مغلوب ساختن پیشی جستن در مبارزات انتخاباتی مطرح $74 میلیون در ماه مه از بایدن را مسافت

توسط: رویترز | واشنگتن/نیویورک | به روز شده: 21 ژوئن 2020 8:36:24 am در مارس بایدن و کمیته ملی حزب د

توسط NEWSATROPAT در 2 تیر 1399
توسط: رویترز | واشنگتن/نیویورک | به روز شده: 21 ژوئن 2020 8:36:24 am
Joe Biden formally clinches Democratic presidential nomination در مارس بایدن و کمیته ملی حزب دموکرات (DNC) مطرح .8 میلیون خود را بزرگترین ماه تنها از جمع آوری کمک های مالی.(AP/فایل)

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و کمیته ملی حزب جمهوری خواه (RNC) مطرح $74 میلیون در ماه مه تهمت مجدد انتخابات گفت: در روز شنبه از دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن مسافت برای ماه.

مغلوب ساختن پیشی جستن جمع آوری کمک های مالی از $61.7 میلیون در ماه آوریل می آید به عنوان رئیس جمهور تنظیم شده است به برگزاری اولین کمپین بزرگ رویداد پس از coronavirus همه گیر تعطیل ترین مبارزات با تجمع در Tulsa, اوکلاهما در روز شنبه.

معاون سابق رئیس جمهور بایدن به شدت جمع آوری کمک های مردمی در ماه های اخیر پس از تبدیل شدن به حزب دموکرات را defacto نامزد برای نوامبر. 3 انتخابات ریاست جمهوری.

او همچنین ساخته شده منجر شود بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن در ملی نظر سنجی در میان بحران دوقلو از coronavirus همه گیر و ناآرامی های مدنی بیش از خشونت پلیس در بسیاری از شهرهای ایالات متحده.

در مارس بایدن و کمیته ملی حزب دموکرات (DNC) مطرح $80.8 میلیون نفر را بزرگترین ماه تنها از جمع آوری کمک های مالی.

مغلوب ساختن پیشی جستن در ادامه به نقدی استفاده بیش بایدن با توجه به افشاگریهای زمینه به طور جداگانه توسط دو کمپین در روز شنبه.

رئیس جمهور شده است مبارزات انتخاباتی برای انتخاب مجدد پس از 2017 و مبارزات انتخاباتی خود را به حال $108.1 میلیون دلار پول نقد در دست و در پایان ممکن است. بایدن که در راه اندازی مبارزات انتخاباتی خود در ماه آوریل تا به حال $82.4 میلیون.

بایدن اعلام کرد که عمده تبلیغات حمله رعد اسا در این هفته راه اندازی 15 میلیون دلار در تلویزیون دیجیتال و تبلیغات در مهم ایالت پنسیلوانیا و میشیگان ویسکانسین آریزونا و فلوریدا و کارولینای شمالی تمام کشورهای مغلوب ساختن پیشی جستن برنده در سال 2016.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن