چگونه یک نسل از کودکان سوری در لبنان شد سرقت از آموزش و پرورش خود را

واقعیت این است که کیفیت آموزش و پرورش بود و نه اولویت است به بهترین خلاصه توسط وزیر سابق الیاس ت ساب با اشاره

توسط NEWSATROPAT در 17 تیر 1399

واقعیت این است که کیفیت آموزش و پرورش بود و نه اولویت است به بهترین خلاصه توسط وزیر سابق الیاس ت ساب با اشاره به اهمیت ارائه مهاجر یک محل در یک مدرسه به جای اینکه در خیابان. او پس از آن اتخاذ یک سیاست سوق دادن دانش آموزان نوبت صبح و گسترده تر تغییر دوم اختصاص داده شده تنها به پناهندگان سوری. اجتماعی و سیاسی تاثیر پیوند کودکان سوری از لبنان آنهایی بود که از اولویت پایین تر با وجود سطوح بالایی از خشونت های گزارش شده در چند سال اول بین دانش آموزان در دو شیفت. علاوه بر این بحث کمی وجود دارد در مورد استخدام معلم سیاست که اولویت اختصاص معلمان شاغل در صبح بدون بحث در مورد پیامدهای معلم خستگی و تاثیر آن بر کیفیت آموزش و یادگیری است.

پس از شروع بحران سوریه برخی از مؤسسات خصوصی آموزشی در لبنان در زمان ابتکار عمل را از ارائه فرصت های آموزشی برای کودکان پناهنده در هزینه 150 تومان به ازای هر دانش آموز جمع آوری شده از محلی و بین المللی و کمک های مالی. یک سوال مهم که ناشی از نژاد من است چرا که آموزش و پرورش پاسخ طرح محدود به بخش دولتی و نه شامل خصوصی یکی که جذب 70 درصد از دانش آموزان در لبنان و در نتیجه می تواند افزایش ثبت نام رای از کودکان سوری برای هزینه های کوچک.

برای پاسخ به این سوال من مصاحبه یک مقام سازمان ملل متحد در سال 2015 که توضیح داد که اهدا کنندگان خواهد هر چیزی را انجام دهید که ناراحت لبنان وزارت آموزش و پرورش و یا دولت لبنان حتی اگر این می تواند تحت تاثیر قرار پناهندگان سوری. این هژمونی بود نه محدود به بخش خصوصی اما به زودی فرا گرفته سازمان های غیر دولتی که نمیتواند از انجام هر برنامه با مدارس عمومی. دلیل رسمی داده شده توسط رهبری در آن زمان به حالت تعلیق غیر رسمی آموزش و پرورش برنامه های انجام شده توسط سازمان های غیر دولتی بود و کنترل کیفیت. از آن پس رهبری در زمان شارژ غیر رسمی آموزش و پرورش که یکی از آموزش های شتاب برنامه (ALP). با توجه به رهبری آمار به دست آمده به طور مستقیم توسط نویسنده در 2018, 12,614 سوریه دانشجويان ثبت نام شده در ALP برنامه ها و 1,363 با موفقیت به اتمام سال تحصیلی یعنی کمتر از 2 درصد.

به تاریخ وزارت هژمونی بود که حمایت و تامین مالی از طریق خیرین و چپ 40 درصد از کودکان سوری از مدرسه به دلیل عدم وجود مدارس و کلاس های درس به سر می برند و هزینه های حمل و نقل. همه این دلایل نشان می دهد که درگیر شدن مدارس خصوصی می تواند به افزایش ظرفیت مدارس در لبنان به ثبت نام بیشتر کودکان سوری.

نژادپرستی و بیگانه ستیزی و مبارزه با فساد که آیا در نیم کره شمالی و یا در میان برخی از سیاستمداران لبنانی که با بهره برداری از بحران سوریه به سود مالی و یا به نفع خود به نفع خود محلی انتخاباتی پایه ارائه صدها نفر از هزاران نفر از کودکان سوری "یک نسل". فراگیر و ساختاری اصلاحات در آموزش و پرورش می تواند منجر به نتایج بهتر برای پناهندگان و اتباع. مقیاس بحران سوریه نیاز به همکاری همه احزاب عمومی و خصوصی و سازمان های غیر دولتی و کمک کننده جامعه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب