مایک جیکوبز: همه گیر را نشان می دهد عبور از مرز تفاوت

جشن امسال همزمان با قابل توجه اعلام می کند که کمک می کند تا تعریف هر یک از کشورها است. آن را از خارج از کشور ا

توسط NEWSATROPAT در 18 تیر 1399

جشن امسال همزمان با قابل توجه اعلام می کند که کمک می کند تا تعریف هر یک از کشورها است. آن را از خارج از کشور از "جهان" است که از اروپا و مدرن آن عبارت اتحادیه اروپا است.

کانادایی, اتحادیه اروپا گفت: در حال خوش آمدید اما آمریکایی ها نیست. به چه دلیل ؟ هر کشور در پاسخ به کروناویروس همه گیر است که قطع تماس بین بسیاری از شهروندان این دو کشور ترک نقدی ثبت خالیتر در شهرها در دو طرف مرز از آنها در غیر این صورت ممکن شده است.

پاسخ به همه گیری متفاوت در هر کشور به طوری که برتر کانادا جاستین ترودو دارای برچسب متحده آمریکا "یک تهدید از جنوب." کشورهای اروپایی به وضوح ببینید ایالات متحده به عنوان یک تهدید نیز هست.

ما باید تعجب پس از آن چگونه کانادا پاسخ محدود کرده است شیوع این بیماری وجود دارد در حالی که ایالات متحده در واکنش به چپ این کشور در زمان حاضر حداقل ترین در جهان تحت تاثیر قرار میدادند ؟

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

تفاوت وسرد است. داکوتای شمالی است که در میان حداقل آسیب دیده از 50 ایالت داشتن ثبت 3,816 موارد Covid-19 رسمی نام برای ویروس و 80 و میر, یکشنبه, جولای 5. تعداد موارد در مانیتوبا, کانادا, استان نزدیک به چنگال بزرگ (خانه به 1.36 میلیون نفر نسبت به داکوتای شمالی 760,000 – هر دو برآورد از دسامبر 2019) بود 325 موارد و هفت مرگ و میر. در ساسکاچوان فقط به غرب از مانیتوبا و به اشتراک گذاری مرزی با داکوتای شمالی تعداد کل موارد دوباره از یکشنبه بود 796 و 14 مرگ و میر. ساسکاچوان جمعیت 1.2 میلیون.

چرا این اختلافات? این سوال خوبی است اما یک سوال بدون پاسخ ساده است. هر پاسخ خواهد بود نظری, اما اجازه دهید سعی کنید:

برای اولین بار کانادایی ها به نظر می رسد کمتر به شدت فردگرا از آمریکایی ها بیشتر به احتمال زیاد به احترام به اقتدار و بیشتر تمایل به ساخت و احترام جمعی از موسسات. آن را ممکن است برای ایجاد کاملا یک لیست طولانی از مراقبت های بهداشتی جهانی به محلی اتحادیه های اعتباری به چند لایه هاکی برنامه هایی که قرعه کشی در تقریبا در هر علاقه مند ورزشکار بدون هزینه بزرگ است که آمریکا صورت پدر و مادر.

رهبری ممکن است بازی در یک نقش بیش از حد. کانادا برتر جاستین ترودو وارد قرنطینه در اوایل بیماری همه گیر و بارها تکرار شده و کنایه می گوید که کانادایی ها بگویید در این مدت از همه گیر توسط طول ترودو ، آمریکایی ها اندازه گیری زمان با شدت دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است و بس.

نزدیکی به ایالات متحده ممکن است دلیل دیگری. آمریکا colossus به مدت طولانی به نظر می رسید یک تهدید به کانادا را به خود دادن به موجودیت و هویت و کانادایی ها گرد هم آمده اند به مقاومت در برابر. لایحه Waiser باعث می شود که نقطه در صفحه 3 خود را 500-صفحه جلد "Saskatchewan: تاریخ جدید," ذکر "ترس از جذب توسط تهاجمی ایالات متحده" به عنوان یک عامل ایجاد انگیزه برای استان است. یک annexationist حزب فعال بود در دره رودخانه سرخ در طول روز حل و فصل; چند شهرستان در داکوتای شمالی هستند به نام آن برجسته ترین طرفداران.

پس از آن وجود طبیعت کانادا سیستم سیاسی. آن است که یک دموکراسی پارلمانی با احزاب متعدد به جای یک کنگره یکی فقط با دو طرف است. کانادا رهبری گره خورده است به طور مستقیم به قوه مقننه و رئیس دولت است و نمایندگان مجلس. این حزب که برگزیدگان ترین عضو یا می توانید با ثبات ترین ائتلاف تشکیل دولت و ایجاد نیاز برای سازش است که باعث کاهش سطح قطبش.

یک ویژگی در تاریخ آمریکا است که گاهی اوقات ذکر شده برای معنی داری تفاوت نگرش به سلاح گرم. در کانادا – Royal Canadian Mounted Police – به طور کلی باز خیلی از کشور در ایالات متحده عجله از مهاجران آمد و گاهی اوقات عدالت فشار بود ، این تأکید نقطه بزرگتر که به کانادا آمده از روند سیاسی در بریتانیا سنت در حالی که ایالات متحده پرتاب کردن حکومت از طریق انقلاب و تاسیس یک کاملا جدید راه دولت است.

در نهایت و نظری تاثیر محافظه کار مسیحیت با تاکید بر الهی خواهد شد و ممکن است کمتر در کانادا در حالی که در ایالات متحده موسوم به "راست مذهبی" یک نیروی قدرتمند است.

این شرایط ممکن است منجر به یک communitarian جامعه در کانادا با کمتر خشونت اسلحه و کمتر coronavirus موارد است.

البته کانادا آن مشکلات وجود یک شکاف عمیقی بین سواحل و چمن زار و بین زبان انگلیسی و فرانسه سخنرانان یک واقعیت است که رمان نویس هیو MacLennan ویژه با برچسب "دو solitudes."

در حالی که وجود دارد برخی از کینه در مورد کوروناویروس در شمال مرز در این بحران کانادایی ها ثابت کرده اند خود را بهتر قادر به رسیدگی به همه گیر و کانادایی هستند و در نتیجه خوش آمدید در جهان در حالی که آمریکایی ها به طور فزاینده ای جدا شده است.

جمع و تفریق

در هفته گذشته paean به خاک رس Jenkinson, من موفق به ذکر است خروجی مهمی برای کار خود را. او سردبیر-در بزرگ از "حاکم" مجله. البته او همچنین شناخته شده به عنوان یک مترجم از توماس جفرسون و تئودور روزولت و همچنین دیگر چهره های تاریخی. آینده داکوتای شمالی کتاب خواهد بود 14th, Jenkinson به من می گوید. هفته گذشته من از آن ساخته شده خود را 16.

مایک جیکوبز سابق سردبیر و ناشر هرالد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن