتانیا وزیر بهداشت مت Hancock

هنکاک اعلام کرد که او آزمایش مثبت برای coronavirus در 27 مارس و فقط دو ساعت بعد نخست وزیر بریتانیا آزمایش مثبت است. "به دنبال توصیه های پزشکی, من توصیه شد برای تست #Coronavirus. من تست کردم مثبت است. خوشبختانه علائم خفیف هستند و من از کار کردن در خانه و خود منزوی" هنکاک در توییتر اعلام کرد.

اتحادیه اروپا و مذاکره کننده ارشد برای مبارزه با تروریسم در اروپا

میشل Barnier آزمایش مثبت برای COVID-19 در 19 مارس ، "من می خواهم به اطلاع شما که من تست مثبت برای COVID-19. من به خوبی انجام می دهند و در ارواح خوب است. من پس از تمام راهنمایی های لازم به عنوان تیم من گفت:" در توییتر.

معاون وزیر بهداشت

ایرج Harirchi آزمایش مثبت برای coronavirus و تحت قرنطینه نیمه رسمی خبرگزاری ایلنا گزارش شده در فوریه 25.

وزیر فرهنگ فرانسه

Franck Riester شده بود آلوده به کروناویروس یک منبع نزدیک به وزارت فرهنگ فرانسه گفت: در 9 مارس افزودن 46 ساله عضو دولت بود "احساس خوب".

استرالیا, صفحه اصلی, وزیر امور

پیتر داتون گفت که او تا به حال آزمایش مثبت در مارس 13 و در بیمارستان بستری شد, در شمال شرقی ایالت کوئینزلند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن