چنگال بزرگ' Veterans Memorial Park حرکت می کند و نزدیک به اتمام

40-پا-عرض 6-ارتفاع گرانیت سیاه دیوار به افتخار سربازان آمریکایی بود شروع به شکل گرفتن در Veterans Memorial Par

توسط NEWSATROPAT در 24 خرداد 1399

40-پا-عرض 6-ارتفاع گرانیت سیاه دیوار به افتخار سربازان آمریکایی بود شروع به شکل گرفتن در Veterans Memorial Park, یک پروژه است که مصرف خود را از افکار و انرژی برای مدت زمان طولانی.

"من صبر کردم نه سال برای این" گفت: Hanson که همراه با همین Purpur – تاسیس پارک 6.2 هکتار سایت در جنوب خیابان 24 و 34th Street. Purpur نمی زندگی می کنند برای دیدن این روز درگذشت او در مارس 2019.

دو مسطح وسایل نقلیه حمل و نقل گرانیت پانل به پارک یادبود اساس در اوایل هفته گذشته – شیارهای عمیق در زمین گواه وزن محموله و یک جرثقیل استفاده شد به بالابر و موقعیت پنج پانل های هر وزن 6,300 پوند است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این Coldspring شرکت در بهار سرد, Minn., که مشغول به کار در کره یادبود در واشنگتن, d. C., "آیا حکاکی تصاویر اینجا" هانسون " اشاره کرد. "حکاکی شده است واضح تر و واضح تر از عکس واقعی."

"دیوار بزرگ است; شما می توانید آن را از دو بلوک دور," او گفت:. "من فکر می کنم این یکی از بزرگترین در غرب."

یک اپراتور جرثقیل با Borsheim جرثقیل خدمات ویللیستن N. D. شد در دست ژوئن 3 به بالابر و موقعیت پانل به محل.

با دقیق, دقت, دو کارگر با دقت هدایت یک دال از گرانیت سیاه, دار زدن از تسمه بر روی یک پایه بتنی.

آموس کلی و ریچارد Sadergaski کارکنان هنری سنگ و بتن St. Cloud, Minn., ماند و بعد به پنل و هدایت قرار دادن آن است. آنها به وضوح به حال کمال در ذهن است.

"ما یک 16th از یک اینچ کوتاه در پایین" کلی گفت: به عنوان یکی از پانل های کاهش بود بر روی بتن پایه.

"وجود دارد رفتن به درزبندی در اینجا (در درزها) و ملات زیر" Sadergaski اشاره کرد.

Sadergaski لذت می بردند و این فرصت را به کار بر روی یادبود او گفت:. "آن را سرگرم کننده برای انجام این نوع از چیزهایی که به خاطر آنها به معنی چیزی است که شما می دانید؟"

ایالات متحده تاریخ نظامی

قرار دادن دیوار پنج گرانیت سیاه پانل آغاز شد ژوئن 1.

مجموعه ای از 6 اینچ ضخامت پانل ها به ترتیب زمانی به تصویر کشیدن تصاویر تاریخی به نمایندگی از ایالات متحده در ماموریت های نظامی از جمله "از جنگ و انقلاب به جنگ جهانی اول و دوم کره و ویتنام و جنگ عراق جنگ و صحرا طوفان" هانسون گفت. "افغانستان نشان داده شده است در سمت راست پنل."

حدود 150 تصاویری از قهرمانان نظامی در حال گسترش در سراسر یک پس زمینه راه راه, نماد پرچم ایالات متحده است.

"هر قومی هر مذهبی هدف و گروه نشان داده شده است," هانسون گفت.

بازدید کنندگان را ببینید تصاویر اچ "در جزئیات (از جمله) تدی روزولت سوار بر اسب" و همچنین تصاویری از مردم از داکوتای شمالی و کشورهای دیگر, او گفت:.

به صورت افقی در بالای 50 ستاره به نمایندگی از ایالات متحده و در سراسر پایین الهام بخش واژه ها: استقلال, آزادی و شجاعت و وفاداری و صداقت و خدمات و فداکاری وظیفه و افتخار است.

افزایش پشت دیوار هستند و پنج 25-پا بلند هرم هر یک اختصاص داده شده به یک شعبه فعال وظیفه ایالات متحده خدمات نظامی مربوطه گارد و رزرو واحد – ارتش, نیروی دریایی, دریایی سپاه, نیروی هوایی و گارد ساحلی.

کایل Slivnik که با این نسخهها کار در گرند فرک پایگاه نیروی هوایی ایجاد یک طراحی اولیه از دیوار و هرم Palmer گفت و گرگ Vettel, منطقه, هنرمند, آمد تا با طراحی نهایی برای دیوار.

"این Coldspring شرکت گفت: آنها هرگز چیزی مانند دیده می شود که قبل از آنها انجام بسیاری از این" گفت: Al پالمر رئیس هیئت جانبازان پارک یادبود کمیته. "ما کاملا منحصر به فرد است – و ما رو گرگ Vettel که تشکر می کنم."

یک دیوار نمایش تصاویر به جای فردی به نام خروج از هنجار هانسون گفت.

اعضای جانبازان پارک یادبود کمیته تصمیم گرفت در برابر لیست اسامی چون آنها به ناچار باید برای تصحیح اشتباه نام بعد از آن و ایجاد تغییرات در گرانیت هیچ کار آسان است هانسون گفت.

'جانبازان سزاوار بهتر'

ایده برای جانبازان پارک یادبود باعث شد حدود یک دهه پیش در یک مکالمه بین هانسون و Purpur در یک موتور سیکلت نشان می دهد. Purpur خواسته که در آن یادبود به جانبازان واقع شده بود در Grand Forks, هانسون به یاد می آورد.

"من به او گفتم این یک سنگ کوچک در زیر یک درخت در گرند فرک County Courthouse. او گفت: "آیا شما فکر می کنم جانبازان سزاوار بهتر است ؟ چرا جهنم نمی ما در ساخت یک بنای یادبود?'"

یکی دیگر از کهنه اواخر راجر Westerso نیز درگیر در اوایل مفهومسازی از پارک.

جانبازان پارک یادبود معنا نیست که فقط به افتخار جانبازان برای خدمات خود را اما همچنین به آموزش. اعضای کمیته در حال برنامه ریزی برای نصب یک کیوسک و ایجاد یک برنامه تلفن هوشمند است که با یک نمایشگر می توانید دریافت فرد داستان پشت دیوار تصاویر در پیشنهاد ژنرال ال پالمر مرکز بازدید کنندگان. آنها همچنین برنامه ریزی برای نصب نیمکت و احداث پناهگاه برای خانواده پیکنیک در این زمینه.

یک مراسم برای یادبود سربازان پارک برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 2021.

به عنوان رئیس کمیته Palmer بسیار سپاسگزار به افراد و سازمان هایی که در حمایت از این پروژه است. "مردم کسب و کار و دولت از چنگال بزرگ تمام شده بسیار بخشنده."

اعضای کمیته می خواهید پارک به یک محل که در آن میراث نظامی آمریکا جانبازان می تواند به رسمیت شناخته شده و افتخار آنها می گویند. آنها امید مردم خواهد آمد و تأمل در فداکاری جانبازان ساخته شده اند برای محافظت از آمریکایی آزادی و برای یادگیری در مورد کسانی که باید برن که بار.

در میان جانبازان به آنها باید یاد بگیرند در مورد افرادی هستند که مانند صخره Cushman و مارتین Steen, U. s. Air Force jet fighter pilots که هواپیما رفت در ویتنام; خود باقی مانده بودند هرگز یافت هانسون گفت. و چاک Lindberg یک سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده بدنی و عضو یک گروه از سربازان آمریکایی که مطرح آمریکا برای اولین بار پرچم در ایوو جیما در جنگ جهانی دوم است.

این جانبازان "در زادگاه قهرمانان" هانسون گفت. "ما در حال رفتن به تتم آنها در سنگ برای همیشه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب