انگلستان جاسوسی سازمان ها و تولید کنندگان سلاح در حال آموزش کودکان, اما نه گفتن به ما چه

و با محلی و ملی شرکت هایی که سهام آن هدف "تشویق افراد جوان به تعامل با علوم کامپیوتر و نرم افزار از امنیت سایب

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399

و با محلی و ملی شرکت هایی که سهام آن هدف "تشویق افراد جوان به تعامل با علوم کامپیوتر و نرم افزار از امنیت سایبر در تکنولوژی روزمره."

این همه ممکن است به نظر می رسد معقول و GCHQ ارائه خود را به عنوان یک کلید hub در حفاظت از امنیت ملی وجود دارد اما با این مشکلات. بازگشت در سال 2013 ادوارد اسنودن نشان داد که GCHQ شده بود مخفیانه متوقف کردن پردازش و ذخیره سازی داده ها بر روی میلیون ها نفر از ارتباطات افراد تحت Tempora طرح. پنج سال بعد دادگاه حقوق بشر اروپا حکم داد که چنین نظارت نقض حقوق مربوط به حریم خصوصی و آزادی بیان است.

علاوه بر این در حالی که برخی از جزئیات این GCHQ مدارس برنامه هستند که در حوزه عمومی محرمانه بریتانیا در تلاش برای کشف بیشتر از طریق 2000, آزادی اطلاعات, قانون بودند حکومت نامعتبر در یک بخش از قانون مربوط به نهادهای درگیر با مسائل امنیتی.

برخی از بزرگترین شرکت های اسلحه نیز در برنامه است. آنها عبارتند از بریتانیا بزرگترین صادر کننده اسلحه BAE Systems به عنوان به خوبی به عنوان دو ما شرکت های نورث روپ گرومن و Raytheon. بزرگترین اسلحه شرکت لاکهید مارتین است که یک بخشی از آن است و با توجه به محرمانه بریتانیا, اعطا شده است منحصر به فرد 'مرتبط' وضعیت در برنامه, با کودکان قادر به دست آوردن تجربه کار در یک جدید cyber security تسهیلات در گلاستر.

Raytheon قابل توجه تامین سلاح های مورد استفاده در عراق و یمن و BAE Systems پخش عمده نقش پشتیبانی در جنگ عربستان در یمن توسط عربستان حفظ نیروی هوایی هواپیما با سازمان عفو بین الملل با این استدلال که هر دو شرکت باید مورد بررسی قرار توسط دادگاه جنایی بین المللی برای همدستی در جنایات جنگی است.

لاکهید مارتین نقش است و حتی بیشتر مستقیم از آن تولید شده را علامت 82 بمب استفاده می شود حمله عربستان نیروی هوایی هواپیماهای دو سال پیش که به کشته شدن 40 کودک در یک مدرسه در یمن. این بخشی از فعالیت های شرکت که ممکن است در این کار تجربه برای دانش آموزان در گلاستر.

عنصر دیگری در GCHQ کار با مدارس است یک مثال کلاسیک از درب گردان. دو نفر از کارکنان بازنشسته شد و پس از آن راه اندازی یک شرکت امنیت سایبری همکاران (CSA) که به میزبانی ده ها تن از کودکان کار تجربه برنامه. CSA گنجانیده شده بود فقط قبل از GCHQ مدارس برنامه تنظیم شد اما در پاسخ به سوال در مورد این بود که آیا با برکت GCHQ.

اما Sangster از ForcesWatch آن قرار می دهد:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب