جدید در عربستان حج: بطری آب مقدس سترون سنگریزه

توسط: AP | دبی | به روز شده در: جولای 7, 2020 4:11:43 pm دستورالعمل اعلام شد و در روز دوشنبه به عربس

توسط NEWSATROPAT در 17 تیر 1399
توسط: AP | دبی | به روز شده در: جولای 7, 2020 4:11:43 pm
دستورالعمل اعلام شد و در روز دوشنبه به عربستان مقامات آماده شدن برای انجام یک کار بسیار محدود حج که برای اولین بار را شامل نمی شود زائران از خارج از کشور است. (عکس از آسوشیتدپرس)

عربستان سعودی صادر کرده است دستورالعمل برای 1000 یا پس زائران خواهد شد که مجاز به انجام حج در مکه بعد از این ماه تجربه خواهد شد که بر خلاف قبل به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

زائران خواهد شد و تنها قادر به نوشیدن آب مقدس از چاه زمزم در مکه است که بسته بندی شده در بطری های پلاستیکی و سنگریزه برای ریخته گری دور بد است که معمولا توسط زائران حج همراه مسیرهای خواهد بود سترون و صعود جلوتر از زمان. زائران را نیز به همراه خود نماز, فرش.

دستورالعمل اعلام شد و در روز دوشنبه به عربستان مقامات آماده شدن برای انجام یک کار بسیار محدود حج که برای اولین بار را شامل نمی شود زائران از خارج از کشور است.

به جای پادشاهی و گفت که 70 درصد از زائران مجاز به شرکت در این سال خواهد بود از میان ساکنان خارجی عربستان سعودی در حالی که 30 درصد خواهد بود عربستان شهروندان است.

عربستان زائران خواهد شد انتخاب از میان بهداشت و درمان کارگران و پرسنل امنیتی که بهبود از COVID-19 بیماری ناشی از ویروس است. دولت گفت انتخاب آنها نشان دهنده چیست ؟ نشانه ای از قدردانی برای نقش خود را در ارائه مراقبت" در طول بیماری همه گیر.

عربستان سعودی یکی از خاورمیانه بزرگترین شیوع این ویروس با عفونت افزایش نرخ توسط 3000-4000 در موارد روزانه. بیش از 213,000 مردم باید قرارداد این ویروس در عربستان تا کنون از جمله 1,968 که فوت کرده اند.

دستورالعمل جدید نیز دستور که ساکنان خارجی در عربستان سعودی که می خواهند برای شرکت در این سال حج باید بین سنین 20 و 50 و آن را انجام نمی حج قبل از.

زائران را به قرنطینه قبل و بعد از حج و آنها را آزمایش coronavirus. کسانی که واجد شرایط باید تا روز جمعه برای ارائه درخواست از طریق پادشاهی حج وب سایت وزارت.

حج نه تنها یک بار در طول عمر مورد نیاز برای مسلمانان بلکه یک فرصت برای پاک کردن گناهان گذشته و ارتباط با مسلمانان از اقشار مختلف از زندگی است.

عربستان سعودی به طور چشمگیری کوچک پشت حج به دلیل نگرانی در مورد ازدحام بیش از حد در زیارت سالانه که معمولا تساوی 2.5 میلیون نفر است. جمعیت, حرکت, دعا و ایستادگی در مجاورت بسیار نزدیک اغلب فشرده و شانه به شانه آنها به عنوان انجام پنج روز از مراسم در اطراف مکه است.

عربستان سعودی گفت: تصمیم خود را برای محدود کردن حج بود که با هدف حفظ سلامت عمومی جهان به دلیل خطرات مرتبط با اجتماعات بزرگ.

زائران به طور معمول جمعیت و فشار راه خود را به سمت مکعب شکل کعبه است که اسلام را جنش سایت و استعاری خانه خدا. در این سال مقامات گفت: هر شرکت کننده در حج اجازه داده نخواهد شد به کعبه به عنوان بخشی از جدید اقدامات ایمنی.

زائران در این سال نیز به پوشیدن ماسک حفظ فاصله فیزیکی در هنگام نماز و خواب در چادر است که به دنبال دستورالعمل های اجتماعی فاصله.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب