Gophers پارچ مکس مایر انتخاب سوم در MLB پیش نویس توسط Miami Marlins

هیچ فشار و بچه. مایر یک کاربر right-hander از Woodbury, Minn. انتخاب شد سوم به طور کلی توسط Miami Marlins که ه

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399

هیچ فشار و بچه.

مایر یک کاربر right-hander از Woodbury, Minn. انتخاب شد سوم به طور کلی توسط Miami Marlins که همسان حافظه Molitor رفت و به Milwaukee Brewers در سال 1977. Winfield گرفته شد چهارم توسط San Diego Padres در سال 1973.

"این باور نکردنی است با دو افسانه Molitor و Winfield بود که در همان نوع از دسته بندی" مایر گفت: در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران. "من واقعا در مورد آن فکر نشده است و من مطمئن هستم که من می خواهم گفت که من سر بازدید بالش و سپس آن را واقعا به نزول به آنچه در این لحظه است که در واقع مانند."

مایر به تماشای این پیش نویس با خانواده در منزل پدر و مادر او در وودبری با یک جهش نسبی بیش از این هیجان زمانی که حداکثر نام نامیده شد. او را در آغوش گرفت پدر و مادر خود و دیگران را تشویق می کردند.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مایر در نظر گرفته شد نهم-بهترین بازیکن در این پیش نویس با توجه به MLB.com بنابراین خود را انتخاب کنید آمد کمی زودتر از پیش بینی. ESPN تحلیلگر Kyle پترسون گفت: شروع پیش نویس بود "کمی عجیب و غریب" در بالای صفحه اما قطعا دیدم ارزش مایر را انتخاب کنید.

"اگر شما می خواهید شما می تواند حرکت مکس مایر به لیگ اغل گاو یا حشم در حال حاضر" پترسون گفت. "او دارای دو زمین توانایی."

مایر که fastball که لمس 100 mph ویرانگر کشویی و یک سرویس changeup گرفته شد تا بالا توسط Marlins مدیر عامل Derek Jeter زیرا آنها بر این باورند مایر می تواند بالا استارت.

"تنها دست کشیدن و من نمی مانند دست کشیدن بود اندازه" پترسون گفت. "او 6 فوت. حدس بزن چه کس دیگری بود 6-پا? Roy Oswalt. تیم هادسون شد 6-1. پدرو (مارتینز) بود 5-11. بچه ها کوتاه انجام داده اند فقط در این بازی خوب.

"هنگامی که شما در نگاه به مسائل و فراموش نکنید که به اندازه مکس مایر یک خط استارت در لیگ های بزرگ."

مایر همچنین می پیوندد همکار لاک پشت نقب زن گیر دن ویلسون که رفت و هفت به لیورپول در سال 1990. گلن پرکینز Stillwater آخرین لاک پشت نقب زن به رفتن در دور اول سفر هیئت توسط دوقلوها با شماره 22 را انتخاب کنید در سال 2004.

مایر در اصل گرفته شده در 32nd دور توسط دوقلوها در سال 2017 اما به دنبال او تنها کالج گزینه در مینه سوتا است.

"شما بحث در مورد کسی است که واقعا در هر راه نمونه آنچه در آن به معنی یک مینه سوتا بچه" Gophers تبادل مربی Ty McDevitt گفت: در این هفته. "او نمی شدند و بسیاری از تیم های خارج از ایالات متحده و دوم او فرصت بازی در دانشگاه مینه سوتا او شروع به پریدن کرد در آن. او را دوست دارد این دولت و واقعا پرشور در مورد دولت و آنچه در آن بوده و قادر به ارائه خدمات به او و خانواده اش. او از یک وودبری بچه دبیرستانی و شروع کار خود را وجود دارد و رفتن به زادگاه خود مدرسه و زمین شاه خود دانشگاه است."

مایر خود را آغاز Gophers حرفه ای به عنوان یک مسکن و آس در coronavirus-کوتاه فصل بهار امسال. او تا به حال یک 1.95 عصر و 46 strikeouts در 27 2/3 نوبت در سال 2020 است. تیم ایالات متحده آمریکا بازیکن دارای یک اختصاص داده ارزش برای انتخاب سوم در 7.2 میلیون دلار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب