روسو شورای شهر می گذرد قطعنامه خواستار ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی برای بازگرداندن ساعت در روسو بندر ورود

روسو, Minn. – با استناد به صرفه جویی در آن می گوید افتاده اند به مراتب کمتر از نتیجه اقتصادی آسیب روسو شورای

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399

روسو, Minn. – با استناد به صرفه جویی در آن می گوید افتاده اند به مراتب کمتر از نتیجه اقتصادی آسیب روسو شورای شهر این هفته با تصویب قطعنامه ای خواستار ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی برای بازگرداندن ساعت 8 صبح تا ساعت نیمه شب در روسو بندر ورود. آژانس در ژانویه 2018 مجموعه کاهش ساعت 8صبح تا 8شب به عنوان بخشی از تلاش برای کاهش هزینه های اضافه کاری در 24 ساعت بنادر در Pembina, N. D. و Warroad, Minn.

در قطعنامه این شورا گفت: ضرر اقتصادی در روسو به عنوان یک نتیجه از کاهش خودرو گذرگاه "برآورد محافظه کارانه" در بیش از 100.000 دلار در سال به مراتب بیش از 15.000 دلار در پس انداز CBP زمانی با کاهش ساعت در بنادر در روسو و لنکستر, Minn.

آن را شامل نمی شود "زمان از دست رفته و ناراحتی برای مسافران است که باید با استفاده از جایگزین پورت نیاز به یک به 1½-ساعت بیراهه" قطعنامه متحده است.

از طرف شورای تاد پترسون روسو جامعه توسعه هماهنگ کننده خواسته است که مردم به جلو نگرانی های خود را به کنگره ایالات متحده Bennie Thompson, D-Miss., رئیس مجلس کمیته امنیت داخلی; به گزارش ایسنا ، ران جانسون, R-Wis., رئیس مجلس سنا کمیته امنیت داخلی و امور دولتی و چاد گرگ سرپرست وزیر وزارت امنیت داخلی.

"ما اعتقاد داریم که این قطعنامه برای خود صحبت می کند" پترسون گفت: در یک ایمیل.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

شورای امنیت قطعنامه به شرح زیر نظرات اخیر ساخته شده توسط کنگره ایالات متحده کالین پترسون, D -, Minn. که همچنین با انتقاد CBP, برای کاهش ساعت است که هزینه روسو و لنکستر "بیش از یک سال 100.000 دلار در ضرر و زیان اقتصادی در حالی که صرفه جویی در دولت لاشی $15,000.

U.S. Rep. Collin Peterson, D-Minn.

در کنگره ایالات متحده کالین پترسون, D -, Minn.

"با توجه به این که دولت می خواهد به صرف 500 میلیون دلار در یک غیرضروری پروژه به رنگ مرز جنوبی دیوار سیاه این به نظر می رسد کمتر از یک قطره در سطل" Rep. پترسون نوشت: مه 25 در خبرنامه هفتگی. "CBP را انحراف منابع از شمال به مرز جنوبی خود را برجسته بی اعتنا نگرش نسبت به مینه سوتا ساکنان و کسب و کار در امتداد مرز کانادا."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب