فرانسه, آلمان, ایتالیا تهدید تحریم اسلحه به لیبی

توسط: رویترز | پاریس | به روز شده: ژوئیه 19 سال 2020 2:48:04 pm رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی (سمت

توسط NEWSATROPAT در 29 تیر 1399
توسط: رویترز | پاریس | به روز شده: ژوئیه 19 سال 2020 2:48:04 pm
رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی (سمت چپ) با صدراعظم آلمان ، (AP Photo/دومنیکو Stinellis)

رهبران فرانسه و آلمان و ایتالیا در روز شنبه تهدید برای اولین بار به استفاده از تحریم علیه کشورهایی که همچنان به نقض سازمان ملل متحد تحریم تسلیحاتی در لیبی.

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی, آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و نخست وزیر ایتالیا جوزپه کونته خواست "خارجی تمام بازیگران به پایان خود را افزایش دخالت و به طور کامل احترام تحریم تسلیحاتی تاسیس توسط شورای امنیت سازمان ملل متحد" در یک بیانیه مشترک صادر شده توسط فرانسه در انتخابات ریاست جمهوری پس از جلسه در بروکسل.

"ما آماده برای در نظر گرفتن امکان استفاده از تحریم اگر نقض تحریم در دریا بر روی زمین یا در هوا ادامه خواهد داد و به جلو نگاه به طرح های پیشنهادی که نماینده عالی اتحادیه اروپا برای امور خارجی و سیاست امنیتی را در این راستا" گفتند

ترکیه مداخله قاطعانه در هفته های اخیر در لیبی ارائه پشتیبانی هوایی و سلاح و مبارزان متفقین از سوریه به کمک های بین المللی به رسمیت شناخته شده دولت مستقر در طرابلس دفع یک حمله توسط نیروهای شرقی فرمانده خلیفه Haftar.

Haftar حمایت امارات متحده عربی مصر و روسیه که همچنین متهم شده است توسط U. N. شکستن تحریم.

این طرابلس مبتنی بر دولت در روز شنبه نقل مکان کرد جنگجویان نزدیک به سرت یک دروازه به لیبی اصلی پایانه های نفتی که دولت می گوید قصد دارد پس از Haftar را نیروهای.

فرانسه اتحاد خود با آن مواجه نقد برای آن ابهام با توجه به Haftar داشتن قبلا مورد حمایت او در مبارزه با شبه نظامیان اسلام گرا.

روز شنبه در بیانیه مشترک اولین بار بود که سه قدرت های بزرگ تا به حال تهدید به تحریم در میان ترس از جدید تشدید بر روی زمین است.

"ما به اشتراک گذاشتن نگرانی های جدی در مورد نصب نظامی تنش ها در این کشور و افزایش خطر ابتلا به منطقه ای تشدید" گفتند. "بنابراین ما در تمام لیبی احزاب و حامیان خارجی بلافاصله پس از توقف جنگ و پایان دادن به ادامه تنش نظامی در سراسر کشور است."

دیپلمات ها گفته اند که اتحادیه اروپا و سازمان ملل نیز می تواند در نظر اعمال تحریم بر افراد از لیبی هر دو طرف.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن