Gophers هاکی نوت بوک: صفحه اصلی بازکن برنامه ریزی شده برای اکتبر. 3 در مقابل بمیجی دولت

BSU خواهد شد یکی دیگر از نرم افزار در Gophers اگر 2020-21 فصل شروع می شود در زمان. Beavers در' برنامه کامل منت

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399

BSU خواهد شد یکی دیگر از نرم افزار در Gophers اگر 2020-21 فصل شروع می شود در زمان. Beavers در' برنامه کامل منتشر شده در هفته گذشته نشان می دهد آنها را به باز کردن فصل با یک بازی در مینه سوتا در شنبه, اکتبر. 3.

"بدیهی است که آن را سرگرم کننده بازی Gophers. من فکر می کنم ما طرفداران هیجان زده و بازیکنان ما را هیجان زده اما مهمتر از آن خوب است برای فارغ التحصیلان ما در شهرهای دوقلو" گفت: Beavers مربی تام Serratore. "آن را نگه می دارد بسیاری از مردم درگیر هنگامی که ما می تواند به رقابت پایین وجود دارد که در آن اکثریت ما بمیجی دولتی فارغ التحصیلان زندگی می کنند. اگر آنها نمی, بازگشت به بمیجی اغلب این فرصت را به دیدن این بازی Beavers در در 612 کد منطقه.

"هنگامی که ما وجود دارد در سال گذشته من نمی توانستم باور چگونه بسیاری از Beavers در لباس و مانتو دیدم. بنابراین این یک راه بسیار خوبی برای شروع این فصل است."

در حالی که Gophers هنوز رتبهدهی نشده است منتشر شده رسمی خود برنامه اما تخته سنگ از بازی نشان داد با مدارس دیگر نشان می دهد بسیار چالش برانگیز اکتبر پیش رو برای تو از مهدی

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

پس از یک بازی با BSU از Gophers سفر به دلوت برای یخ شکن مسابقات که در آن آنها را به صورت UMD در Oct. 9 و یا مشیت یا ایالتی مینه سوتا منکیتو شب بعد. و داکوتای شمالی برنامه نشان می دهد یک سری در مقابل Gophers در گرند فرک در Oct. 23-24. جنگ شاهین جاروب یک سری در مینیاپولیس فصل گذشته در شکرگزاری آخر هفته.

"ما نیاز به بازی بمیجی. ما نیاز به بازی منکیتو و خیابان و دلوت و داکوتای شمالی به عنوان آنجا که می توانیم" گفت: Gophers مربی باب Motzko که بر اهمیت حفظ این منطقه رقابت.

در خیابان دولت, برنامه, Huskies بازی خواهد کرد Jan. 2-3 در Mariucci کلاسیک در 3M عرصه در Mariucci. مخالفان خود را برای دو بازی آن را منتشر نکرده اند اما St. Cloud دولت از دست داده و به مینه سوتا در مسابقات قهرمانی بازی های کلاسیک در سال گذشته است.

Zuhlsdorf به دنبال یک عامل رایگان قرارداد

مانند بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاه های اخیر اشتغال امکانات بی پایان برای Gophers defenseman Ryan Zuhlsdorf که خود را به اتمام ارشد نجومی در ماه مارس به دست آورده و در رشته بازاریابی کسب و کار از U M این ماه است. پیش نویس توسط خلیج تمپا در 2015 NHL ورود پیش نویس Zuhlsdorf با حضور رعد و برق اردوگاه توسعه پنج برابر شد اما نه یک قرارداد با این تیم و به زودی به رایگان به ثبت نام در هر نقطه.

با توجه به Zulhsdorf عامل سابق لاک پشت نقب زن جلو بن Hankinson رعد و برق را حفظ Zulhsdorf حقوق تا Aug. 15 که در آن نقطه آنها امید به امضای NHL یا جزئی لیگ قرارداد با یکی از لیگ 30 تیم های دیگر.

"ما قصد داریم به تست رایگان آژانس و ببینید که چگونه است که می رود," Zuhlsdorf گفت: در هفته گذشته در یک مکالمه تلفنی از خانه اش در نزدیکی U از م "ما در حال رفتن به ناشناخته ها در اینجا. ما در حال رفتن به دنبال تیم است که من می خواهم به بازی برای آنها و من احتمالا باید برای رفتن به یک اردوگاه برای یک AHL تیم دیگر از تمپا.

"من فکر می کنم من پیدا کردن یک تیم است که مایل به سعی کنید به من. من خیلی با انگیزه و bummed که تمپا کار نمی کند. من آتش داخلی بزرگتر است از آن تا به حال شده است در حال حاضر."

Zuhlsdorf که تا به حال یک هدف و هشت پاس گل در فصل گذشته بوده است و در حال اجرا و انجام خط تمرینات به ماندن در شکل و گفت که او و Gophers هم تیمی هستند اجتناب از حلق آویز کردن به عنوان قرار نیست خود یا دیگران را در معرض خطر گسترش ویروس.

"این عجیب و غریب پویا هنگامی که شما بخشی از یک تیم است اما ما می دانیم آنچه که ما باید انجام دهید برای اطمینان از همه ما سالم است و می تواند در پایان این چیز سریعتر" گفت: Zuhlsdorf.

کوسه ها از سواحل شرق آمدن به دانشگاه هاکی

با کالج های ورزشی ادارات و بودجه خود را پرتاب به آشفتگی با توجه به همه گیر مرتبط با لغو شده است وجود دارد آزار دهنده ترس است که برخی از کشور 60 فعلی NCAA بخش هاکی برنامه می تواند به حالت تعلیق و یا کاهش یافته است و در آینده نزدیک. به احتمال زیاد علاوه بر این از یک برنامه در دانشگاه ایلینویز به عنوان مثال اخیرا به تعویق افتاد برای حداقل یک سال دیگر.

به جای انقباض وجود دارد برخی تعجب آور یک خبر خوب به تازگی. دانشگاه لانگ آیلند واقع در حومه شهر نیویورک اعلام کرد قصد خود را برای اضافه کردن یک D-مردان برنامه برای 2020-21 نجومی و فراتر از آن. با یک پردیس اصلی در Brookville, n. y. لیو در مجموع ثبت نام 15000. تیم خود را که پوشیدن پودر آبی و طلا در حال ملقب به کوسه ها.

لانگ آیلند به 7.5 میلیون نفر (بیشتر مردم از زندگی در مینه سوتا و Dakotas ترکیب) و NHL New York Islanders و در حال حاضر تولید ده ها تن از کالج هاکی standouts از جمله سنت Coud دولت star دروازه بان بابی Goepfert و 2009 Hobey بیکر برنده جایزه مت گیلروی از دانشگاه بوستون.

کوسه ها هنوز به شناسایی یک عرصه خانه, اعلام برنامه یا استخدام کارکنان مربیگری. در میان اسامی ذکر شده به عنوان نامزدهای احتمالی برای لیو سر کار مربیگری در حال سابق دانشگاه میامی مربی ریکو Blasi و شناخته شده کالج هاکی پخش دیو Starman که یک مربی برجسته در ایالات متحده آمریکا هاکی سیستم و زندگی در لانگ آیلند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن