Grand Forks,' برآورد هزینه COVID: $12.76 میلیون

اعضای شورای شهر در روز دوشنبه کردم اولین نگاه خود را در حدود $12.76 میلیون کاهش در درآمد این سال که مدیران شهر

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399

اعضای شورای شهر در روز دوشنبه کردم اولین نگاه خود را در حدود $12.76 میلیون کاهش در درآمد این سال که مدیران شهرستان برنامه ریزی برای جبران با $9.78 میلیون هزینه برش و $2.97 میلیون شیب به شهر را پس انداز.

"این زمان به چالش کشیدن" مدیر امور مالی مورین Storstad گفت: اعضای شورای.

حدود نیمی از این دست پیش بینی درآمد مالیات فروش که کارکنان شهرستان پیش بینی را در حدود 6.1 میلیون دلار کمتر از آنها بودجه برای این سال است. متشکل از بقیه: 4 میلیون دلار کاهش در ابزار هزینه $936,000 کمتر در دولت کمک $855,000 کمتر از یک گاز مالیاتی و $750,000 به 800.000 دلار کمتر از اجازه ها و پروانه ساختمان مهندسی هزینه ها و غیره.

شهرستان سالن مدیران تحمیل یک "نرم یخ" در استخدام, کاهش مجاز اضافه کاری و برش در سفر و دوره های آموزشی برای کارگران شهرستان. که به معنی نگه داشتن باز نه موقعیت های خالی از جمله ناوگان مکانیک, جامعه, مسئول خدمات و تصفیه آب تکنسین آزمایشگاه. این شهر همچنین قصد دارد به استخدام 15 تا 20 کارگران فصلی و نگه دارید و بر روی برد برای سه شهر کارگران است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در تمام کسانی که حرکت می کند را نجات دهد حدود 1.21 میلیون دلار در این سال با توجه به اسناد و مدارک عرضه شده به اعضای شورا. کارکنان شهرستان نیز در نظر گرفته شده تصویب داوطلبانه ساعت کاهش و مرخصی بدون حقوق, buyouts یا بازنشستگی مشوق furloughs و اخراج. اما تا کنون تنها نیروی انسانی حرکت می کند از این نوع شده اند در این شهر متعلق به بخش خصوصی اجرا Alerus مرکز که furloughed حدود 160 کارکنان.

"اخراج حمل قابل توجهی از هزینه های مرتبط با reimbursing مزایای بیکاری و تعطیلات پرداخت نه به ذکر است اخراج خواهد باعث اختلال در نیروی کار و تاثیر منفی بر روحیه کارکنان" Tangee Bouvette این شهرستان را منابع انسانی, مدیر روز دوشنبه گفت:. "شهرستان ها را نیز باید در نظر بگیرید که در آن به کاهش خدمات و بسته به اینکه چگونه به سرعت شهر ریباند زمان ممکن است اجازه می دهد برای تحقق صرفه جویی است."

بخش عمده ای از $9.78 میلیون کاهش پس از آن ظاهر خواهد آمد از تاخیر در پروژه های ساخت و ساز و برش بودجه خود را برای پروژه های بزرگ مقیاس. کارکنان در این شهرستان را مهندسی نمی بازگشت هرالد درخواست برای اطلاعات بیشتر در اواخر بعد از ظهر دوشنبه در مورد آنچه در آن کاهش خواهد مستلزم.

کارکنان شهرستان وارد شده که در آن $12.76 میلیون شکل -- خواهد بود که کاهش حدود 25 ٪ به کسانی که جریان درآمد -- با این فرض که مالیات بر فروش مجموعه شروع به آرامی بازگشت به حالت عادی پس از سقوط قابل توجهی در مارس و آوریل. کمک های دولت است که عمدتا برای پرداخت با ایالت داکوتای شمالی فروش مالیات از جمله کسانی که در شرکت های نفتی و Storstad گفت: کاهش قیمت نفت حدود پنج سال پیش به معنای 26 درصد کاهش در کمک های دولت است.

"آن را به عنوان خوب به عنوان من می تواند به شما در حال حاضر" Storstad گفت: اعضای شورای. "هیچ کس واقعا نمی داند در این نقطه است. بسیاری از ابهامات و ما را مجبور به دیدن رفتارهای مردم به چیزهایی باز کردن در اینجا و چه راحت آنها در حال بازگشت به جامعه است."

داده که بر اساس آن به پایه شهر جدید عکس های مالی است که هنوز هم نورد در. این شهر مالیات بر فروش مجموعه معمولا با تاخیر پس به صحبت می کنند در حدود دو ماه است که بدان معنی است که درآمد حاصل از ماه مارس زمانی که دولت ها در سراسر ایالات متحده شروع به شاتر بخش هایی از زندگی عمومی برای جلوگیری از ویروس' گسترش را نشان نمی دهد تا در اواخر این ماه. و دولت نمی خواهد خود را ارسال سه بعدی کمک پرداخت که شامل آوریل, مه, ژوئن تا جولای.

و روز دوشنبه به روز رسانی نمی کند و شامل بودجه شهر برای سال آینده. شهرستان مدیران به طور کلی شروع به کار بر روی آینده خود را در بودجه سالانه در ماه مه و اعضای شورای معمولا نمی به طور رسمی در نظر است تا در تابستان.

"امیدوارم در سال 2021 ما قادر خواهید بود به جلو و ما راهی برای خروج از این" رئیس شورای شهر گفت: Dana سند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب