چنگال بزرگ معلم 'شور' به صورت روش مونته سوری آموزش جرقه کودکان و نوجوانان کنجکاوی عشق آموزش

این یکی از آخرین پروژه های صنایع دستی بن ساخته شده تحت هدایت الکسا شوماخر خبره مونته سوری معلم است که با این ن

توسط NEWSATROPAT در 27 اردیبهشت 1399

این یکی از آخرین پروژه های صنایع دستی بن ساخته شده تحت هدایت الکسا شوماخر خبره مونته سوری معلم است که با این نسخهها کار با او و خانواده اش را از 10 و آنا 6 – در خانه خود را بعد از مدرسه یک بار در هفته.

بن را دوست دارد "همه چیز" درباره روش مونته سوری, او می گوید. "من می خواهم انجام پروژه ها; من می خواهم انجام هنر و مسائل است."

خواهد برخوردار جلسات با شوماخر ،

"من مانند قرار دادن خلاقیت به پروژه" را می گوید.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

قراردادن: آموزش به روش مونته سوری

"بن و من ساخته شده یک مدل از قلب خارج از خاک رس" او می افزاید: با اشاره به سه بعدی چند رنگی مدل قطعات آن منظمی برچسب در مرکز میز ناهار خوری اتاق.

در این اخیر بعد از ظهر را نشسته است در جدول ساخت یک کتاب با دوخت یک پشته از کاغذ پایین وسط در حالی که بن و آنا کار با math مواد در نزدیکی اتاق خانواده.

"من دوست دارم که چگونه آن را بیشتر آزمایش" را می گوید. "و من می خواهم به کار به طور مستقل."

شوماخر در حال کار با مریض تر کودکان که با حضور خانواده مقدس St. mary's مدرسه به مدت دو سال.

مونته سوری "است یک راه عالی برای بچه ها برای یادگیری می گوید:" Grand Forks مادری که شاغل به مدت دو سال در محلی مونته سوری آکادمی قبل از پیوستن به قلب مقدس مدرسه به عنوان یک ششم معلم کلاس پاییز گذشته.

"این روش از آموزش و پرورش به نظر می رسد در هر کودک فردی و نیازهای فردی خود را," شوماخر می گوید. "در یک مدرسه سنتی (کلاس درس) همه آموزش ریاضی و سپس همه را در یادگیری خواندن ، در مونتسوری هر کودک داده می شود درس های زمانی که آنها آماده است."

این روش "نمی راش کودک," او می گوید. "این واقعا اجازه می دهد تا آنها را زمان و حرکت در سرعت خود را به جای حرکت در زمانی که آنها آماده نیست."

روش های آموزش سنتی تمایل به تمرکز بر "حفظ کردن حقایق به جای درک فرایند" او می گوید. آن را با تمرکز بر "هل دادن به جلو برای دیدار با استانداردهای" برای آماده سازی دانش آموزان برای تست.

مونته سوری ایجاد شده در کودک ظرفیت به تمرکز.

"بچه ها این روزها آنقدر overbooked آن را سخت را برای آنها به تمرکز" شوماخر می گوید.

در میان مونته سوری دانش آموزان او می گوید: "من دیده ام یک چهارم کلاس که می تواند نامناسب تبدیل کسر به مخلوط اعداد برای 90 دقیقه و یک پسر کلاس به عنوان خوانده شده برای سه ساعت مستقیم -- شما فقط نمی بینم که در این روز و سن زمانی که کودکان به سرعت حوصله را با یک اسباب بازی و در حال حرکت به بعدی."

'شگفت انگیز فلسفه'

شوماخر که فراهم می کند در خانه مونته سوری آموزش برای خانواده های مختلف می گوید: برخی از جنبه های روش – مانند انعطاف پذیر صندلی و داشتن دانش پایه در جداول مختلف به جای نشستن در میز – تبدیل شدن به محبوب در بیشتر مدارس سنتی.

UND فارغ التحصیل ویژه آموزش دیده و دارای مدرک کارشناسی ارشد در مونته سوری که او خواستار "شگفت آور, فلسفه آموزش و پرورش" است که می تواند به کودکان از بدو تولد از طریق دبیرستان.

روش "شده است در اطراف برای بیش از 100 سال می گوید:" شوماخر. و "امروز تحقیقات پشت کردن این روش است."

کودک-محور رویکرد استفاده نمی کند و میز و یا کتاب های درسی, اما در عوض متکی بر مواد و دیگر دست بر روی ابزار برای کمک به کودکان تجسم مفاهیم و حرکت از بتن به انتزاعی در فرایند یادگیری است.

او با اشاره به مایکل دافی نویسنده کتاب "ریاضی کار می کند: مونته سوری ریاضی و مغز در حال توسعه" و دیگر کتب مرتبط به بودن در میان کسانی که تحقیقات ارائه مدارک و شواهد از این روش اثربخشی.

قرن فلسفه

روش مونته سوری که از پرورش یادگیری مستقل و خلاقیت ناشی از یک فلسفه طراحی و توسعه توسط دکتر ماریا مونتسوری یک پزشک و مربی است که می سازد در راه کودکان به طور طبیعی یاد بگیرند.

مونته سوری آغاز شد مشاهده کودکان و چگونه آنها یاد بگیرند که در اواخر 1800s. در سال 1907 او افتتاح اولین مدرسه مونته سوری در درون شهر زاغه در رم جایی که او مورد مطالعه و انجام تحقیقات بر روی یک رویکرد نوآورانه است که بعد از حمل به نام او.

او پس از آن جهان سفر کرده و نوشت گسترده در مورد رویکرد او به آموزش و پرورش بخش, الهام بخش بسیاری به اتخاذ روش خود را. وجود دارد هزاران نفر از مدارس مونته سوری در سراسر جهان است.

در تنها مدرسه محلی برای ارائه روش مونته سوری از چنگال بزرگ مونتسوری آکادمی صاحب کری Leichtner می گوید او و کارکنان خود را مشاهده و ضبط کودکان پیشرفت و توسعه با استفاده از ابزار است که ارائه بینش به یادگیری و توسعه هر کودک است.

مدرسه است که در عمل از سال 1983 به پیروی از روش مونته سوری تحت هدایت حرفه ای-آموزش Montessorians, Leichtner می گوید.

"ما نرم افزار های مدرن طراحی شده در مشاوره با Montessorians شامل ابزارهای قدرتمند برای ما برای پیگیری رشد کودکان نقاط عطف را به عنوان به خوبی به عنوان علمی پیشرفت است."

کلاس های درس طراحی شده اند به دنبال مراحل نمو کودک بیش از سه سال دوره Leichtner می گوید. "این ثبات را فراهم می کند به درس و اجازه می دهد تا برای کودکان و معلمان به اوراق قرضه خود را در شیوه ای که واقعا اجازه می دهد تا برای درک بهتر از توسعه اجتماعی و عاطفی از کودک فردی است."

اثرات مفید

در Sickler خانواده, کودکان, مادر, Alex Sickler عضو UND دانشکده حقوق دانشکده می گوید او و همسرش داوطلب خدمت سربازی شوماخر از آنجا که آنها می خواستند خود را به گسترش کودکان رشد فکری فراتر از کلاس درس.

"ما فقط می خواستم مطمئن شوید که در صفحه اصلی ما پرورش حس کنجکاوی و زندگی-آموزش زبان" Sickler می گوید. "ما می دانیم آنها که در مدرسه اما ما می خواستیم به انجام آن را در خانه بیش از حد."

او دیده مزایای.

"مونته سوری را تشویق می کند بچه ها به دنبال کنجکاوی و کاوش در سرعت خود را و در راه است که به دنبال منافع خود – و ما می خواستیم به پرورش آن است."

برای مثال هنگامی که آنا او جوانترین ابراز علاقه به گیاهان شوماخر پیشنهاد او شیرجه رفتن به موضوع گیاه شناسی به عنوان تابستان پروژه.

شوماخر در تعامل با کودکان "تقویت حس کنجکاوی خود را و اجازه می دهد تا آنها را به ایجاد ارتباط با آنچه آنها انجام می دهند در مدرسه" Sickler می گوید.

مونته سوری است "غنی شده" بن ریاضی آموزش و پرورش در خصوص او می گوید:, و اضافه کرد که همه از فرزندان او بهره مند شده اند.

"آنها به من بگویید که آنها فکر می کنم آن را سرگرم کننده است. آنها همیشه به جلو نگاه به جمعه" Sickler می گوید. "من فکر می کنم آنها مشاهده آن را به عنوان یک فرصت برای خلاق باشد."

و شوماخر است بی شرم مورد علاقه خود را برای مونته سوری.

"آن آماده آنها را برای زندگی خارج از مدرسه" شوماخر می گوید. "وجود چنین هیجان و کنجکاوی از یادگیری است. این بسیار شگفت انگیز است چه بچه ها می توانید انجام دهید زمانی که ما از نگه داشتن آنها را به عقب."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب