می توانید جمعی و روزنامه نگاری اطمینان از عدالت اجتماعی در یک پست همه گیر ،

خانم خوب کلمات را آویزان سنگین میان حزبی رسانه ها تبلیغ و گرایش به پوشش همه گیر. در هند ما به اندازه کافی چالش

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399

خانم خوب کلمات را آویزان سنگین میان حزبی رسانه ها تبلیغ و گرایش به پوشش همه گیر. در هند ما به اندازه کافی چالش دولت در قضیه اساسی از مستند – اکثر سرخپوستان نمی توانیم حتی یک روز معافیت از کار اجازه دهید به تنهایی و انزوا. بنابراین در روح خانم و تعهد به افشای بی عدالتی از طریق روزنامه نگاری من پیوست داستان های آسیا, این منطقه بزرگترین جمعی از خبرنگاران مستقل. من بینهایت کوچک عمل همبستگی در این بیماری همه گیر شده است و به من آموخت که ارزش رسانه های تعاونی.

خوشبختانه بر خلاف 1800s زمانی که خانم ولز را به کرباس در پا و تکیه بر برنامه از چاپخانه امروز ما با برکت فن آوری های پیشرفته است که اجازه می دهد تا ما را به انتشار و ترویج ایده های جدید ساعت حتی در مستندات.

در شروع این بیماری همه گیر هسته گروهی از روزنامه نگاران فن و طراحان در داستان های آسیا آغاز یک سری خاص به نام "در جاده ها است." مخلوط روزانه اعزام آنها جمع آوری شده – حساب از رشته کارگران مهاجر فعالان همکاری با جمعیت های آسیب پذیر و مواد غذایی و کارشناسان امنیتی مستند کمبود, روزنامه نگاران, تحقیق در مورد فساد دولتی وکلا به چالش کشیدن این قانون مقامات دولتی تحت پیگرد دولت مرکزی و کارشناسان مستند دستکاری حقایق – غیر قابل تعویض هستند منابع اولیه. 42 گزارش پس از این مستند اولین پیش نویس از یک تاریخی قسمت. Pieced با هم آنها را به صورت یک تصویر جامع از نحوه هند در برخورد با این بحران است.

در همان زمان این توصیفات جای بیچهره شماره humanising روایات بشدت مورد نیاز روش به خصوص در کشورهایی که آمار سرسام آور هستند. آنها همچنین ثابت کند که روزنامه نگاران محلی گزارش تنگاتنگی آشنا جوامع قادر به تولید غنی روایت در یک سرعت سریع تر در حالی که همچنین کاوش در روش های مختلف برای بحران – چه کرد و چه نکرد که شدت و که روشن چشم.

همانطور که من نوشت: این قطعه یکی از گزارش تیم در داستان های آسیا منتشر اعزام که در آن 300 کارگران مهاجر سرگردان در احمدآباد دریافت نمی هر گونه حمایت در حالی که دولت هند شده است مباهات در مورد آن 23 میلیارد دلار کمک بسته است. فیلم دیگری نشان داد زنان در اوتار پرادش خواستار سازندگان: از فروشگاه های مشروبات الکلی با توجه به افزایش سوء مصرف الکل و خشونت خانگی. این مدارک داستان به کمک بزرگتر عمومی تحقیقات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن