بیشتر گرند فرک هتل ها احساس بحران

جو Cozart, مدیر کل در Ramada Inn می گوید: انواع عوامل پشت پنج سال کاهش است. نرخ ارز دلار کانادا سقوط قیمت نفت

توسط NEWSATROPAT در 14 اردیبهشت 1399

جو Cozart, مدیر کل در Ramada Inn می گوید: انواع عوامل پشت پنج سال کاهش است. نرخ ارز دلار کانادا سقوط قیمت نفت در سال 2015 فقدان جاذبه ها و هتل و بازار در حال overbuilt به طور کلی کمک کرده است. این گریه به دور از تقریبا یک دهه پیش که دیدم یک هتل رونق ساخت و ساز. در چند سال span اطراف 2013, Grand Forks اضافه شده پنج هتل ها. وجود دارد بیش از 30 هتل در گرند فرک با ترکیب 2,423 اتاق.

"همه فقط امیدوار به بازگشت به جایی که ما قبل از همه گیر است که نه در یک مکان واقعا خوب," Cozart گفت. "هر مالک در شهر است و مبارزه یک راه یا دیگری."

با توجه به جولی Rygg, مدیر اجرایی, در بیشتر Grand Forks کنوانسیون و بازدیدکنندگان دفتر نرخ اشغال برای 2018 شد در 53.9%. که تعداد بالا رفت و به 57 درصد در سال 2019. شماره 2020 حداقل در کوتاه مدت نیست خیلی بهتر است. در ماه ژانویه نرخ اشغال شد و در 48.1 درصد و در 53 درصد در ماه فوریه است. دو ماه به طور کلی در نظر گرفته می شود آهسته برای هتل ها. پس از آن همه گیر و نرخ کاهش یافت و به 34.9 درصد در ماه مارس است. برخی از هتل ها گفت: هرالد خود را مارس اعداد در پایین تنها به دو رقمی.

Cozart گفت: هتل های عامل در حدود 10 درصد اشغال آن 100 اتاق. قبل از همه گیر آن 50 درصد است. یک میز جلو کارکنان در Canad کاروانهایی مقصد مرکز گفت: این هتل در 4 درصد اشغال. که هتل شد در 30 ٪ تا 50 ٪ در روزهای قبل از همه گیر در مجموعه هر چند این تعطیلات آخر هفته را دیدم 100%.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اشغال کم تعداد ميانگين کاهش کارکنان. خواب مسافرخانه و سوئیت گذاشته بیش از نیمی از کارکنان خود را, و کشور مسافرخانه و سوئیت همین با بسیاری از کارکنان خانه داری.

برخی از هتل ها مانند Rodeway Inn نزدیکی کلمبیا بازار و آمریکا بهترین ارزش مسافرخانه در شمال 42nd Street, به طور کامل بسته شده هر چند به طور موقت. Ashok "لبخند" Thakker که صاحب هر دو هتل و سه نفر دیگر در شهر از جمله Ramada Inn گفت: آنها بازگشایی شده است.

"آن باز خواهد شد به زودی; نمی توان آن را بسته و برای همیشه" گفت: Thakker در مورد آمریکا بهترین ارزش مسافرخانه.

Thakkar گفت: Rodeway Inn باید باز در حدود 10 روز.

یک هتل Travelodge در جنوب خیابان واشنگتن بسته دو هفته پیش. این بسته به نظر می رسد دائم. نشانه ای بر روی درب های آن بسته به طور موقت با توجه به COVID-19 اما هتل مشکلات ظاهرا ریشه فراتر از آن. مالکیت برای هتل سه بار تغییر کرده است از سال 2009 با توجه به چنگال بزرگ شهرستان ثبت اموال. Cozart به نام بسته یک "ناهنجاری."

"اکثر هتل ها و دیگر شما نمی شنیدن آنها در حال بسته شدن شما خواهد شنیدن آنها به فروش," او گفت:. "با این که ما نمی دانیم که چه (همه گیر) انجام داده است به مردم ما نمی خواهید برای دیدن است که تا زمانی که آنها می گویند این حرکت را در پایان."

همه هتل ها در گزارش چنین ملال انگیز اعداد هر چند بیشتر مهمانان لزوما به معنی پول بیشتر اگر نرخ پایین. La Quinta Inn and Suites گزارش آن است که در حدود نیمی از ظرفیت خود را با شماره های تقویت شده توسط کارگران راه آهن. این Baymont ویندهام نیز گزارش آن را در حدود 50 درصد است.

هزینه های حق رای دادن و شخص ثالث هزینه رزرو برای وب سایت های مانند Expedia, همچنین خوردن به پایین خط. اگر هتل اجاره اتاق, آن را هنوز هم نیاز به تمیز که هزینه یکی دیگر از $10 یا 15 دلار.

"منظورم این است که آنها اساسا مبادله پول نقد برای کار" گفت: Cozart در Ramada Inn.

مسکن مالیات جمع آوری شده توسط این شهرستان نیز از ساخت سال رونق. در سال 2018 در این شهرستان جمع آوری شده $968,555. در سال 2019 آن را دیدم $965,708. در سال 2012 این تعداد در ایستاده بود $1.072 میلیون.

از دست دادن لنگر مانند فروشگاه میسی که بسته در سال 2017, سپس سیرز در سال 2018 را Columbia بازار کمتر از یک جاذبه به خریداران کانادا -- وقتی مرز باز بود. در حال حاضر آنها نمی توانند مراجعه کنید تا همه گیر عبور می کند. Cozart گفت: خریداران کانادا شده بود بازدید فارگو به جای.

"ما نمی بینیم و این تغییر روند مگر اینکه ما چیزی به آن را تغییر دهید به این معنی که بازار می شود پر جنب و جوش تر و سپس جاذبه های Grand Forks" Cozart گفت.

اخیر به تعویق افتادن بزرگ-قرعه کشی حوادث در Alerus مرکز, کنسرت مانند آلیس کوپر و برانتلی گیلبرت و حوادث مانند هوگو کامیون هیولا تور تنها بیشتر بازیابی. هنوز Cozart و Thakker به دنبال نسبت به ماه ژوئن هنگام حوادث از جمله مراسم عروسی رزرو در Ramada Inn.

"این چیزی است که من امیدوار برای" Thakker گفت. "من فکر می کنم ما باید یک تصویر واضح تر در پایان ممکن است."

خلاصه ای از برخی از هتل ها در منطقه

Ramada Inn: 10 درصد اشغال در حال حاضر 50 درصد قبل از همه گیر

Canad کاروانهایی مقصد مرکز: 4% اشغال در حال حاضر 30 ٪ تا 50 ٪ قبل از همه گیر و 100% در تعطیلات آخر هفته

La Quinta Inn and Suites: حدود 50 درصد اشغال در حال حاضر

Baymont Wyndham: حدود 50 درصد اشغال در حال حاضر

Country Inn & Suites by Radisson: تقریبا به طور کامل رزرو شده برای ماه مارس و آوریل ، اما اکثر لغو زمانی که همه گیر رسید. بسیاری برای لغو ممکن است به عنوان به خوبی.

خواب مسافرخانه & سوئیت: 23 درصد اشغال در ماه آوریل به طور متوسط 65 درصد قبل از همه گیر

بزرگراه سوئیت: اشغال کردن 40 درصد از قبل از همه گیر

Staybridge Suites: حدود 70 درصد اشغال در حال حاضر با توجه به مدت طولانی باقی می ماند. 90% قبل از همه گیر

بزرگ شرق مسافرخانه: 35% تا 40% اشغال دلیل برای طولانی مدت باقی می ماند; 50% قبل از همه گیر

Fairfield Inn & Suites, East Grand Forks: دو تا سه اتاق اجاره 67 اتاق

هتل های گم شده از لیست کاهش یافته است به ارائه اطلاعات خاص و یا پاسخ نمی دهند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن