Grand Forks, American Legion مراسم روز یادبود به رسمیت می شناسد کسانی که فوت کرده اند در خدمت دیگران

کمتر از 20 نفر از جمله کسانی که در حال اجرا بودند این رویداد جمع آوری شده به صورت سالانه لژیون آمریکایی و لژیو

توسط NEWSATROPAT در 5 خرداد 1399

کمتر از 20 نفر از جمله کسانی که در حال اجرا بودند این رویداد جمع آوری شده به صورت سالانه لژیون آمریکایی و لژیون آمریکایی کمکی, روز یادبود, یادبود, مراسم دوشنبه در گرند فرک پارک یادبود در گورستان.

با توجه به در حال انجام COVID-19 گیر این مراسم برگزار شد با اجتماعی فاصله دستورالعمل در محل. این رویداد livestreamed در چنگال بزرگ هرالد وب سایت اعضای عمومی می تواند از راه دور به تماشای برنامه.

Wreaths that represent American wars and conflict are placed among memorial flags during the 2020 American Legion Post 6 Memorial Day ceremonies in Grand Forks. (Korrie Wenzel/Grand Forks Herald)

تاج گل هایی که نمایندگی آمریکا جنگ و درگیری قرار داده شده در میان یادبود پرچم در طول سال 2020 American Legion Post 6 روز یادبود مراسم در گرند فرک. (Korrie Wenzel/چنگال بزرگ هرالد)

اگر تنظیم بود و کمی متفاوت تر از بسیاری از سال احساسات باقی مانده است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"هر بحران قهرمانان جدید" Grand Forks شهردار مایک براون گفت: در طول سخنرانی.

در طول هفت. 11 سال 2001 حملات این اولین پاسخ دهندگان که زد به ساختمان برای صرفه جویی در زندگی می کند; در حال حاضر در طول coronavirus همه گیر متخصصان مراقبت های بهداشتی در حال قرار دادن خود در معرض خطر براون گفت. اما دیگر قهرمانان وجود دارد و همچنین او اشاره کرد. در طول همه گیر خواروبار کارگران تحویل رانندگان و دیگر ضروری کارکنان را به خطر می اندازند سلامت خود را به طوری جامعه را می توانید در ادامه.

Post 6 Commander Robert Greene speaks to a small group gathered at Memorial Park North Cemetery during Memorial Day ceremonies Monday in Grand Forks. (Korrie Wenzel/Grand Forks Herald)

پست 6 فرمانده رابرت گرین صحبت می کند به یک گروه کوچک جمع آوری شده در پارک یادبود در شمال گورستان در طول روز یادبود مراسم دوشنبه در گرند فرک. (Korrie Wenzel/چنگال بزرگ هرالد)

"این قهرمانان باید خیلی بیشتر مشترک با مردم ما افتخار, امروز, امریکا کاهش یافته است, جانبازان," او گفت:. "آنها مردان و زنانی که قربانی زندگی خود را طوری دیگر می تواند زندگی می کنند. آنها هر دو نخبگان و مردم عادی. آنها نخبگان در حس شخصیت دادن به زندگی خود را به طوری که دیگران می تواند زندگی نهایی تعریف از خود گذشته. آنها عادی در این واقعیت است که آنها نشان دهنده متنوع پارچه از این کشور است."

Grand Forks Mayor Mike Brown speaks during American Legion Post 6 Memorial Day ceremonies Monday in Grand Forks. (Korrie Wenzel/Grand Forks Herald)

Grand Forks شهردار مایک براون صحبت می کند در طول American Legion Post 6 روز یادبود مراسم دوشنبه در گرند فرک. (Korrie Wenzel/چنگال بزرگ هرالد)

قهوه ای نیز به اشتراک گذاشته شده داستان از بسیاری از جانبازان و پزشکان که داده اند همه چیز را به کشور خود.

"این روز یادبود, به عنوان ما همچنان به افتخار سقوط کرد که برای ما در نبرد اجازه دهید ما نیز مکث به یاد داشته باشید کسانی که نیز قربانی زندگی خود را در حالی که خدمت به دیگران" او گفت:. "ممکن است خدا آنها را برکت دهد و خدا به شما برکت برای به خاطر سپردن آنها را امروز."

A small crowd, observing spacing that adheres to social distancing guidelines, watches the American Legion Post 6 Memorial Day ceremony Monday in Grand Forks. (Korrie Wenzel/Grand Forks Herald)

جمعیت کوچکی رعایت فاصله که پایبند به اجتماعی فاصله دستورالعمل, ساعت American Legion Post 6 یادبود مراسم روز دوشنبه در گرند فرک. (Korrie Wenzel/چنگال بزرگ هرالد)

این رویداد شامل یک نیایش توسط پل Robinette پست 6 قاضی عسگر برخی مناسب خوانش و ارائه تاج های گل اهدا در حافظه بزرگ ارتش جمهوری, اسپانیایی, آمریکا, جنگ, جنگ جهانی اول جنگ جهانی دوم جنگ کره و ویتنام و جنگ گرانادا/لبنان/پاناما, خلیج فارس, جنگ عراق و جنگ افغانستان و "همه کسانی که جان در دریا و یا هوا."

دایان Kraemer از لژیون آمریکایی کمکی خواندن "در فلاندر زمینه" و دیوید کافمن از پست 6 به عنوان خوانده شده "به طور کلی لوگان را روز یادبود سفارش" به عنوان اعضای نظامی در حضور در ایستاده بود توجه است. گیاه تامپسون از چنگال بزرگ شهر Band, بازی های برگزار شده شیپور خاموشی به سمت پایان برنامه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن