افسران کشته Ryan شهرستان 3 سال پیش در داکوتای شمالی. در حال حاضر خانواده او قصد دارد تا مارس برای عدالت

طرفداران محلی و شهرستان را خواستار مقامات به بررسی این مورد دوباره, و آنها در حال برنامه ریزی یک راهپیمایی شنب

توسط NEWSATROPAT در 13 تیر 1399

طرفداران محلی و شهرستان را خواستار مقامات به بررسی این مورد دوباره, و آنها در حال برنامه ریزی یک راهپیمایی شنبه, جولای 4, در بیسمارک به تماس برای انتشار اطلاعات است که آنها بر این باورند که دولت فدرال خودداری مورد شرایط اطراف شهرستان شدند.

در اکتبر سال 2017, دو آهنگ بیا افسران گفته شات شهرستان حداقل پنج بار در پشت در ایستاده سنگ Sioux, رزرو با توجه به طرح دعوی در دادگاه فدرال ظ توسط خانواده اش. شهرستان, 35, در نهایت, درگذشت, به عنوان یک نتیجه از صدمات خود را.

چرا افسران شهرستان نامشخص است. از باراک اوباما برای منطقه داکوتای شمالی کاهش یافته است به نظر در جزئیات تیراندازی.

شهرستان را اختلافات خانوادگی برخی از ادعا جزئیات از پرونده های موجود در اف بی آی تحقیقات. نتایج حاصل از این تحقیقات دریافت کرده است بررسی خارج از باراک اوباما برای منطقه نبراسکا و وزارت دادگستری ایالات متحده حقوق مدنی را بدست آورد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در سال های پس از Gipp مرگ خانواده اش شکایت کرد ماموران درگیر و دولت فدرال است. خانواده در حال حاضر ramping تا تلاش برای عدالت به آنها باور دارند که عناصر شهرستان را مورد فراتر از فقط او. آنها می گویند مسائل سیستمیک هستند و در مورد مسائل است که بسیاری از این کشور در حال حاضر در حال دست و پنجه نرم کردن با.

"حقایق در مورد وحشتناک و ما می خواهیم به مطمئن شوید که عمومی می داند که" هنری گفت: شهرستان, رایان شهرستان برادر. "داکوتای شمالی است و نه فقط "داکوتای شمالی خوب' .... ما خیلی نژادی و بی عدالتی در بسیاری از فقیر جوامع رنگ و لعاب داخل پارچه از این دولت و من قطعا احساس می کنید که ما نیاز به شنیده می شود."

در بیانیه ای به فروم خبری سرویس آمریکا دفتر دادستان در داکوتای شمالی گفت: اف بی آی "تکمیل یک تحقیق کامل."

"مشخص شد که اتهامات علیه ماموران درگیر شدند موجه نیست" این بیانیه می خواند. ایالات متحده دفتر دادستان همچنین گفت FBI ملاقات با خانواده شهرستان و اعضای ایستاده راک, Sioux, Tribal Council در سال 2018 به بحث و بررسی "موضوع بسته شد."

در ماه سپتامبر Gipp خانواده واصل طرح دعوی در دادگاه خود در برابر دولت ایالات متحده و دو BIA افسران که گفته او و ریموند Webb and Gary Sandland. خانواده است که به دنبال خسارت بیش از $75,000 شهرستان را سه فرزند. این مورد هنوز در انتظار.

ایالات متحده دفتر دادستان در داکوتای شمالی گفت: آنها اعتماد به نفس حقایق هستند و در کنار آن در پرونده های مدنی.

"دولت در نظر دارد به ارائه یک دفاع شدید و ما مطمئن هستیم که اگر پرونده به دادگاه می رود مربوط به حقایق پشتیبانی خواهد کرد که دفاع شدید" این بیانیه می خواند.

در اکتبر. 23 می 2017, شهرستان و پدر و مادر او از بازگشت به خانه از یک روز از شکار بوقلمون و متوقف در ایستگاه گاز.

شهرستان سعی در خارج کردن یک پوسته از تفنگ ساچمهای خود را که او تا به حال برای شکار هنگامی که آن را به طور تصادفی مرخص شد. هیچ کس در مجاورت که در آن تفنگ بود اشاره کرد و با توجه به شکایت در خانواده طرح دعوی در دادگاه.

خانواده شروع به درایو خانه, هنگامی که یک گروه از بیا افسران کشیده این خودرو که پس از آنها به نام شده بود مورد اصابت گلوله.

در این شکایت آمده است که "در تلاش برای آن را بازی امن رایان شهرستان انداخت سلاح تنها در دسترس تفنگ برای شکار استفاده می از پنجره به بیرون از خودرو ...."

شکایت مدعی افسران دیدم که شهرستان بود غیر مسلح و یکی از آنها گفت: بیش از مشترک رادیو که آنها "خوب است."

در این شکایت ادعا میکند که شهرستان نیست سعی کنید به صدمه زدن به افسران و "مطرح شده هیچ خطر مرگ یا آسیب جدی بدن برای هر کسی," هنگامی که ماموران در حال تکان او را با یک تیزر بدون هشدار.

شهرستان و سپس فرار به نزدیکی خندق در تلاش "برای فرار از درد" شکایت متحده

شکایت مدعی دو افسر Webb و Sandland شات شهرستان حداقل پنج بار در پشت به او در حال فرار است.

هنری شهرستان گفت: برادر او یک دوست پسر, پدر و اعضای خانواده و انرژی خود را خواهد نور تا یک اتاق. او را دیدم راه برادر خود را عمل به عنوان یک پدر و یک مرد و هنری شهرستان تا به او نگاه کرد.

"او می خواهم همیشه خنده و شوخی میکرد .... خنده اش خواهد اکو در هر نقطه او در" هنری شهرستان گفت:. "من چیزهایی را دیدم در او و آن را الهام بخش من است."

روز شنبه, مارس تنظیم شده است برای شروع در 1 p. m. در Custer پارک در بیسمارک. راهپیمایان می تواند نشان می دهد تا یک ساعت قبل برای دریافت و جمع آوری به عنوان یک جامعه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن