اسرائیل سلامت عمومی رئیس واریز در اعتراض به دولت را از دست داده و Covid-19 بحران

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 7:33:24 pm مسافران یکی با پوشیدن ماسک محاف

توسط NEWSATROPAT در 19 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 7:33:24 pm
مسافران یکی با پوشیدن ماسک محافظ هستند دیده می شود از طریق ویندوز از راه آهن نور در اورشلیم در میان گسترش این بیماری کروناویروس (COVID-19) 7 ژوئیه سال 2020 است. رویترز/Ammar Yasser

در میان سنبله در تازه Covid-19 نفر در اسرائیل کشور, بهداشت عمومی, مدیر Siegal Sadetzki شنبه اعلام کرد که او از کناره گیری از پست خود به علت آنچه او گفته بود دولت را نادرست از این بیماری همه گیر. Sadetzki متهم رهبران اسرائیل از نادیده گرفتن او از نظر حرفه ای با عجله بازگشایی اقتصاد و کاهش مستند محدودیت.

در او نه-صفحه استعفا نامه ای که او نیز در Facebook, Sadetzki هشدار داد که این کشور به رهبری بود نسبت به یک مکان خطرناک است. "حسرت من برای چند هفته در حال حاضر دست زدن به شیوع دهکدهای از دست داد جهت" او Facebook پست بخوانید.

صرفا ساعت قبل از اعلام اسرائیل reimposed چند محدودیت و تعطیل میله و باشگاه ها و سالن های ورزشی و استخرهای شنا به تعداد روزانه موارد در کشور تا به حال به شدت افزایش یافته است. روز دوشنبه بیش از 1000 نفر تست مثبت برای ویروس کشنده — نشان می دهد انتقال محلی نگهبان گزارش شده است.

همچنین بخوانید: 'هند ممکن است تبدیل به بدترین ضربه رکورد 2.87 لاخ Covid موارد روزانه 2021'

Sadetzki پیشرو اپیدمیولوژی که رهبری اسرائیل در مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس ادعا کرد که دولت تا به حال "خود را از دست داده بلبرینگ". "با وجود سیستماتیک و منظم هشدار در سیستم های مختلف و بحث در انجمن های مختلف ما با نا امیدی به عنوان ساعت شنی از فرصت های کم اجرا می شود," او نوشت.

پس از ملی مستند تحمیل شد در مارس اسرائیل قادر بود به طور قابل ملاحظه ای پایین آوردن تعدادی از عفونت های جدید در هر روز به حدود 20. اما به زودی پس از مستند محدودیت بودند آرام و مدارس و کسب و کار آغاز شد افتتاح دو ماه پیش تعدادی از موارد شروع به افزایش دوباره.

اسرائیل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر تشکر Sadetzki برای خدمات خود را و آرزو شانس او برای آینده AFP گزارش شده است. او همچنین اعلام کرد که تعداد فزاینده ای از COVID-19 بيمار تهدیدی برای این کشور و نظام سلامت است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز اسرائیل ثبت 32,714 COVID-19 موارد و 343 مرگ و میر تا کنون.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن