Nasello: من امیدوارم که وجود خواهد داشت مواد غذایی

به عنوان من نشسته خیره در من خالی صفحه نمایش کامپیوتر من شروع به فکر می کنم در مورد اهمیت غذا در زندگی ما است.

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399

به عنوان من نشسته خیره در من خالی صفحه نمایش کامپیوتر من شروع به فکر می کنم در مورد اهمیت غذا در زندگی ما است. حتی در طول یک فاجعه ملی ما — همه ما — هنوز هم باید هر روز اگر تنها به حفظ بدن ما است. حتی اگر ما از دست ما اشتها.

نشستم فکر چگونه به سرعت همه چیز می تواند تغییر در جامعه ما است. فقط در این دوره از سه ماه رفته ایم با بهره گیری از قوی و مسالمت آمیز اقتصاد به پناه در محل برای مبارزه با یک بیماری همه گیر به شاهد قتل یک مرد که در آخرین لحظات بر روی زمین گریه برای مادر. مواد غذایی بسیار گذشته موضوع در ذهن من در حال حاضر.

نشستم به فکر کردن در مورد کلمات مورهد شهردار Johnathan جاد در روز یکشنبه کنفرانس مطبوعاتی و مکالمات مهم است که باید پس از این شورش به پایان رسید اما غم و اندوه همچنان ادامه دارد. من فکر آنچه در آن مکالمات ممکن است مانند نگاه خواهد شد که بخشی از آنها و چگونه آنها انجام خواهد شد. و سپس من فکر کردم من امیدوارم که وجود خواهد داشت مواد غذایی است.

برای من تمام زندگی حرفه ای من شده اند درگیر در صنعت مهمان نوازی از زندگی حرفه ای من در کشتی های کروز به ما داشتن کمی زیبا رستوران در مورهد به نوشتن در مورد مواد غذایی در هر هفته. مهمان نوازی زمانی که به خوبی انجام داده است و یک هنر است که تمرین را مهمان احساس خوش آمدید, برای مراقبت و راحت است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مرتبط:

مواد غذایی طبیعی است بخشی از این عمل. پس از آغاز زمان انسان باید از طریق مواد غذایی و بسیاری از فرهنگ ها در آغوش عمل برای استقبال از یک تازه وارد با یک جشن به عنوان یک صفحه نمایش از صلح و مهمان نوازی. مراسم شکستن نان با هم تمرین است مراسم تشییع جنازه و بی شمار وقایع را به عنوان یک راه برای نشان دادن میزبان قدردانی برای مهمانان خود را.

ما را دیده اند مواد غذایی و ظهور به عنوان یک منبع اصلی از آسایش در طول این بیماری همه گیر. غذای شب تبدیل به یک مراسم مقدس برای بسیاری از بسیار پیش بینی رویداد کمک می کند که برای شکستن یکنواختی از قرنطینه زندگی و آرامش ما نگرانی در مورد ویروس. که نه یک حادثه که قدرت از مواد غذایی است.

مکالمات آمده دشوار خواهد بود منقبض و دردناک است. من به اندازه کافی طولانی زندگی بدانید که مواد غذایی به تنهایی نمی خواهد حرکت و پیشرفت رو به جلو است. اما زمانی که من تصویر این مکالمات در ذهن من, من فکر می کنم مورد چقدر مهم آن این خواهد بود تا مردم احساس خوش آمدید, برای مراقبت و, راحت, و من امیدوارم که وجود خواهد داشت مواد غذایی است.

مرتبط:

این هفته در...

دستور العمل های را می توان با مقاله در InForum.com.

"خانه با از دست, ایتالیایی" یک ستون هفتگی نوشته شده توسط سارا Nasello این برنامه شامل دستور العمل توسط شوهرش تونی Nasello. زن و شوهر متعلق به Sarello را در مورهد و زندگی در فارگو با پسر جیووانی. خوانندگان می توانند به آنها در رسیدن sarahnasello@gmail.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن