مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به دنبال دستور به بلوک بولتون کتاب

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 11:26:10 am واشنگتن پست نیویورک تایمز و وال استریت ژ

توسط NEWSATROPAT در 30 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 11:26:10 am
donald trump john bolton book, john bolton book, trump admin on john bolton book, john bolton book controversy واشنگتن پست نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال در حال حاضر منتشر شده گزیده ای از کتاب است که رنگ unflattering عکس از مغلوب ساختن پیشی جستن. (بلومبرگ)

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به دنبال اضطراری ضابط منظور جلوگیری از انتشار یک ارسال به تمام کتاب توسط جان بولتون رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سابق مشاور امنیت ملی.

دولت ادعا می کند خاطرات, در حال حاضر توزیع به کتابفروشان سراسر کشور شامل اطلاعات طبقه بندی شده و بولتون هرگز تایید به آن منتشر شده است. این خواسته یک قاضی در آمریکا یک دستور مقدماتی برای جلوگیری از فروش کتاب است.

"افشای مقاله آسیب امنیت ملی ایالات متحده" دولت گفت در, شکایت ظ روز شنبه در دادگاه فدرال در واشنگتن است.

دولت شکایت بولتون در روز سه شنبه برای نقض قرارداد, اما آن را نمی پرسند ضابط سفارش و یا یک دستور در زمان. کارشناسان پیشنهاد کرده بود که چنین دستوری خواهد بود دشوار است برای امن چرا که دیوان عالی کشور رد مشابه تلاش دولت نیکسون برای جلوگیری از انتشار پنتاگون مقالات.

این دستور باید "دستور انتشارات خود را به هر و همه مراحل موجود برای بازیابی و از بین بردن هر گونه کپی از این کتاب است که ممکن است در اختیار هر شخص ثالث" دولت گفت: در این پرونده.

ایالات متحده خواسته یک قاضی به برگزاری یک جلسه در درخواست خود را در ژوئن 19, از آنجا که این کتاب قرار است در ماه ژوئن 23.

Simon & Schuster, کتاب ناشر گفت: درخواست دستور هیچ چیز انجام خواهد شد.

"امشب تشکیل پرونده توسط دولت است بیهوده و بیمعنی با انگیزه های سیاسی ورزش در بیهودگی" این ناشر در بیانیه ای گفت. "صدها هزار نسخه از جان بولتون 'اتاق که در آن اتفاق افتاده است در حال حاضر توزیع شده در سراسر کشور و جهان است."

واشنگتن پست نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال در حال حاضر منتشر شده گزیده ای از کتاب است که رنگ unflattering عکس از مغلوب ساختن پیشی جستن.

گزیده ای ظاهر می شود را لرزاند مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. مغلوب ساختن پیشی جستن امضا اندازه گیری مجازات مقامات چینی برای زندانی کردن بیش از یک میلیون مسلمان در همان روز گزیده ای منتشر شد ادعا رئیس جمهور را تشویق پکن برای ساخت اردوگاه های اقامت اجباری به خانه آنها.

با توجه به بولتون تهمت همچنین تلاش برای متقاعد کردن رئیس جمهور چین به خرید محصولات کشاورزی گفت: این امر کمک به او را افزایش حمایت از کشاورزان در اجرای انتخابات ریاست جمهوری.

در مصاحبه با فاکس نیوز' Sean Hannity شنبه تهمت را تکرار و ادعا کرد که "هیچ کس نمی شده است سخت تر بر روسیه و چین نسبت به من داشته باشد."

همانطور که برای Bolton مغلوب ساختن پیشی جستن گفت Hannity "او را شکست قانون بسیار ساده است. تا آنجا که آن را برای رفتن به شکسته شود."

مغلوب ساختن پیشی جستن مطبوعات, منشی, Kayleigh McEnany همچنین شدت انتقاد کرد در بولتون در یک توییت در روز چهارشنبه در تماس تلفنی با یک "ضعیف کبوتر نویسنده است."

تمام هفته کارشناسان حقوقی را رد کرد احتمال این که تهمت و دولت می تواند متقاعد کردن قاضی برای جلوگیری از انتشار این کتاب است. در یک مصاحبه قبل از آخرین پرونده تئودور Boutrous یک متمم اول قانون اساسی متخصص در قانون شرکت گیبسون دان & Crutcher گفت: هر گونه تلاش برای به دست آوردن یک دستور خواهد بود "مرده در آب بلافاصله."

"این کتاب است که در خارج وجود دارد" Boutrous گفت. "قبل از خویشتن داری را بدون اثر است."

در ژوئن 10, وال استریت ژورنال, op-ed, Bolton, وکیل چاک کوپر گفت: این کتاب را از طریق رفت "شاید گسترده ترین و فشرده prepublication بررسی در شورای امنیت ملی تاریخ است." کوپر را متهم کرد که دولت با استفاده از امنیت ملی به عنوان یک "بهانه" به سانسور بولتون.

کوپر نمی بلافاصله در پاسخ به یک درخواست برای اظهار نظر در مورد این حکم درخواست.

بررسی روند شروع شد و حدود شش ماه پیش زمانی که بولتون ارائه یک پیش نویس از کتاب الن شوالیه رسمی با شورای امنیت ملی با توجه به دولت طرح دعوی در دادگاه. پس از چند دور از ویرایشهای شوالیه به این نتیجه رسیدند در ماه آوریل که این کتاب دیگر شامل اطلاعات طبقه بندی شده این شکایت گفت. اما در مه, Michael Ellis ارشد شورای امنیت ملی رسمی بازگشایی فرایند بررسی.

در اعلامیه متصل به دولت درخواست دستور چند مقامات عالی رتبه نوشت که نسخه فعلی این کتاب شامل اطلاعات طبقه بندی شده که آسیب امنیت ملی اگر منتشر شده است. پل Nakasone مدیر آژانس امنیت ملی نوشت که انتشار می تواند در نتیجه "فوق العاده قبر آسیب است."

در حالی که درخواست دستور یک شوت از کارشناسان حقوقی گفت: شهادت از مقامات دولتی که این کتاب هنوز هم حاوی مواد طبقه بندی شده می تواند به تقویت دولت در مورد اصلی آن نقض-از-قرارداد طرح دعوی در دادگاه در برابر بولتون اجازه می دهد آن را به تصرف او درآمد حاصل از این کتاب حتی اگر نتواند برای به دست آوردن یک دستور.

"به نظر می رسد مانند هر کس در مورد از دست دادن گفت:" علامت گذاری زید یک وکیل در واشنگتن است که یک متخصص در قبل از انتشار بررسی روند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن