Grand Forks بالا 10 دوچرخه سواری در شهر, بررسی های اخیر نشان می دهد

GRAND FORKS — در یک بعد از ظهر شنبه آفتابی خانواده بودند با بهره گیری از یک روز آفتابی در پارک لینکلن و برای

توسط NEWSATROPAT در 25 خرداد 1399

GRAND FORKS — در یک بعد از ظهر شنبه آفتابی خانواده بودند با بهره گیری از یک روز آفتابی در پارک لینکلن و برای اسکات جنسن و دوستان خود آنها نیز آمد و به سوار.

بررسی های اخیر توسط مردم برای دوچرخه نشان می دهد Grand Forks بالا 10 شهر به دوچرخه سواری در, در شماره 10 یک نقطه در پشت دنور.

جنسن گفت: این نتایج مطابق با آنچه که او شاهد بوده در حالی که دوچرخه سواری.

"ما می بینیم بیشتر مردم (در Greenway) دوچرخه سواری و راه رفتن بوده و بیشتر در سگ های سالم را در اینجا از شما می توانید یک چوب در لرزش," او گفت:. "این فوق العاده است."

این نظرسنجی نشان می دهد ایمنی راه ها و کسانی که مسیرهای متصل هستند دو دلیل اصلی برای این شهر رتبه بندی و مت McFadden که نقل مکان کرد و به چنگال بزرگ از آریزونا شش سال پیش گفت: ایمنی دلیل اصلی او سقوط در عشق با Greenway را راه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"اکثریت Greenway محافظت شده است و وجود دارد مقدار زیادی از خیابان عبور, بنابراین شما فقط می توانید سوار و مجبور به توقف و انتظار برای نور ترافیک," او گفت:.

سوار Greenway نیز الهام گرفته مت برای کمک به ایجاد یک Facebook گروهی به نام "ستاره شمالی دوچرخه سواری باشگاه" که دارای بیش از 200 عضو دارد.

McFadden, Jensen and Greg Dufault بودند که سوارکاری با هم در روز شنبه بعد از ظهر همه اعضای گروه و همه آنها گفت: این کمک به نگه داشتن آنها را سالم در طول COVID-19 بیماری همه گیر. آنها امید به نگه داشتن لاستیک در حال چرخش در بالا دوچرخه سواری در شهر.

"شما هنوز هم می تواند ملاقات با دوستان خود را و اگر شما می خواهید به ماندن اجتماعی دور, فقط همین نیست سوار به همان سرعتی که هر یک از دیگر" McFadden گفت.

بسیاری از برنامه های گروه در شرکت در فارگو Cyclothon آینده این اوت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب