جورج فلوید مرگ: وثیقه افزایش به $1.25 میلیون دلار برای افسر سابق پلیس درک چوین

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 7:22:21 am در این دادگاه طرح سابق مینیاپولیس افسر پلی

توسط NEWSATROPAT در 24 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 7:22:21 am
George Floyd death, George Floyd protests, George Floyd court hearing, Derek Chauvin, Derek Chauvin bail در این دادگاه طرح سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین به نظر می رسد در تلویزیون مدار بسته از حداکثر امنیت زندان در Oak Park Heights, Minn. (Cedric Hohnstadt از طریق AP)

قرار وثیقه برای, سفید, سابق, مینیاپولیس, افسر پلیس به اتهام قتل زن آمریکایی آفریقایی جورج فلوید که مرگ مشتعل دو هفته از اعتراضات مطرح شد $250 ، 000 به $1.25 میلیون در یک جلسه در روز دوشنبه.

افسر سابق Derek چوین, 44 با اتهام دوم و سوم قتل عمد و غيرعمد در floyd's مارس 25 مرگ در مینیاپولیس با زانو زدن در گردن او برای نزدیک به نه ساعت.

چوین ساخته شده خود را برای اولین بار حضور در دادگاه توسط لینک ویدئو. او دست به دستبند, در یک jumpsuit نارنجی و نشستن در یک میز کوچک مینه سوتا بر اساس استار تریبیون گفت: پس از شنیدن. دسترسی محدود به گروه کوچکی از خبرنگاران.

مینه سوتا دستیار دادستان کل متی فرانک استدلال کرد که "شدت این اتهامات را" به عنوان به خوبی به عنوان قدرت افکار عمومی در برابر چوین ساخته شده آن را بیشتر احتمال دارد که چوین خواهد فرار اگر مجموعه ای رایگان, استار تریبیون گزارش داد.

چوین را به قید وثیقه مطرح شد و به $1.25 میلیون از $1 میلیون بدون شرایط و به $1 میلیون از $750,000 با شرایط, با توجه به آزادی مشروط سفارش امضا شده توسط Hennepin County District قاضی Jeannice ردن.

US, George Floyd death, George Floyd death protest, Mural, George Floyd mural, US riots, George Floyd street art, George Floyd art, US news, Trending News, Indian Express news افسر سابق Derek چوین, 44 با اتهام دوم و سوم قتل عمد و غيرعمد در floyd's مارس 25 مرگ در مینیاپولیس با زانو زدن در گردن او برای نزدیک به نه ساعت. (تصویر های اعتباری/توییتر مای ال-Sadany.)

این شرایط شامل ممنوعیت برابر در اجرای قانون کار و تماس با فلوید خانواده. چوین را نیز به تسلیم هر گونه مجوز و یا مجوز برای سلاح گرم به واجد شرایط برای کاهش وثیقه مقدار سفارش گفت.

چوین و وکیل او نمی شی به قید وثیقه شرایط استار تریبیون گزارش داد.

فلوید مرگ باعث شده است بزرگترین در سراسر کشور, تظاهرات در دهه به عنوان تظاهر کنندگان فراخوان پلیس اصلاحات و سیاست های خود را به آدرس نژادپرستی و نابرابری در جامعه است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب