اگر وجود دارد یک فصل rehabbing دوقلوها پارچ غنی هیل معتقد است که او آماده خواهید بود

استارت که rehabbing از offseason آرنج عمل جراحی, راه اندازی شبکه خود قرار داده و تلفن خود را بالای سه پایه. بی

توسط NEWSATROPAT در 27 اردیبهشت 1399

استارت که rehabbing از offseason آرنج عمل جراحی, راه اندازی شبکه خود قرار داده و تلفن خود را بالای سه پایه. بیش از زوم, دوقلو, مدیر Rocco Baldelli تبادل مربی وس Johnson, مربی مایکل سالازار فیزیوتراپیست جف Lahti و پزشک تیم دکتر کریستوفر اردوگاه در تنظیم شده است.

Minnesota Twins starting pitcher Rich Hill (44) poses for a photo on media day at CenturyLink Sports Complex. Kim Klement / USA TODAY Sports

دوقلوها مینه سوتا شروع پارچ Rich Hill (44) به شمار برای یک عکس در رسانه های روز در CenturyLink ورزشی پیچیده است. کیم Klement / USA TODAY Sports

تپه انداخت اغل گاو یا حشم حدود 65-70 زمین به خالص قبل از فراخوانی آن در روز است. هر چند خود ناتوانی از ابتدایی خود را عمل جراحی مجدد تغییر داده شده است به عنوان یک نتیجه از ادامه coronavirus همه گیر هیل موفق به ماندن در مسیر.

و اگر یک فصل شد برای شروع در اوایل ماه ژوئیه — به عنوان پیشنهاد شده توسط لیگ اصلی بیس بال صاحبان هیل معتقد است که او آماده خواهد بود. قبل از شروع فصل به تعویق افتاد, دوقلو شده بود پیش بینی است که تپه ای که امضا یک سال معامله در offseason خواهد بود حداقل تا اوایل ماه ژوئن است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"(من) توانسته اند بیشتر از وضعیت من راست که در آن من باید تا آنجا که ناتوانی پیشرفت عاقلانه بنابراین اگر ما یک فصل من باید آماده برای رفتن به زمانی که ما لگد کردن چیزی از بهار آموزش," او گفت:.

تپه, 40, گفت که او را قادر به حفظ تمرینات خود را در خانه.

او یک جليقه که او با استفاده از به عنوان به خوبی به عنوان یک توپ پزشکی. هر چند او ندارد یک شکارچی خالص دوقلوها ارسال آثار به خوبی به اندازه کافی به عنوان یک پر.

هنگامی که او را نمی rehabbing او صرف وقت آشپزی باغبانی و کمک به همسر خود, کیتلین, مدرسه خانه پسر خود را, Brice.

او همچنین تا به حال فرصت برای دیدار با فیزیوتراپیست مایک Reinold — نقاب در یک محیط — چند بار برای کمک به اطمینان حاصل شود که ناتوانی خود را در حال رفتن به عنوان هموار که ممکن است.

"او در بازگشت به خانه و قادر به گرفتن برخی از درمان و انجام برخی از چیزهایی که از یک ناتوانی نظر ورزش نظر پرتاب نظر است که تقریبا در خط با تقویم" دوقلوها جمهور بیس بال عملیات Derek Falvey گفت. "هر کس تا به حال به وفق دهند اما من فکر می کنم غنی اقتباس است کمی متفاوت تر از دیگران است زیرا او هنوز هم به وضوح در روند نوتوانی پس از او انجام بزرگ."

آیا هیل می توانید زمین در جولای و این که آیا او را یک داستان متفاوت است. قبل از آن اتفاق می افتد لیگ و بازیکنان MLB انجمن باید به یک توافق در یک معامله است که هیل معتقد است باید تضمین ایمنی نه تنها از بازیکنان اما همه درگیر.

"در حال حاضر لجستیکی آن را برای رفتن به اتو کنید تا ببینید که چگونه آن کار می کنند و امیدوارم ما در حال گوش دادن به پزشکان و ما در حال گوش دادن به دانشمندان" هیل گفت.

هیل گفت: او تا به حال دیده نشده است MLB پیشنهاد تایید شده توسط صاحبان در روز دوشنبه — اما علاقه مند بود برای دیدن آنچه که مراحل می تواند پیشنهاد برای بازگرداندن بیس بال در امن ترین راه ممکن است.

"طول می کشد تا یک روستا را به بازی اتفاق می افتد بنابراین داوران, رسانه, باشگاه وانجمن بچه ها جلوی دفتر, همه, هنگامی که شما در مورد آن فکر می کنم, راست, فروشندگان, هتل, هواپیما, وقتی که شما شروع به گسترش دایره آن را مانند," اوه خدای من این است که رفتن به انجام بسیار بزرگ,' " هیل گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب