ما با هم عمل می کنند: در اروپا غیر انتفاعی فرهنگی بخش

البته همه گیر خود را قطع کانال های همکاری: مرزهای مهر و موم شد و جنبش محدود در راه است که هیچ پست-WW2 نسل تا ک

توسط NEWSATROPAT در 11 تیر 1399

البته همه گیر خود را قطع کانال های همکاری: مرزهای مهر و موم شد و جنبش محدود در راه است که هیچ پست-WW2 نسل تا کنون تجربه کرده بودند قبل از. ضروری است تا منعکس کننده در مورد چگونگی این واقعیت مادی را تقویت و نمادین فوق العاده اتهامات یک روند است که predates این Covid بحران است.

این تاکید مجدد اروپا مرزهای خارجی و داخلی بود در حال حاضر به خوبی در راه بیان در بحران مالی (با آن singling از PIIGS), پناهندگان بحران و البته Brexit. در یونان از جایی که من نوشتن این Covid بحران همزمان با تشدید بحران پناهندگان و این شد عمدا ادغام در, عناوین روزنامه های پیشرو اعلام کرد که ترکیه شد ارسال بیش از پناهندگان با این ویروس آلوده. ترکیب فیزیکی مرز تعطیلی و دولت به رهبری پاسخ به حمایت محلی صحنه های فرهنگی ایجاد یک خطر واقعی از ظهور 'ملی' فرهنگی ایدئولوژی و سیاست. خیلی زود است که بگویم به چه میزان این اتفاق خواهد افتاد اما من ادعا می کنند که این راه است که در آن فرهنگی سازمان (و هنرمندان آنها حمایت و ترویج) واکنش نشان می دهند به این زمینه خواهد بود, لحظه ای تعیین کننده برای وجود یک اروپایی در حوزه فرهنگی.

بسته شدن مرزها به حال عواقب فوری در دیگر عملی و مالی در سطوح نیز از آن کاملا تحت تاثیر کل تور مدار بود که یکی از ویژگی های برجسته اروپایی فرهنگی بخش. این به خصوص تحت تاثیر مقیاس بزرگ محصولات که اغلب از نظر مالی قابل دوام تنها در صورتی که تور گسترده و به خانه کامل. آهسته به پایین در گردشگری نیز تحت تاثیر منفی زیادی موزه ها که درآمد بستگی دارد به میزان زیادی از جمله بازدید کنندگان است.

Covid آب و هوا در اورژانس و هنر

در همان راه به عنوان Covid بحران قطع با بحران های دیگر (پناهندگان بحران ناسیونالیسم) پس از آن با بحران آب و هوا. ناگهانی قطع سفر و بسیاری از انواع تولید صنعتی روشن ساخته اثرات فعالیت های انسانی در محیط زیست ما است. بسیار نوشته شده بود در مورد پرندگان کرد در پارک های شهر رادیکال کاهش آلودگی هوا و جدید پیدا سکوت در فضاهای شهری. این نقض در ما آلوده نرمال باعث به encouragingly کلی اعتقاد است که هر گونه از سرگیری فعالیت نباید در شرایط مشابه به عنوان قبل از اما باید تعریف شده توسط شیوه های پایدار چیزی است که ما به عنوان شاهد نیز یک جزء کلیدی از کمیسیون اروپا اعلام کرد سیاست های حتی قبل از Covid بحران است.

به عنوان با موضوع قبلی از مرزها اما این بار با ستایش نیت تحرک در بخش فرهنگی بوده است در سوال قبل از Covid بحران است. حداقل نگران سازمان آغاز شده بود به فکر راه هایی برای محدود کردن و یا ضد تعادل کربن جشنواره و یا دنیای هنر بزرگ موسیقی عمل می کند اعلام کرده بود رویکردهای جدید به مصرف گسترده خود را نشان می دهد در جاده ها و مطالعات بین المللی کار فرهنگی تا به حال مورد بررسی قرار آن اثرات زیست محیطی. در گفتگو با بسیاری از همکاران در سراسر اروپا بیش از گذشته ماه روشن شده است که اگر چه قبل از تاریخ این عامل پدید آمده در طول زمان بحران به عنوان یک عامل مهم در برنامه ریزی برای پروژه های آینده است. آن جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه بخش تکامل می یابد در این زمینه, اما دو روند در حال حاضر آشکار است: وجود خواهد داشت کمتر تفریحی و مقدار آن در درجه اول منطقه ای اجازه سفر با قطار است. پیامدهای این به نظر می رسد روشن است: غلظت بودجه کافی گسترده راه آهن پوشش و نزدیکی جغرافیایی را تقویت اولیه تور در منطقه مرکزی و شمال غرب اروپا و entrench یک حاشیه در جای دیگر که هنوز به خود را توسعه شبکه های منطقه ای خواهد شد و در اثر چپ کردن بسیاری از برنامه تور. اگر چه رد پای کربن از تور در واقع باید خطاب وثیقه نتیجه ممکن است در نتیجه بیشتر جغرافیایی تکه تکه شدن بخش فرهنگی و افزایش در حال حاضر موجود نابرابری. لازم به ذکر است که اگر چه این یک روند است که به شدت در طول Covid بحران آن را ادامه خواهد داد برای تقویت حتی زمانی که همه گیر آورده شده است به طور کامل تحت کنترل است.

Food is Energy
مواد غذایی انرژی است والنتینا کرگ & Marjetica Potrč, 'هندسه' توسط Onassis مرکز فرهنگی & منبع آتن | عکس: Kiki Papadopoulou

فاصله فیزیکی و فرم های هنری

آن را دشوار است در زمان نوشتن برای پیش بینی چه مدت دیگر اثرات فوری این بیماری همه گیر را تحمل مهمترین بسیار عجیب و ناراحت کننده ضروری از "اجتماعی فاصله". قطعا مطالعات انجام شده در طول بحران کنونی نشان داده اند که شرایط فیزیکی نخست رانندگان در تصمیم گیری برای بازدید از یک فضای فرهنگی یا نه. بسیاری بستگی دارد که چگونه مقررات تغییر در طول زمان با در دسترس بودن واکسن برای مثال بلکه در چگونه به نگرش متاثر شده اند تجربه خود را در معرض شدید ترین مجموعه از biopolitical کنترل جهان تا به حال دیده می شود. نیاز به ایجاد و برنامه کمتر از محصولات گران قیمت و یا نمایشگاه های قوی خواهد بود تا زمانی که جسمی فاصله مقررات در هنرهای نمایشی و فضاهای موزه ها یا گرایش های مخاطبان آن را غیر ممکن به تولید به اندازه کافی درآمد حاصل از فروش بلیط. از آن خواهد شد بسیار جالب را ببینید که چگونه هنرمندان و مسئولان واکنش نشان می دهند احتمالا سوال خوبی تاسیس شکل و فرمت بلکه چگونه نهاد است که در طول دهه های قبلی خواهد شد به عنوان فرمت و مخاطبان کوچک. بیش از دهه گذشته شده است وجود دارد رونق در توسعه فرهنگی بزرگ زیرساخت. امروز در شرایطی بسیاری از زیرساخت های این مسئولیت است. چالش این است که قطعا همین کار را برای موزه ها یا گالری و تئاتر, سالن کنسرت و کوچکتر عملکرد مکانهای اما در همه موارد مدل های کسب و کار و راه است که در آن هنر ارائه شده است باید از طریق فکر. در طول تاریخ شده است وجود دارد یک اتصال محکم بین مخاطبان فضاهای فرهنگی و هنری اشکال و ما شاید زندگی از طریق یک لحظه رادیکال و پیگیرانه از این عناصر است.

انعطاف پذیری و جامعه

بالاتر از همه و در سطح عملی برای بخش فرهنگی و کل اکوسیستم از هنرمندان و کارگران و تامین کنندگان درگیر در این بحران شده است و هنوز هم در مورد بقا است. همانطور که می دیدم اتحادیه اروپا و کشورهای عضو به درجات مختلف در پا برای اطمینان از نقدینگی کوتاه مدت از کارگران و نهادهای اما این اقدامات موقتی هستند. به عنوان سوال از بودجه همیشه در بالای اکثر سازمانها و هنرمندان برنامه به هر حال می شود تا کنون بیش فوری (در زمینه وخیم اقتصادی جهانی چشم انداز) و "دانشگاه علوم پزشکی مشهد در کرسی" از ضرورت ثانویه به عنوان یک متریک تأمین کنندگان مالی (خصوصی یا عمومی) نیاز های مختلف اعتبار سنجی از تاثیر حمایت خود را.

این است که یک روند جدید است. برای حداقل 15 سال گذشته پروژه های فرهنگی شده اند به طور فزاینده ارزیابی بر اساس سهم خود را به, سیاسی, اجتماعی / بشردوستانه و توسعه در دستور کار است. اخیرا مسائل مربوط به برابری و شمول و تنوع را به دست آورد کشش تاکید بر اهمیت استراتژی است که فرهنگی سازمان توسعه برای تعامل با مخاطبان جدید.

این Covid بحران است به احتمال زیاد به تشدید این روند. اول از همه برداشت آنچه مهم است به جامعه در حال تحکیم در اطراف مسائل مالی و امنیت و سلامت و کیفیت محیط زیست. با بودجه محدود در دسترس است و مواجه با رکود نسبت گسترده و ناشناخته مدت زمان تخصیص بودجه بین حفظ امنیت شغلی و تقویت خدمات بهداشتی و درمانی و یا بخش فرهنگی را در یک جنبه جدید. محدودیت در تحرک تقویت شده فکر کردن در مورد روابط با مخاطبان محلی به عنوان نخست جزء سازمان های استراتژی. در این زمینه کلی باید همچنین اضافه کردن این واقعیت است که Covid بحران با وجود آن قرار است عمل به عنوان یک زمین در واقعیت نهفته جامعه بسیار همراه طبقاتی و نژادی تقسیم. همانطور که من نوشتن این سیاه زندگی مهم جنبش است پشت سر هم بر روی صحنه جهانی با یک نیروی است که به اعتقاد من شده ضرب این بیماری همه گیر را تشدید ناامنی و بازجویی از ساختارهای قدرت است که تحقیق و بحث از ادراک از سیستم کلی شکنندگی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن