Hoffman برنده در دارلینگتون در نسکار بازگشت به مسیر

Hoffman مذاکره 400 مایل را بدون بسیاری از مشکلات در شرایط غیر معمول برای 50 خود را حرفه پیروزی در بالای مدار.

توسط NEWSATROPAT در 29 اردیبهشت 1399

Hoffman مذاکره 400 مایل را بدون بسیاری از مشکلات در شرایط غیر معمول برای 50 خود را حرفه پیروزی در بالای مدار.

آن نسکار اولین مسابقه زنده نژاد پس از 8 مارس در فینیکس هر چند رقابت بدون فن و با متعدد احتیاطی در محل به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. چهل و رانندگان شروع مسابقه.

هیچ عمل یا مقدماتی پیش از 293-دامان نژاد بنابراین رانندگان و تیم خود را تا به حال مقدار زیادی به شکل یک بار پرچم سبز بود دست تکان داد.

الکس بومن که فقط روز قبل از آن داده شد تمدید قرارداد با Hendrick Motorsports از طریق 2021 بود runner-up. Kurt Busch, تعقیب الیوت و دنی Hamlin گرد بالا پنج.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Hoffman پاسخ پس از آهسته توقف گودال هزینه های او را نقطه مقابل به طور خلاصه قبل از به دست آوردن کنترل.

ششم محل رفت و به مارتین Truex جونیور پس از تایلر Reddick, Erik Jones, John Hunter Nemechek و مت Kenseth.

Brad Keselowski که در قطب بر اساس تصادفی طراحی چراغ برای کشش قبل از محو شدن و اتمام 13th. او ادعا مرحله 2 برای مرحله دوم پیروزی این فصل است.

Ryan Newman به پایان رسید تا 15 رقابت برای اولین بار پس از ترسناک خراب در این فصل باز دیتونا 500 در ماه فوریه است. او دچار ضربه به سر در آن روز. نیومن تماس دارلینگتون آهنگ های مورد علاقه خود را متوقف کند در مدار است.

Kenseth آمد از بازنشستگی به جای Kyle Larson بود که از کار اخراج شده توسط Chip Ganassi مسابقه پس از گفتن نژادی لکه دار کردن در طول یک iRacing حتی که برگزار شد در حالی که فصل به طور منظم به حالت تعلیق در آمد. Kenseth گذشته به نظر می رسد در یک مسابقه جام به پایان فصل 2018.

Jimmie Johnson شد در خط به تصرف خود در مرحله اول اما او کوتاه کریس Buescher خودرو در آخرین دامان مرحله و تضعیف خارج از کنترل است. قرار داده است که او از نژاد و او به پایان رسید 38th.

ویلیام بایرون برنده مرحله اما او از خط خارج در خراب کردن در 109 دامان.

وجود دارد احتیاط در اولین دامان زمانی که ریکی Stenhouse جونیور کوتاه و منعکس کردن داخل سد. Stenhouse نمی بازگشت به آهنگ.

Kyle Busch شروع نقطه منتقل شد به عقب در این زمینه پس از دو بار شکست یک precooled بازرسی. او تا به حال شده است میله میله برای شروع چهارم. Busch درگیر شد در یک وضعیت عجیب و غریب که او ناشی از تبلیغات برچسب را سست و در نتیجه احتیاط به عنوان پیگیری مقامات حذف بنر.

یکی دیگر از مسابقه جام برای پنج شنبه شب نیز در دارلینگتون. سپس عمل سوئیچ برای دو مسابقه در شارلوت موتور جاده سریع السیر در کنکورد, N. C., دادن سری چهار رویدادها در سراسر 11-بعد دوره.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب