داکوتای شمالی, نوجوانان, غرق شدن قربانی شناسایی

پسر شناخته شده به عنوان جیمز Nyei یک وست فارگو دبیرستان سال اول که در مدرسه فوتبال تیم. غرب فارگو مدرسه منطقه

توسط NEWSATROPAT در 8 خرداد 1399

پسر شناخته شده به عنوان جیمز Nyei یک وست فارگو دبیرستان سال اول که در مدرسه فوتبال تیم.

غرب فارگو مدرسه منطقه با ارسال یک پیام به پدر و مادر و کارکنان بعد از ظهر پنجشنبه هشدار آنها را از مرگ.

"در حالی که در فاصله وست فارگو دبیرستان کارکنان همچنان به حمایت از دانش آموزان ما از این طریق از دست دادن" بیانیه ای گفت:. "هر دانش آموز واکنش نشان می دهند به جیمز' مرگ در راه خود را. احساس غم انگیز است که یک پاسخ طبیعی به از دست دادن. برخی از دانش آموزان ممکن است شناخته شده اند جیمز بسیار خوبی است و ممکن است به عنوان آسیب دیده, در حالی که دیگران ممکن است تجربه زیادی از غم و اندوه است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

غرب فارگو آتش نشانی اعزام شد تا در 6:37 بعد از ظهر پنج شنبه در گزارشی از غرق شدن در Sheyenne رودخانه. به عنوان آتش نشان و افسر پلیس وارد تماشاگران شدند کشیدن پسر از آب, مقامات گفت.

وست فارگو Fire Chief Dan فولر گفت: به نظر می رسد یک گروه از دانش آموزان به عنوان بسیاری از 18-20 شده بود در منطقه در زمان حادثه. فولر گفت: او آگاه بود از این منطقه یک مکان محبوب برای گروه های زیادی به شنا بروید.

یک معلم بازنشسته که در زندگی بعدی به این منطقه بود و در زمان حادثه گفت: بزرگسالان و خانواده ها و نوجوانان و کودکان اغلب دیده می شود راه رفتن در انحراف berm و یا نسبت به آب است. او اغلب دیده می شود مردم راه رفتن با تجهیزات ماهیگیری نیز هست.

افسران و آتش نشانان انجام CPR در پسر بود که در ایست قلبی هنگامی که او گرفته شده بود توسط آمبولانس به بیمارستان محلی است. پسر بود و مرده اوایل روز شنبه, مقامات گفت.

The diversion channel in the Goldenwood Addition of West Fargo was the scene of a swimming accident on Wednesday, May 27.
David Samson / The Forum

انحراف کانال در Goldenwood علاوه بر این از وست فارگو بود صحنه حادثه شنا در جمعه, مارس 27. دیوید سامسون / انجمن

وست فارگو پلیس گروهبان. رایان Haskell گفت: غرق شدن اتفاق افتاده در Sheyenne رودخانه انحراف کانال در نزدیکی که در آن rejoins رودخانه است.

کانال ها و رودخانه ها در کنار Goldenwood زیادی منزوی محله در شمال غربی شهر. این کانال در حدود 50 متری از جاده ها در سمت غرب از توسعه مسکن.

موقت وست فارگو رئیس پلیس جری بویراحمد گفت: در حالی که آن را غیر قانونی نیست در این شهر برای شنا کردن وجود دارد آن است که دلسرد شده است.

"جریان غیر قابل پیش بینی همراه با تغییر عمق" بویر گفت.

فولر گفت: تماشاگران در این حادثه گفت: پاسخ Nyei بود نه یک شناگر ماهر.

ناظران در صحنه جمعه شب شاهد اولین پاسخ دهندگان به پسر CPR در بانک ها در نزدیکی کانال قبل از حمل او را دور در یک gurney به یک آمبولانس.

یکی دیگر از جوانان که ظاهرا درگیر در این وضعیت دیده می شد نشسته به تنهایی در پریشانی در خشک گل patch در نزدیکی صحنه حادثه. دیگر نوجوانان با پوشیدن لباس شنا نیز دیده می شود در این منطقه است.

این حادثه همچنان در دست بررسی توسط وست فارگو اداره پلیس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن