تجربی COVID-19 واکسن قرار داده است به بزرگترین آزمون

توسط: AP | واشنگتن | به روز شده: ژوئیه 28 سال 2020 11:15:48 pm از آن خواهد شد ماه قبل از نتایج قطره ای

توسط NEWSATROPAT در 7 مرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | به روز شده: ژوئیه 28 سال 2020 11:15:48 pm
Experimental COVID-19 vaccine is put to its biggest test از آن خواهد شد ماه قبل از نتایج قطره ای در, و هیچ تضمینی وجود ندارد واکسن در نهایت کار در برابر این معضل که به کشته شدن حدود 650,000 مردم در سراسر جهان از جمله تقریبا 150,000 در ایالات متحده است.

بزرگترین آزمون در عین حال از تجربی COVID-19 واکسن کردم جریان با برخی از 30,000 آمریکایی نورد تا آستین خود را برای دریافت عکس های ایجاد شده توسط دولت آمریکا به عنوان بخشی از تمام کردن مسابقه های جهانی برای جلوگیری از شیوع بیماری است.

روشنایی ضعیف تابیدن از امید آمد و حتی به عنوان گوگل در یکی از تاریکی محزون ؟ gloomiest ارزیابی coronavirus را قدرت ماندن از عمده کارفرما مقرر شده است که بسیاری از آن 200,000 کارکنان و پیمانکاران باید کار از خانه از طریق ژوئن آینده – تصمیم گیری است که می تواند تاثیر دیگر شرکت های بزرگ.

نهایی مرحله آزمایش واکسن تهیه شده توسط موسسه ملی بهداشت و مدرن, Inc., آغاز شد و در روز دوشنبه با داوطلبان در سایت های متعدد در اطراف ما داده شده یا یک دوز یا ساختگی بدون اینکه گفته شود که.

"من هیجان زده می شود بخشی از چیزی شبیه به این. این بزرگ است" گفت: ملیسا Harting یک زن 36 ساله پرستار که تزريق در بینگهمتون نیویورک. به خصوص با اعضای خانواده در خط مقدم مشاغل است که می تواند آنها را در معرض ویروس "وی افزود:" انجام بخشی از ما را برای ریشه کن کردن آن برای من بسیار مهم است."

از آن خواهد شد ماه قبل از نتایج قطره ای در, و هیچ تضمینی وجود ندارد واکسن در نهایت کار در برابر این معضل که به کشته شدن حدود 650,000 مردم در سراسر جهان از جمله تقریبا 150,000 در ایالات متحده است.

"ما نشسته است در حاشیه منفعلانه اقدام به پوشیدن ما ماسک و فاصله اجتماعی و نه هنگامی که آن را لازم نیست. این اولین مرحله از فعال شدن در برابر این? محقق دکتر فرانک Eder گفت: در آزمایشی سایت در بینگهمتون. "واقعا وجود دارد هیچ راه دیگری به گذشته این است."

به عنوان اگر به زیر خط چقدر بالا ریسک وجود دارد بیشتر موانع در تلاش برای جلوگیری از coronavirus.

در واشنگتن مغلوب ساختن پیشی جستن دولت فاش کرد که مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین است که ویروس "بالاترین رتبه ما رسمی به تست مثبت است. کاخ سفید گفت که او دارای علائم خفیف و ؟ شده است خود منزوی و کار از یک مکان امن کردن سایت."

حرکت به راه اندازی مجدد تفریح و سرگرمی ملی زد به مشکل فقط پنج روز به طولانی تاخیر نجومی: دو لیگ اصلی بیس بال بازی ها, برنامه ریزی برای دوشنبه شب خاموش نامیده می شدند به عنوان Miami Marlins مقابله با شیوع ? Marlins' خانه, درب بازکن, در برابر, Baltimore Orioles و نیویورک یانکیز' بازی در فیلادلفیا که در آن Marlins استفاده clubhouse بیش از آخر هفته.

همانطور که برای رهایی از آسیب های اقتصادی انجام شده توسط ویروس, جمهوری خواهان در کنگره برنامه ریزی شده به رول 1 تریلیون دلار بسته است که می تواند شامل یک دور جدید از 1200 دلار محرک چک اما کاهش اضافی 600 تومان یک هفته در فدرال مزایای بیکاری که در حال انقضای برای میلیون ها نفر از آمریکایی ها در این هفته است.

در اروپا رو به افزایش عفونت در اسپانیا و کشورهای دیگر باعث زنگ تنها چند هفته پس از سازمان ملل بازگشایی مرزهای خود را به امید احیای گردشگری است. بیش از آخر هفته بریتانیا تحمیل 14 روز قرنطینه در ورود مسافران از اسپانیا و نروژ دستور داد 10 روز قرنطینه برای مردم بازگشت از کل شبه جزیره ایبری و فرانسه خواست شهروندان خود را به بازدید از اسپانیا در کاتالونیا منطقه است.

دانشمندان مجموعه ای از رکوردهای سرعت گرفتن ساخته شده-از-ابتدا واکسن به عظیم تست تنها چند ماه پس از coronavirus پدید آمده است. اما آنها تاکید کرد که نباید ترس از این که کسی برش گوشه ها.

"این یک نقطه عطف مهم,? NIH مدیر فرانسیس کالینز گفت: پس از اولین تست تزریق انجام شده در 6:45 صبح در ساوانا ،

"بله, ما در حال رفتن سریع, اما ما در حال رفتن به مصالحه ؟ در اثبات این که آیا این واکسن ایمن و موثر است.

"ما با تمرکز بر سرعت چون هر روز مسائل" اضافه شده استفان Bancel مدیر عامل شرکت ماساچوست بر اساس مدرن.

پس از داوطلبان دریافت دو دوز یک ماه از هم جدا دانشمندان را از نزدیک پیگیری که تجارب عفونت بیشتر به عنوان آنها در مورد روال زندگی روزانه خود را به خصوص در مناطقی که این ویروس در حال گسترش بدون کنترل.

پاسخ احتمالا نمی خواهد آمد تا ماه نوامبر یا دسامبر هشدار داد دکتر Anthony Fauci, NIH های عفونی-بیماری های رئیس.

در میان بسیاری از سوالات در این مطالعه ممکن است پاسخ: چقدر حمایت می کند فقط یک دوز پیشنهاد در مقایسه با دو دانشمندان فکر می کنند مورد نیاز هستند ؟

اگر این کار را محافظت در برابر بیماری شدید و یا جلوگیری از عفونت به طور کامل ؟ انتظار نداریم که یک واکسن به عنوان قوی به عنوان واکسن سرخک که مانع از حدود 97 درصد از سرخک و عفونت Fauci گفت او خواهد بود خوشحال با یک COVID-19 واکسن است که 60 درصد موثر است.

چندین واکسن ساخته شده توسط چین و بریتانیا دانشگاه آکسفورد شروع کوچکتر نهایی مرحله آزمون در برزیل و دیگر سخت-آمار کشور در اوایل این ماه. اما ما نیاز خود را از آزمون از هر واکسن که ممکن است مورد استفاده قرار گیرد در کشور است.

هر ماه از طریق سقوط دولت بودجه COVID-19 پیشگیری از شبکه را رول از یک مطالعه جدید از پیشرو نامزد هر 30000 داوطلب.

نهایی ما مطالعه آکسفورد شات قرار است به زودی در ماه اوت به دنبال یک نامزد از جانسون و جانسون در ماه سپتامبر و یکی از Novavax در ماه اکتبر. Pfizer Inc. برنامه های خود را 30,000 شخص مطالعه در این تابستان.

که خیره کننده تعداد زیادی از مردم نیاز به رول تا آستین خود را برای علم است. در هفته های اخیر بیش از 150 ، 000 آمریکایی ها پر آنلاین رجیستری سیگنالینگ علاقه کالینز گفت. اما در بسیاری از مورد نیاز است.

NIH است که کار را به مطمئن شوید که مطالعه نیست, فقط با, سالم, جوان, داوطلبان, اما شامل جمعیت در سخت ترین ضربه COVID-19 از جمله افراد مسن و کسانی که در سلامت فقیر و آفریقایی-آمریکایی ها و Latinos. (AP)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب