چگونه است که پلت فرم اقتصاد در پاسخ به Covid-19?

این Covid-19 همه گیر آلوده شده است میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان در نتیجه بیش از 250 ، 000 مرگ و میر به

توسط NEWSATROPAT در 25 اردیبهشت 1399

این Covid-19 همه گیر آلوده شده است میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان در نتیجه بیش از 250 ، 000 مرگ و میر به تاریخ. در حالی که برخی از کشورها شروع کرده اند به بحث در مورد کاهش خود را مستند اقدامات عفونت همچنان به گسترش در دیگر نقاط جهان.

برآورد 50 میلیون فرفره کارگران در سراسر جهان ثابت کرده اند که "کلید کارگران" در طول همه گیر; ارائه مواد غذایی و ملزومات خانگی به خود-جدا از توده ها و ارائه بسیار مورد نیاز خدمات مراقبت به کسانی که نیاز دارند. در عین حال ما مطالعه اخیر بر اساس پاسخ از 120 سیستم عامل در سراسر 23 کشور نشان می دهد که اکثریت فرفره کارگران ندارد دسترسی به اشتغال و حمایت های مانند بیمه درمانی و بیمار پرداخت. آن را نیز نشان می دهد که اکثر سیستم عامل های در حال سقوط کوتاه در حتی ارائه وعده های آنها ساخته شده به کارگران خود را – مانند توزیع تجهیزات حفاظت شخصی.

سیستم عامل بدون شک نگران کسب و کار خود را در طول Covid-19. تعدادی در حال مبارزه و شواهد کمی وجود دارد از اصطلاح "سرمایه داری فاجعه" به موجب آن آنها به دنبال استفاده از Covid-19 به عنوان یک فرصت برای استخراج از سود اضافی. اما "مهربان سرمایه داری" نیز بوده است نه در تامین کوتاه مدت. شده اند وجود دارد روحیه عمومی پاسخ از سیستم عامل از جمله ساخت قابل توجهی کمک به بهداشت و درمان و تلاش های امداد رسانی و ارائه خدمات رایگان به کارکنان بهداشتی درمانی. اما وجود دارد نیز معنی روحیه پاسخ: ساخت کارگران پرداخت برای حفاظت شخصی محصولات لازم برای کاهش خطر عفونت در حالی که انجام کار خود را انکار بیمار پرداخت به کارگران که بد افتاده, بالا بردن موانع فنی ادعا بیمار پرداخت و گفته رد کسانی که در تلاش برای سازماندهی برای پرداخت بهتر و ایمنی برای کارگران که زندگی و معیشت در معرض خطر هستند.

به طور کلی ما در بر داشت وجود یک فاصله میان لفاظی ها و واقعیت: سیستم عامل شده اند به مراتب بهتر در انتشار پاسخ از در واقع ارائه آنها را به کارگران است. دوم وجود انحراف در ذینفعان تمرکز: پلت فرم پاسخ باید خدمت سهامداران و سرمایه گذاران و مشتریان قبل از کارگران حتی اگر این کارگران که به صورت پایه و اساس همه ارزش برای این پلت فرم. نیز وجود دارد یک کمرویی: در حالی که دولت باید پاره کردن ایدئولوژی و rulebooks سیستم عامل را به طور کلی شده است تنها افزایشی در پاسخ خود و بیش از حد اغلب با استفاده از زبان بند به جای این که از تضمین کند. سیستم عامل لود خطرات و مسئولیت را بر روی دیگران: بیش از حد بسیاری از سیستم عامل تفسیر "دستهای خود را" کمتر از نظر ویروس و بیشتر از نظر مسئولیت های خود را به کارگران خود را; پرتاب این مسئولیت را بر روی دولت برای حمایت مالی و بر روی فردی کارگران خود را برای حفاظت از coronavirus.

هنگام تجزیه و تحلیل پلت فرم پاسخ ما طبقه بندی پلت فرم پاسخ با توجه به پنج 'Fairwork اصول" است که ما در حال انجام اقدام پژوهی با استفاده از به رای سیستم عامل در برابر کار مناسب و معقول استانداردها و نتایج ما نشان می دهد زیر است:

نمایشگاه پرداخت: تا کنون مهم ترین مسئله برای کارگران; در عین حال تنها 5 نفر از 120 سیستم عامل تا به حال مستقیم سیاست ها به افزایش پرداخت برای کسانی که در محل کار; بیشتر رایج شد و اقدامات برای حفظ سطح از کسب و کار مشتری هزینه چشم پوشی و یا گسترش دامنه خدمات.

نمایشگاه شرایط (پیشگیری): برش و چسباندن بهداشت و راهنمایی تماس با ما تحویل (هر چند بدون تماس (مجموعه کامل) شد گسترده ترین سیاست. فقط بیش از نیمی از سیستم عامل ما بررسی می شود گفت: آنها ارائه تجهیزات حفاظت شخصی (مواد ضد عفونی کننده و یا کمتر و ماسک); کارگران گزارش آنها اغلب موفق به دریافت این.

نمایشگاه شرایط (بیماری): در حدود نیمی از این سیستم عامل گفت: آنها ارائه برخی از پرداخت برای کارگران که بیمار بودند اما کارگران, گزارش, آن می تواند برای دسترسی و پرداخت اغلب افتاد و زیر ملی حداقل دستمزد معادل.

نمایشگاه قرارداد: تنها پاسخ در اینجا توسط چند سیستم عامل شده است سعی کنید برای ایجاد یک دیوار آتش اطراف خود را در زمان اقدامات هنوز هم ادعا یک بازو را در طول رابطه به کارگران به عنوان پیمانکاران مستقل'.

نمایشگاه مدیریت: چند شرکت هستند تضمین بدون از دست دادن جایزه یا تشویقی سطوح با وجود به طور موقت غیر فعال کردن کارگران و یا در حال صدور بیانیه در برابر هر گونه تلاش توسط مشتریان به تبعیض خاصی کارگر شدند.

نمایشگاه نمایندگی: ما هیچ مدرکی در عین حال از هر پلت فرم تعامل با کارگر, انجمن با وجود تعدادی از این گروه ها تنظیم خواسته ها و حتی سازماندهی اعتصابات.

Covid-19 نیز بزرگ شده خطوط قشربندی اجتماعی در میان کارگران است. نسبت قابل توجهی از زنان برای کار سیستم عامل است که ارائه مراقبت های, کار, کار داخلی و زیبایی خدمات. آنها گزارش می دهند که قادر به کار یا به دلیل سیستم عامل را به حالت تعلیق در خدمات خود را و یا اینکه آنها را به باقی می ماند در خانه به مراقبت از خانواده خود را. دیگران گزارش نیاز به ترکیب مراقبت از فرزندان خود را با مراقبت از محل کار و یا داخلی از جمله گرفتن کودکان خود را با آنها به محل های کار – در معرض هر دو خود و فرزندان خود را به خطر ابتلا به ویروس. بیمار را ترک سیاست های توسعه یافته توسط سیستم عامل به ندرت شامل اعضای خانواده آنها فراهم نیست و کمک به کارگران که قادر به کار با توجه به مراقبت از مسئولیتهای.

مهاجرت پس زمینه نیز نقش برجسته در اینکه آیا یا نه کارگران قادر به دنبال مراقبت های بهداشتی کمک و یا گزارش سلامت فقیر به سیستم عامل خود را. در انگلستان به عنوان مثال, اکثر کارگران از خارج از اتحادیه اروپا بدون مراجعه به بودجه عمومی و نیاز به پرداخت هزینه اضافه برای دسترسی به خدمات بهداشت ملی. نه اینکه حق را به منافع دولت بدان معنی است که کارگران احساس به خصوص تحت فشار به کار می کنند حتی زمانی که آنها بیمار هستند و آنها به دنبال کمک های پزشکی برای ترس از وضعیت ویزا و یا هزینه های بیمارستان. در لندن یک بارگذاری راننده از بنگلور هند که قرارداد این ویروس متاسفانه در گذشت داشتن اجتناب از تماس با خدمات بهداشت ملی برای ترس که صاحبخانه خود را اخراج او را در یادگیری او آلوده شد.

Covid-19 اتحاد بزرگ موجود آسیب پذیری از فرفره کارگران است. اما این مهم است که به تاکید است که این آسیب پذیری منحصر به فرد هستند به این بیماری همه گیر خواهد شد و در ادامه بر کارگران مگر اینکه گام های لازم گرفته شده توسط سیستم عامل و دولت است که نگه داشتن آنها را پاسخگو باشد. Deeming فرفره کارگران به عنوان "کارگران مشاغل کلیدی" کافی است برای تاکید بر اهمیت خود را برای رفاه جامعه است. به عنوان کلید کارگران آنها باید دسترسی به نمایشگاه شرایط در محل کار نمایشگاه, شیوه های مدیریت دستمزد مناسب و حفاظت در برابر خطرات آنها و مهمتر از حفاظت در برابر تنبیه کنید برای مشارکت در اقدام جمعی زمانی که آنها نیاز به ایجاد مطالبات از سیستم عامل آنها را برای کار و دولت است. Covid-19 محبوبیت انزوای اجتماعی به عنوان یک مفهوم پست-Covid-19 ما نیاز به popularise همبستگی به جای.

شما می توانید خواندن فرفره اقتصاد و Covid-19: Fairwork گزارش در پلت فرم سیاست های اینجا.

این مقاله در نوشته شده بود توسط Funda Ustek-Spilda ریچارد Heeks مارک گراهام, Alessio Bertolini, Srujana Katta, ساندرا Fredman, Kelle Howson, Fabian فراری Mounika Neerukonda, Pradyumna Taduri آدم گورکن نانسی سالم از Fairwork بنیاد. سازمان مطالعه و شیوه کار و شرایط کار در حال ظهور فرفره اقتصاد است و بر اساس در آکسفورد اینترنتی موسسه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن