چین تصویب هنگ کنگ قانون امنیت هجوم تهمت

توسط: تابناک | به روز رسانی: 28 مه سال 2020 1:03:26 pm پلیس ضد شورش راه رفتن در گذشته Hysan محل مرکز

توسط NEWSATROPAT در 8 خرداد 1399
توسط: تابناک | به روز رسانی: 28 مه سال 2020 1:03:26 pm
China approves Hong Kong security legislation, defying Trump پلیس ضد شورش راه رفتن در گذشته Hysan محل مرکز خرید در سمت چپ در Causeway Bay منطقه در طول یک تظاهرات در هنگ کنگ و چین در شنبه 27 مه سال 2020 است. (بلومبرگ عکس)

چینی, نمایندگان مجلس با تصویب یک پیشنهاد برای پدیده جدید امنیت ملی قانون در هنگ کنگ هجوم یک تهدید توسط رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به شدت پاسخ می دهد برای اندازه گیری است که دمکراسی می گویند جلوگیری خواهد شد ضروری آزادی در این شهر است.

کنگره خلق ملی چین با مهر لاستیکی مهر کردن قوه مقننه تصویب پیش نویس تصمیم با رأی 2,878-1 روز پنج شنبه در جلسه سالانه در پکن با شش رای ممتنع. مقامات چینی در حال حاضر می تواند ماه را به مرتب کردن بر اساس از جزئیات قوانین ممنوعیت براندازی تجزیه طلبی و تروریسم و دخالت خارجی قبل از آنها با توجه به هنگ کنگ پکن-حمایت دولت برای ترویج.

حرکت به دور زدن نیمه مستقل در شهرستان محلی شورای قانونگذاری نگران هنگ کنگ معترضان و سیاستمداران مخالف. خطرات آن تخم ریزی و در عین حال بیشتر اعتراضات در این شهر و به طور بالقوه می تواند سریع شرکت ها برای فرار اگر قوانین تضعیف قوه قضائیه مستقل در مالی توپی.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در روز چهارشنبه صورت گرفت گام مهمی برای گفتن آن می تواند دیگر گواهی هنگ کنگ برای استقلال از چینکه وعده داده بود قبل از انگلیسی ها تحویل شهرستان در سال 1997. این حرکت می تواند طیف وسیعی از اقدامات مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از تحریم مقامات چینی برای لغو شهرستان ویژه وضعیت معاملاتی با ما.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به پرسشی در مورد امکان تحریم ها روز سه شنبه گفت دولت او بود "انجام کاری در حال حاضر" است که او را پرده این هفته است.

"هنگ کنگ ادامه نمی دهد به حکم درمان در ایالات متحده قوانین در همان شیوه ای که قوانین ایالات متحده به کار گرفته شد به هنگ کنگ قبل از جولای سال 1997" وزیر امور خارجه مایکل Pompeo گفت: در اعلام تصمیم. "هیچ فرد معقول و منطقی می تواند ادعا امروز که دلار هنگ کنگ حفظ درجه بالایی از استقلال از چین داده حقایق بر روی زمین است."

این طرح به تصویب امنیت ملی قانون اعلام شد برای اولین بار در پکن در اواخر هفته گذشته با مقامات چینی گفت: لازم بود برای جلوگیری گاهی خشونت آمیز تظاهرات که آمار شهرستان در سال گذشته است. آنها استدلال می کنند که دلار هنگ کنگ قانونگذاران به حال 23 سال به تصویب این قانون است و موظف تحت هنگ کنگ مینی قانون به نام قانون اساسی.

"تمام حقوق و آزادیهایی که در هنگ کنگ مردم و سرمایه گذاران بین المللی بدون تغییر باقی خواهد ماند," هنگ کنگ دولت گفت: در بیانیه ای در روز چهارشنبه. آن گفت: قوانین نمی تضعیف حاکمیت قانون یک قوه قضائیه مستقل و یا آزادی بیان است.

هنگ کنگ دموکراسی اردوگاه نیست متقاعد شده اما. در حالی که سال گذشته تظاهرات همه اما متوقف شد و در طول همه گیر تظاهرکنندگان بیرون آمد و چند بار پس از اعلام این خبر در قوانین هجوم پلیس که هنوز محدود کرد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن