East Grand Forks مالیات بر فروش در برزخ, اما برنامه ریزی در ادامه

پارک ها و تفریح و سرگرمی سرپرست رید Huttunen گفت: اعضای شورای شهر در روز سه شنبه که چند هفته از هم اکنون او قص

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399

پارک ها و تفریح و سرگرمی سرپرست رید Huttunen گفت: اعضای شورای شهر در روز سه شنبه که چند هفته از هم اکنون او قصد دارد به ارائه آنها را با نتایج دومین نظرسنجی از East Grand Forks ساکنان نگرش در مورد رفع VFW یادبود عرصه و شرق چنگال مدنی مرکز و همچنین بیس بال در Stauss پارک. از آنجا Huttunen گفت: رهبران شهر می تواند به روز رسانی یک مطالعه امکان سنجی آنها سفارش به جا در داخل بودجه آنها به طور آزمایشی برای مجموعه خود را زمانی که آنها تصویب مالیات بر فروش برنامه در ماه فوریه است.

گسترده تر هدف Huttunen نوشت: در مه 26 یادداشتی به اعضای شورای شهرستان خواهد بود برای نهایی کردن یک "طرح جامع" برای عرصه و زمینه پیشرفت در اواسط ماه جولای.

اکثر و یا تمام آن بهبود خواهد احتمالا پرداخت می شود با درآمد حاصل از مالیات بر فروش پیشنهاد که در اثر جای 1% مالیات بر خرید بسیاری از کالاها و خدمات با 1% مالیات.

اما این طرح مبتنی بر تایید توسط مینه سوتا قانونگذاران و بعد East Grand Forks ساکنان. قانونگذاران در حال حاضر ساخته شده آن را سخت تر برای شهرستانها که می خواستم به تصویب قوانین جدید مالیات فروش و coronavirus همه گیر انداخته است یک آچار در آثار در کنگره خنثی کردن یک پیوند لایحه و دیگر اقدامات.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

که به معنی East Grand Forks,' جدید مالیات بر فروش است که در خود نگه دارد مگر اینکه قانونگذاران OK آن را در یک جلسه ویژه. هیچ مالیات بر فروش جدید به معنی هیچ مکانیزم بودجه برای آن طرح جامع مگر اینکه شهرستان دریافت میلیون ها نفر در کمک های مالی خصوصی که رهبران شهر سخن گفته اند درباره امیدوارم قبل از و یا تصمیم می گیرد به صرف پول از آن ذخایر نقدی که آنها نمی.

تصویب تکه های زیادی از سیاست های دولت و هزینه های طرح در چنین جلسه ای تبدیل شده است و این طرز عمل در سنت پل در دهه گذشته-به علاوه که بدان معنی است که هنوز هم وجود دارد یک فرصت طرح در شهرستان تایید شده است. لایحه مالیات که احتمالا شامل این شهر مالیات بر فروش اندازه گیری نمی توان آن را به رژیم صهیونیستی است. تیم Walz میز در طول جلسه که الآن در مارس 18.

در حال حاضر مالیات فروش در مینه سوتا نیاز به تایید برای اولین بار توسط دولت محلی رهبران و سپس توسط قانونگذاران ایالتی و سپس در نهایت با رای دهندگان از طریق سراسر شهر بود رفراندوم. اعضای شورای شهر با ارسال 2% مالیات به مجلس قانونگذاری در ژانویه اما پس از شنیدن از هیئت دولت خود را به سرعت کوچک آن را در ماه فوریه است. طرح جدید را جایگزین موجود 1% مالیات به پرداخت هزینه برای ارتقاء در یک استخر با دیگری که برای پرداخت یخ عرصه بازسازی و بازنگری شده رشته های ورزشی در Stauss پارک.

و اعضای شورای روز سه شنبه به طور خلاصه در نظر گرفته محاسن لایحه ای که به آنها گفته شد اجازه می دهد آنها را به گسترش شهر موجود مالیات بر فروش. HF 3876 که نمی توان آن را از کمیته بهار امسال اجازه می دهد شهرستانها به استفاده از درآمد حاصل از مالیات بر فروش برای پرداخت بیشتر هزینه های عمومی – اما آن را نمی خواهد اجازه می دهد آنها را به گسترش خود را موجود.

مدیر امور مالی Karla اندرسون interjected می گویند که دولت قانون منع گسترش شورای مالیات بر فروش و اعضای شورای سرعت نقل مکان کرد. هیچ کدام صحبت کرد که نشان داد آنها علاقه مند به بهره گیری از فرضی فرمت.

"است که حل و فصل آن" شهردار استیو Gander گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن