'هر کس را به تماشای': بایدن را به معاونت استماع فرایند آغاز می شود

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 1 مه سال 2020 2:17:32 pm بایدن محدود برخی از رمز و راز توسط

توسط NEWSATROPAT در 12 اردیبهشت 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 1 مه سال 2020 2:17:32 pm
'Everyone's watching': Biden's VP audition process begins بایدن محدود برخی از رمز و راز توسط امیدوار کننده برای انتخاب یک زن به طور بالقوه مهم حرکت او به عنوان چهره موشکافی پس از یک سابق سنا کارمند اتهام او تجاوز جنسی در 1990s. (AP Photo/مارسیو خوزه سانچز)

رژیم صهیونیستی. گرچن Whitmer عینک تی شرت در تلویزیون مزین با کلمات "که کاری از میشیگان" یک دارای گونه های برامده مرجع به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را اخراج او. ایالت مینه سوتا ctq او پیوست زمانی nemesis پیت Buttigieg برای یک بازی دوستانه چت مجازی در اواخر شب نشان می دهد.

و استیسی آبرامز صحبت می کند از او جاه طلبی های سیاسی تقریبا به هر کسی که گوش. استماع برای تبدیل شدن به بعدی معاون رئیس جمهور آغاز شده است. و در حالی که coronavirus دارای طرح میتوانست تقریبا در هر جنبه ای از زندگی آمریکایی وجود دارد یکی ثابت: این veep مخاطرات رقابت گستراند که هر چهار سال یکی از مهمترین و غیر قابل پیش بینی و اغلب بی دست و پا و آداب و رسوم از سیاست است.

که به ویژه در این زمان که همه گیر است پیشی گیرد و مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری مجبور کسانی که تصور می شود در حال اجرا برای ردیف 2 نقطه به حتی بیشتر خلاق در متوجه شدن. Presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن شروع فرآیند انتخاب همسر در حال اجرا به صورت جدی در روز پنج شنبه با اعلام کمیته به دامپزشک نامزدهای بالقوه.

پنل کار خواهد شد به احتمال زیاد در گذشته از طریق جولای او گفت: معنی ماه است که در آن برخی از نامزدها به نظر می رسد تا یک روز تنها به محو شدن و به طور بالقوه توان با جایگزین کسی که نیست کسی رادار بعدی.

اسکات رید که موفق باب دل 1996 انتخابات ریاست جمهوری گفت: جستجو برای یک همسر در حال اجرا اغلب طول می کشد و تاب آنجا که آن را یکی از چند چیز یک نامزد می تواند پس از کنترل اولیه صرف شده تا حد زیادی در واکنش به اطراف نیروهای سیاسی. او گفت: راهپیمایی از انتخاب می تواند برای سال گذشته.

"این اولین بار است که در این کمپین که نامزد در شارژ از چیزی است," او گفت:.

"هر کس به تماشای. هر کس در پارتی, جهان, رهبران, رهبران کسب و کار و رهبران کنگره زیرا در راه آن می گذارد نامزد فرایند تصمیم گیری و پاسخ به این سوال آیا او یکی است یا نه؟"

بایدن محدود برخی از رمز و راز توسط امیدوار کننده برای انتخاب یک زن به طور بالقوه مهم حرکت او به عنوان چهره موشکافی پس از یک سابق سنا کارمند اتهام او تجاوز جنسی در 1990s.

بایدن انتخاباتی این اتهام را رد کرده است. کسانی که تصور می شود مورد نظر برای معاونت ریاست جمهوری به طور معمول رفتن به طول های بزرگ برای جلوگیری از صحبت کردن در مورد آن بسیار کمتر از استماع آن.

اما این سنت محو شدن است این سال است. آبرامز سابق دموکراتیک گرجستان فرماندار نامزد شده آوازی در مورد تمایل این کار فریم او عدم ظرافت به عنوان نوع صداقت پدر و مادر او القا او در حال رشد است.

Whitmer اصرار دارد او را نمی توان مرعوب تهمت و Klobuchar قرار خودش را به عنوان یک بازی دوستانه Midwesterner که می تواند غلبه بر رقابت. دیگران از جمله سنسور.

کامالا هریس کالیفرنیا و سناتور الیزابت وارن از ماساچوست گفته اند که آنها می خواهم قبول معاون ریاست جمهوری اگر بایدن ارائه شده آن است. نهایی انتخاب می لولا در احساسات دل و روده و یا سیاسی محاسبه است. آنها گاهی اوقات ساخته شده است در روابط شخصی. اغلب آن را در مورد ترتیبات ساده محل اقامت.

جیمی کارتر سابق گرجستان فرماندار و سیاسی خارجی در سال 1976 برداشت Walter Mondale گزارش بی باک که افزایش مهاجرت اعتبار با واشنگتن قدرت کارگزاران.

همان سال جرالد فورد دیده می شد که گاهی اوقات بیش از حد انطباق سیاسی که ساخته شده را-بدون-زندانیان سنا سبک از دل جذاب است.

با انتخاب مایک پنس در سال 2016 دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و کمک به تحکیم جایگاه خود را با محافظه کاران مذهبی. که بسیار مهم بود که پنس ایستاده بود پس از مغلوب ساختن پیشی جستن یک نوار پدید آمده از او لاف زدن از گرفتن زنان با اندام تناسلی خود را نزدیک به غرق شدن در این مبارزه است.

بخش مهمی از فرآیند مدرن است دید. بسیاری از بایدن امکان انتخاب شده اند در رسانه های blitzes. زمانی که تصمیم به نظر می رسد قریب الوقوع خبرنگاران را مورد مداقه قرار دادن آنلاین اطلاعات پرواز, تلاش برای کشف کردن که در سفر است که در آن و زمانی که اغلب کمپینگ در خارج از خانه از presumptive انتخاب امید به اینسو انسو جمع کردن سرنخ با آنها رفت و آمد. آن را همیشه اینگونه نبوده است.

Mondale اولین تزریق یک دوز از واقعیت تلویزیون با پیروزی در سال 1984 دموکراتیک نامزدی ریاست جمهوری و احضار بالقوه در حال اجرا آمپول به خانه اش در حومه شهر سنت پل جذب مقدار زیادی از توجه رسانه ها در هر زمان.

"معاون رئیس جمهور همواره در راز و آماده به کار با تجهیزات و نبود مهم در نظر گرفته شده بود که احمق" Mondale در مصاحبه ای گفت:.

"تا زمانی که ما به آن را کردم ... و شروع به دیدن که" بله معاون ریاست جمهوری مهم است." مانند بایدن در حال حاضر Mondale دیدم روند از هر دو طرف به عنوان انتخاب کننده و انتخاب شده است.

"من تا به حال برخی از ایده از آنچه در آن درگیر و آنچه که من نیاز به انجام," او گفت:. "اما من فکر نمی کنم کسی واقعا آماده برای این کار است." یکی دیگر از عوامل کلیدی وزن در بایدن انتخاب سن پس در 77 او خواهد بود قدیمی ترین رئیس جمهور آمریکا در تاریخ باید او برنده است.

سن تصور می شد که تحت تأثیر آن 73 ساله دوله در سال 1996. او انتخاب شده سابق Buffalo Bills کارفرمایی جک کمپ بود که بیش از یک دهه جوانتر با وجود جفت بودن مدت زمان طولانی دشمنان.

اما نی گفت: این بیشتر در مورد این عنصر از تعجب از ساخت بلیط جوان احساس. در واقع انتخاب نهایی است که گاهی اوقات عمدی shocker با نتایج مختلط.

George H. W. Bush انتخاب جوان و خوش عکس دن کویل, بیش, بیشتر, تجربه کرده, گزینه های مانند سابق رهبر اکثریت سنا هوارد بیکر در سال 1988.

ال گور تعجب بسیاری از چیدن جو لیبرمن اولین فرد یهودی در یک حزب عمده ریاست جمهوری بلیط در حالی که جورج دبلیو بوش وظیفه دیک چنی با نظارت بر همسر در حال اجرا روند انتخاب در سال 2000 تنها به چنی پیشنهاد خود را.

شاید بزرگترین گیج آمد و در سال 2008 زمانی که جان مک کین انتخاب آلاسکا رژیم صهیونیستی. سارا پیلین که کمی شناخته شده به بسیاری از کشور ها از جمله مک کین خود را.

این تصمیم در ابتدا انرژی محافظه کاران اما پیلین ثابت ناهموار در مرحله ملی و شاید قابل پیش بینی فقیر شخصی مناسب برای مک کین. تشکر. Cedric, Richmond, لوئیزیانا کنگره و همکاری رئیس بایدن به کمپین گفت: برای تمام پشت صحنه بررسی صلاحیت تصمیم در نهایت با بایدن.

"شما غیر روحانی کردن نامزدها, شما بیان جوانب مثبت و منفی از هر" ریچموند گفت. "اما پس از آن او را به تصمیم گیری."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن