چگونه می توانم به شما اعتراض زمانی که شما می توانید به خیابان ؟

کروناویروس و قرنطینه اقدامات را مطرح کرد چالش های قابل توجهی برای جنبش های اجتماعی در زمانی که دولت در حال گرف

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399

کروناویروس و قرنطینه اقدامات را مطرح کرد چالش های قابل توجهی برای جنبش های اجتماعی در زمانی که دولت در حال گرفتن تصمیمات مهم در زندگی مردم و همچنین شرایط زندگی. تجربه شهروندان درجه بالایی از اضطراب و عدم اطمینان در آورده با خطرات به سلامت و رفاه اقتصادی. به عنوان دولت, تقلا برای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر آن نابرابر تاثیر در شهروندان می شود تا کنون بیشتر قابل رویت به عنوان اختلاف بین ملل مختلف' دولت استراتژی خود اثربخشی و میزان مشروعیت آنها استنباط خود را از فروش.

در حالی که نیوزیلند Covid-19 پاسخ به ملاقات با حمایت و بسیار موثر انگلستان شاهد به طور جدی به تاخیر افتاد و هرج و مرج واکنش بسیار بالا عفونت و مرگ و مير با 66% از مردم احساس که دولت در زمان بیش از حد طولانی به واکنش نشان می دهند. Coronavirus بحران ساخته شده است که قابل مشاهده مشکلات موجود اجتماعی و نابرابری و طلیعه چهارم جدید علل شهروند نگرانی است. روشن شده است که تاثیر coronavirus را ترک کرده است برخی از جوامع مانند جوامع رنگ و بسیار آسیب پذیر تر از دیگران و این که فقیر هستند سخت ترین ضربه حداقل قادر به عمل اجتماعی فاصله و به ماندن در خانه.

سیاست های ریاضت پس از سقوط مالی جهانی را با کمبود بودجه روبرو سیستم مراقبت های بهداشتی و مدارس یک مشکل است که پشت سر هم به آگاهی عمومی به عنوان بیمارستان ها, ظرفیت پزشکی, کارکنان کافی تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) و مدارس در حال تلاش برای ارائه به آموزش و پرورش فرزندان در طول مستند با منابع محدود. که ما با یک رکود جهانی این وضعیت به احتمال زیاد به وخامت بیشتر و میلیون ها نفر در حال حاضر از دست رفته خود را استخدام.

نیاز فوری به پاسخ دادن به این بحران نیز توجیهی برای افزایش قدرت دولت را تهدید می کند که حقوق فردی و آزادی و نگرانی بیش از اشکال شهروند نظارت مانند تماس با ردیابی برنامه های و خطرات به فعالان حقوق بشر شده اند. حتی دولت در امور اقتصادی و اقدامات تحت بررسی به عنوان تریلیون دلار کمک مالی شرکت های بزرگ از جمله کسانی که در ایالات متحده یا بریتانیا افزایش جدی سوال در مورد نظارت دموکراتیک و خواهد شد که در درجه اول از آنها بهره مند شوند – شرکت های بزرگ و یا شهروندان است.

شهروندان و جنبش های اجتماعی به وضوح زیادی به بحث در مورد نقد و اعتراض اما چگونه به بسیج هنگامی که شما می توانید نگاهی به خیابان ؟

فراتر از بالکن

فضایی اشکال و اعتراض سازمان منتقل کرده اند در پاسخ به این بیماری همه گیر را قرنطینه محدودیت. برخی از خلاق معترضان از جمله کسانی که در اسرائیل در اعتراض به نتانیاهو و فرسایش اسرائیل دموکراسی را مشاهده شکل کاملا جدیدی از "اجتماعی فاصله تظاهرات." اما این استثنا هستند و نه هنجار.

ساکنان شهرستان استفاده کرده اند خود را از بالکن به عنوان نقاط برتری شهروند روزنامه نگاری و مستندسازی خشونت پلیس و خشونت در قرنطینه اجرای بر روی تلفن همراه خود را و گردش این فیلم از طریق اجتماعی و رسانه های دیجیتال است. بالکن نیز سایت برای همبستگی و آداب و رسوم و مانند کف زدن برای بهداشت و درمان کارگران یک ابتکار مردمی پدید آمده است که در اسپانیا و ایتالیا پس از راه اندازی کمپین در رسانه های اجتماعی است که بعد از گسترش به کشورهای دیگر است. در حالی که در قلب آن است که نشان از درک آن را نیز کمک می کند تا تماس توجه به کمبود تجهیزات حفاظت شخصی در دسترس برای بسیاری از متخصصان مراقبت های بهداشتی و underfunding از بهداشت و درمان در بسیاری از کشورهای.

در برخی از کشورها مانند لبنان و جوامع است که نمی تواند برای خانواده خود را اگر آنها در خانه بمانند باید به مبارزه طلبیده مستند و به خیابان آمدند و خواستار کمک دولت. میلیون ها نفر از جهانی به صورت ضعیف گرسنگی به عنوان مستندات و اجتماعی فاصله از بین بردن کار و اخلال در تولید محصولات کشاورزی. قبلا بسیج شبکه خواستار توجه به نابرابری اقتصادی مسائل شده اند فعال در مواجهه با این بحران جدید نیز درگیر شدن در کار همبستگی برای پر کردن شکاف سمت چپ توسط فقدان دولت ارائه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب