مهمترین رودخانه خطرناکی پایین به عنوان تابستان شروع می شود

توسط: تابناک | انتشار: 8 ژوئن 2020 12:05:45 pm آلمان از رود راین در حال ورود به ماه های تابستان خشک

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399
توسط: تابناک | انتشار: 8 ژوئن 2020 12:05:45 pm
Europe’s most important river dangerously low as summer starts آلمان از رود راین در حال ورود به ماه های تابستان خشک با سطح آب در پایین ترین سطح در دو دهه باعث ترس از اختلال در حمل و نقل در اروپا مهم ترین آبراه داخلی. (بلومبرگ)

آلمان از رود راین در حال ورود به ماه های تابستان خشک با سطح آب در پایین ترین سطح در دو دهه باعث ترس از اختلال در حمل و نقل در اروپا مهم ترین آبراه داخلی.

پس از بهار دوش موفق به نشان می دهد در آلمان رسمی سطح آب در Kaub — کلید chokepoint در نزدیکی فرانکفورت — کاهش یافته و به حدود 1 متر در ژوئن 3, پایین ترین سطح خود از سال در حداقل دو دهه با توجه به آلمان WSV آبراه داخلی سازمان است.

که باعث ترس از تکرار اختلال دیده می شود در سال 2018 زمانی که آب کاهش یافت به طوری پایین رودخانه شد و صعب العبور به صنعتی کشتی قطع downriver کارخانه از بنادر دریای شمال.

با منبع آن بالا در کوه های آلپ سوئیس راین مارها بیش از 800 مایل (1300 کیلومتر) و حمل بارج محموله از طریق برخی از مهمترین مناطق صنعتی قبل از تخلیه به دریای شمال در روتردام.

ترکیبی از یخبندان دور و باران تغذیه رودخانه اما سهم از یخچالهای طبیعی کاهش یافته اند در سال های اخیر به عنوان تابستان ذوب جلبک یخ تشکیل زمستان با تشکر از گرم شدن کره زمین.

پايتخت هشدار داد که اروپا در برابر یک آتش زنه-تابستان خشک, شرایط که جرقه تکرار یک اکتبر 2018 بن بست بود که به اندازه کافی شدید به دندانه, آلمانی, رشد اقتصادی است.

راین آب کاهش یافته است 40 درصد پس از آغاز ماه آوریل با توجه به داده ها از WSV. که پس از مرکزی اروپا تجربه فوق العاده خشک با بارندگی کمتر معمول آن سطح با توجه به آلمان DWD فدرال آب و هوا خدمات.

بدتر شدن مسائل سطح آبهای زیرزمینی کاهش یافته اند پس از شکستن رکورد موج گرما در سال 2019 بیشتر خشک کردن خاک و پوشش گیاهی پژمرده از سال متوالی خشکسالی.

"همه این معمول منابع آب بسیار کاهش می یابد در این سال" گفت: Joerg Belz آلمان BAFG آبراه داخلی سازمان است. "اگر ما دیدن ماه از خشکسالی پس از آن خواهیم دید بسیار کم آب در سال 2018 است."

لادن بارج

بارج تخلیه دیزل-نوع سوخت در امتداد رودخانه به تازگی محدود به بارگذاری فقط 40 درصد از محموله خود را اگر آنها برنامه ریزی شده به بادبان گذشته Kaub با توجه به Riverlake Barging متخصص داخلی بارج کارگزاری.

کارخانه ها مانند bas وسیع لودویگسهافن شیمیایی گیاه و Thyssenkrupp AG را steelworks در دویسبورگ را رزرو کالاهای جایگزین حمل و نقل به طوری که آنها نمی توانید قطع از مواد خام است.

اگر آب کم سطح پایدار پالایشگاه با استفاده از راین را به جریان بنزین را کنترل خروجی با سرعت بیشتری نسبت در سال 2018 به دلیل تقاضای سوخت تخریب از coronavirus به معنی کمتر وجود دارد ذخیره سازی در دسترس با توجه به آلن گلدر, معاون رئیس جمهور برای پالایش نفت و مواد شیمیایی و نفت در بازارهای وود مکنزی.

آلمان و وزارت حمل و نقل در سال گذشته پرده برداری از یک بسته از اقدامات این امید را حفظ خواهد کرد راین قابل قبول به عنوان گرمایش جهانی همچنان به خشک منطقه است. این اقدامات شامل لایروبی کم عمق امتداد جریان و سرمایه گذاری در آب و هوا پیش بینی ممکن است به جلوگیری از 2018 اختلال در تبدیل شدن به هنجار با توجه به WSV رودخانه آژانس.

"ما فقط دو سال پایین مسیر و آن را دوباره," گلدر در وود مکنزی گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن