نامه: ND وزارت بازرگانی یک شریک قابل اعتماد

به چالش کشیدن بار تماس به صورت فوق العاده اقدام است. این COVID-19 همه گیر است مختل زنجیره تامین قطع محصول خام

توسط NEWSATROPAT در 26 خرداد 1399

به چالش کشیدن بار تماس به صورت فوق العاده اقدام است. این COVID-19 همه گیر است مختل زنجیره تامین قطع محصول خام و تامین مواد غذایی و منجر به رکود اقتصادی در سراسر جهان. صاحبان کسب و کار در سراسر کشور در حال کار بدون توقف به شکل از چگونه به صرفه جویی در کسب و کار خود و کارکنان خود را پرداخت در زمان عدم اطمینان است. در دوران این جوامع محلی ما و صاحبان کسب و کار نیاز به یک شریک برای کمک به ایجاد ثبات در اقتصاد کشور و رسیدن آن نورد دوباره.

داکوتای شمالی وزارت بازرگانی تشدید می شود که شریک قابل اعتماد.

با گوش دادن به ایالتی و محلی سازمان های توسعه اقتصادی و صاحبان کسب و کار و رهبران جامعه بازرگانی و قادر بود تا به سرعت محوری و آدرس و نیازهای فشار دادن و ارائه کمک و بینش در یک سرعت در حال تغییر محیط زیست است. در طول این بحران به کمک آنها از حافظه جمع کردن کمک های فدرال برنامه های میزبانی های متعدد آموزشی برای نگه داشتن سهامداران مطلع ایجاد یک وب سایت برای COVID-19 منابع کسب و کار و سابقه تماس های تلفنی متعددی از شهروندان برای کمک به دنبال. تجارت و همه از دولت نشان داده پاسخگو و موثر رهبری در طول زمان به چالش کشیدن.

تجارت در حال همکاری با مقامات محلی و اقتصادی توسعه دهندگان برای کمک به جوامع برنامه ریزی برای بازیابی. توسعه اقتصادی رهبران مشتاقانه منتظر ادامه کار با تجارت در تلاش برای جذب و حفظ شغل و تنوع بخشیدن به اقتصاد دولتی است. این تلاش ها حتی بیش از نیاز در حال حاضر به عنوان داکوتای شمالی چهره نرخ بیکاری بالا و یک صنعت نفت و گاز ضعیف یک بیماری همه گیر مربوط به رکود در تقاضا.

دولت ما ساخته شده است توسط زحمتکش و مهربان و خلاق. این صفات را در خدمت ما هست که ما حرکت رو به جلو با بهبود اقتصادی. در این زمان به چالش کشیدن, من خدا را شکر برای داکوتای شمالی وزارت بازرگانی و پشتیبانی فوق العاده آنها در ادامه به ارائه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Wenko رئيس جمهور از توسعه اقتصادی Association of North Dakota



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن