جورج فلوید پلیس متهم به قتل را با هم کار کرده و نمی تواند همراه می گوید: سابق همکار

منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 9:05:00 pm در این دادگاه طرح سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین به

توسط NEWSATROPAT در 21 خرداد 1399
منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 9:05:00 pm
George Floyd death, George Floyd protests, George Floyd court hearing, Derek Chauvin, Derek Chauvin bail در این دادگاه طرح سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین به نظر می رسد در تلویزیون مدار بسته از حداکثر امنیت زندان در Oak Park Heights, Minn. جمعه, ژوئن 8 سال 2020 است. (Cedric Hohnstadt از طریق AP)

جورج فلوید بنا به گزارش ها تا به حال سابقه نه همراه شدن با مینیاپولیس رسمی پلیس درک چوین که متهم است با آفریقایی-آمریکایی را به مرگ یک همکار ایشان گفت: CBS News. آنها هم مشغول به کار در یک کلوپ شبانه قبل از فلوید مرگ است.

هر دو فلوید و چوین شد بخشی از تیم امنیت در El Nuevo بازار مال فروشان — محبوب کلوپ شبانه در جنوب مینیاپولیس سی ان ان گزارش داد در ماه گذشته. اواز یا موسیقی دو نفری بود که اغلب در تقابل و شناخته شده بود به مخالفت با یکدیگر همکار خود دیوید Pinney در حال حاضر نشان داد. "این تا حد زیادی به کار با درک بودن بسیار تهاجمی در داخل باشگاه با برخی از کاربران بود که مسئله" Pinney گفت: CBS News.

مالک سابق باشگاه شبانه مایا سانتاماریا تایید کرد که چوین و فلوید تا به حال چند با هم تداخل دارند شیفت در سال گذشته است. در مصاحبه با سی ان ان در ماه مه سانتاماریا گفت که در حالی که آنها را مجبور به عبور از مسیرهای او نمی تواند تایید کند که آیا آنها می دانستند که هر یک از دیگر شخصا.

در حالی که سانتاماریا تا به حال به کار فلوید به عنوان یک گارد امنیتی چوین استخدام شد به نشستن در خارج از باشگاه در خودروی پلیس در خارج از وظیفه ساعت. وقتی پرسید که آیا او احساس آنها می تواند به اشتراک گذاشته اند تیره و تار رابطه سانتاماریا گفت که او بر این باور چوین "ترس و مرعوب" توسط مردم سیاه و سفید.

بنیامین Crump وکیل به نمایندگی فلوید خانواده است فشرده درجه دوم به اتهام قتل, به روز رسانی به قتل درجه اول در برابر چوین به عنوان او می دانست که فلوید بود که این حادثه رخ داده است CBS گزارش شده است. او در ادامه استدلال کرد که مقدار زمان چوین دوخته بود فلوید به زمین نشان داد که "عمدی را به انجام بدن آسیب برساند".

در یک ویدئو که به ظاهر آنلاین در چوین دیده می شد خفه کننده فلوید با پین کردن او به زمین زیر زانو خود را برای بیش از هشت دقیقه است. فلوید مرگ مشتعل است در سراسر کشور تظاهرات علیه خشونت پلیس و سیستماتیک سرکوب آفریقایی-آمریکایی است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب