برینرد زن و شوهر تغییر زندگی در یک روز با 3 فرزندخواندگی

نه خود معلولیت های جسمی و نه آنها را به عنوان یک زن. و چرا باید از آن ؟ استاد و آنا Hinkle شده اند در صندلی چر

توسط NEWSATROPAT در 18 خرداد 1399

نه خود معلولیت های جسمی و نه آنها را به عنوان یک زن. و چرا باید از آن ؟ استاد و آنا Hinkle شده اند در صندلی چرخدار برای بیشتر از زندگی خود را: استاد از او 3 و آنا از او بود 16 — هر دو ناشی از تصادف.

این بود که خود و زندگی عادی خود را — تا زمانی که یک روز در ماه دسامبر 2019 زمانی که زن و شوهر رفت و از یک خانواده دو به یک خانواده پنج. این زمانی است که جدید خود را عادی شد مراقبت از سه فرزند: Emilee, 10; Tonio, 8; و مالک 6.

و آنها را تغییر نمی دهد هر چیزی در کل جهان است.

این زن و شوهر به تصویب رسید که کودکان با کمک از نانسی Kagel یک مددکار اجتماعی با برینرد از نزدیکان خانواده تمرکز می کنند. قوم و خویشی مینه سوتا است مبتنی بر خصوصی پرورش ارائه دهنده مراقبت های ارائه خدمات درمانی فاستر مراقبت دوام برنامه ریزی و حمایت از خانواده برنامه های.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

خانواده نشستم با اعزام در ماه فوریه برای گفتن داستان خود را — و از آن به بعد آنها بوده است مانند هر کس دیگری در برخورد با این بیماری همه گیر.

این Hinkles ملاقات حدود 10 سال پیش در حالی که آنها هر دو در بسکتبال با ویلچر تیم در دانشگاه آلاباما. آنها در کباب و بقیه سابقه است. آنها نقل مکان کرد و به برینرد منطقه حدود هشت سال پیش به عنوان آنا خانواده از این منطقه است. پس از حل کردن آنها تصمیم گرفتند که آنها می خواستند به یک کودک اما متوجه آن خواهد بود دشوار و گران قیمت به عنوان آنها می خواهم که از طریق لقاح مصنوعی.

"ما تصمیم گرفتیم که این امر می تواند یک ایده واقعا خوب به کودکان و نوجوانان یک خانه است که در واقع مورد نیاز یک در مقابل سوختن که وقت و انرژی و تلاش شما می دانید که ممکن است," استاد گفت. "بنابراین ما فقط شروع به قرار دادن این تلاش به سه تنفس کودکان و نوجوانان در حال حاضر. ما میخوام شروع به کوچک. ما میخوایم با یکی میخوایم سعی کنید تا 2 یا 3 سال. و سپس شما می دانم که او به من نشان داد پسران و ... و من گفتم که خوب دو کار می کنند و ما به پارک رفت و برای دیدار با آنها و معلوم می شود آنها یک خواهر بزرگتر بیش از حد. و آن را تنها در زمان ما احتمالا در حدود دو دقیقه به بحث بیش از آن را در ماشین ... و ما اگر آنها در حال آمدن است و یک راه وجود دارد او می تواند بیش از حد — بنابراین ما رفت و از یک تا سه.

"و آن را یک تصمیم بزرگ."

Kagel گفت: زمانی که مردم استفاده از خصوصی فاستر/آژانس فرزندخواندگی آنها اتخاذ می کودکان از سراسر کشور نه فقط در شهرستان زندگی می کنند در.

"آنا و استاد را انتخاب آژانس ما چرا که آنها می خواستند حمایت بیشتر از کارگران مورد, من," Kagel گفت. "سازمان های خصوصی به طور معمول کوچکتر caseloads و قادر به ارائه پشتیبانی در طول روند تصویب. در حالی که فرزندان خود را به نظر می رسد کاملا طبیعی آنها شده اند از طریق قابل توجهی تروما در جوان خود زندگی می کند و تا به حال درمانی خدمات برای کمک به آنها را التیام بخشد. من می خواهم مردم را به یاد داشته باشید که وجود دارد بسیاری از مینه سوتا جوانان نیاز به یک خانه دائمی."

Kagel گفت: سه کودک در ابتدا نمی شد برای تصویب در دسترس, اما پس از آن شهرستان بودند در تماس آژانس و اظهار داشت: آنها به دنبال یک خانه دائمی.

The Hinkle family poses for a photograph the day the children were officially adopted in December 2019 in a Minnesota courtroom. Posing are Malik, 6 (front, left), Emilee, 10, Tonio, 8 (back, left), Master Hinkle, Nancy Kagel and Anna Hinkle. Submitted Photo

این Hinkle خانواده به شمار برای یک عکس روز کودکان بودند رسما به تصویب رسید و در ماه دسامبر 2019 در یک دادگاه مینه سوتا. نما هستند Malik, 6 (جلو سمت چپ) Emilee, 10, Tonio, 8 (به سمت چپ) استاد Hinkle, نانسی Kagel و آنا Hinkle. ارسال عکس

"آن را مانند آن بود," او گفت:. کودکان نقل مکان کرد و به Hinkles خانه در ماه اوت سال 2018; همه تصویب قرار دادن مقالات در محل در ژوئن 2019; و کودکان بودند به طور رسمی به تصویب رسید Dec. 26, 2019.

Kagel گفت: آماده سازی این زن و شوهر برای تصویب شده بود متفاوت از زوج های دیگر به عنوان آنها رفت و از صفر تا سه فرزند همه در یک بار. اکثر خانواده ها اتخاذ یک کودک در یک زمان و زمان را تنظیم کنید و یاد بگیرند که چگونه به پدر و مادر یک کودک قبل از اتخاذ یک کودک است.

با Hinkles همه چیز خوب پیش رفت. Kagel به یاد می آورد در ابتدا زمانی که زن و شوهر پر بود از مدارک آنها پرسید: "آیا این موضوع برای شما و ما هر دو در صندلی چرخدار?" استاد گفت: آنها واقعا فکر نمی کنم که این امر مهم است.

"ما تا حدودی انجام شده و ما در حق خود" استاد گفت. "من خودم زنده نگه داشته برای آخرین 30 به علاوه. و بنابراین شما می دانید ما در مورد آن خواهم فقط مردم عادی. وجود دارد بسیاری از چیزهایی که ما به حساب نمیاد مثل ما سنین و برخی از چیزهایی که ما نمی خواهد به آنها آموزش مانند دوچرخه سواری یک چیزهایی که از طبیعت اما ما بسیاری از پدربزرگ و مادربزرگ که در اینجا برای حمایت از ما و به ما کمک کند با آن است."

این Hinkles یافت در آخرین لحظه که سه فرزند می باشد که که همایون روز. زن و شوهر درهم و فرار به فروشگاه برای خرید لباس و ملافه لوازم مدرسه و دیگر چیزهای مورد نیاز برای کودکان.

"این تقریبا نامطلوب در ابتدا شما می دانید که شما در حال خواب در به طور منظم و شما پاپ آپ در وسط شب و مانند" آه خدای من, من سه تا از بچه ها,'" استاد گفت. "و ما تا به حال به خواندن داستان قبل از خواب و یا هر چیزی شبیه به آن از قبل ... و آنها را در یک جای جدید به طوری که آنها کمی لرزان در ابتدا و واقعا راحت است."
استاد گفت: در شب آنها را به صورت تصادفی پاپ را به اتاق خواب خود را برای بررسی در کودکان به مطمئن شوید که آنها خوب است. از کودکان خواسته های زن و شوهر چه نام خود را در آغاز بودند. این Hinkles گفت: آنها نام خود را و گفت که آنها می تواند آنها را هر چیزی که می خواستم بیش از حد -- که آنها را به تماس با آنها را مامان یا بابا.

"ما فقط اجازه دهید آنها را به کاری که در زمان خود" استاد گفت. "بعد از دو هفته ما رو برای اولین بار مامان یا بابا و من فکر می کنم ما می دانستیم که در آن بود. آنها احساس آنها هیچ جا نمی رود."

Kagel گفت: آن را خوب است برای دیدن تعامل بین زن و شوهر و فرزندان. زمانی که کودکان از مدرسه به خانه آمد آنها با هیجان زد به Hinkles و به آنها گفت در مورد روز خود را.

"بهترین چیز در مورد کار با آنا و استاد است آن هم از نوع باز چشم من به این واقعیت است که واقعا هر کسی می تواند اتخاذ" Kagel گفت. "هیچ کس نباید برگزار شود به دلیل این که آنها در یک صندلی چرخدار و یا یک نژاد مخلوط در غیر متنوع جامعه به این دلیل که بچه ها یک مخلوط بیش از حد. "این واقعا خوب بوده و به کار با آنها و یادگیری در مورد خود تاریخ. من یاد گرفته ام که چگونه آن را به خوبی کار می کرد برای آنها و چه چیزی واقعا برگزار شد آنها را به عقب. من فکر می کنم هر کسی می تواند آن را انجام دهد (به عنوان او تبدیل به زن و شوهر) و شما بچه ها آموخته زیادی در مورد نحوه برخورد با ضربه ... و تا به حال بسیاری از آموزش است. از آن خوب بوده است."

کودکان هیجان زده شدند هنگامی که آنها برای اولین بار در مورد استاد دخالت ملی بسکتبال با ویلچر انجمن که در آن او را با این همه بازیکن ستاره بود و همچنین یک مربی است.

"آنها فکر می کردند من فقط در اطراف و ... زمانی که آنها را دیدم من بازی برای اولین بار شما می دانید چشم خود را مانند این" استاد گفت: قیافه با اسلحه خود را. "این یکی از جالبترین لحظات برای من بیش از حد به تجربه دیدن چگونه هیجان زده بودند به دیدن من بازی.

"همسر من تا به حال آنها را نشانه و فلان چیز و کمی تشویق بخش بیش از وجود دارد برای من."

استاد گفت: او در حال شکل گرفتن یک استراحت از بازی بسکتبال در حالی که به عنوان چیزهایی که فقط مشغول جمع آوری سه فرزند.

فاستر مراقبت قرار دادن کودکان به طور موقت زندگی می کنند شرایط زمانی که والدین یا مراقبان قادر به مراقبت از آنها و که نیاز به مراقبت آمده است توجه کودک رفاه حرفه ای. هدف از نگهداری فرزند است که به ارائه یک محیط امن در حالی که حرفه ای کار با خانواده به نگرانی هایی است که منجر به نیاز به نگهداری با هدف نهایی از کودک امن برای بازگشت به خانه.

با توجه به سند Kagel مشترک از مینه سوتا اتخاذ یک سازمان قرارداد توسط وزارت خدمات انسانی — هنگامی که الحاق ممکن است دولت خواهد شد و مراحل قانونی لازم برای خاتمه حقوق والدین برای تبدیل شدن به فرزند قیم قانونی. یک بار این اتفاق افتاده که دولت به دنبال دائمی قرار دادن گزینه های.

در حال حاضر 800 مینه سوتا کودکان در نیاز فوری به یک خانه دائمی. این کودکان:

  • 60 درصد از خواهر و برادر در گروه نیاز یک خانواده است که می تواند مراقبت از همه کودکان با هم.

  • 60 درصد از کودکان از nonwhite پس زمینه.

  • 40 درصد کودکان بین سنین 12 تا 18.

دلایل کودک دادن به فاستر مراقبت می تواند متفاوت باشد بسته به شرایط و نیازهای خانواده از مبدا. همه کودکان در نگهداری فرزند را تجربه کرده اند حوادث و نیازهای منحصر به فرد.

"با توجه به تجربیات خود برخی ممکن است عدم اعتماد در بزرگسالان به نیازهای خود و نگه داشتن آنها را امن" در این سند اعلام کرد. "آنها ممکن است نشان می دهد احساسات خود را از طریق پرخاشگری و برداشت های اجتماعی و عاطفی درونگرایی تعمیم ترس/اضطراب و رفتارهای دیگر که نیاز به سطح بالایی از صبر نظارت و راهنمایی. این کودکان همچنین ممکن است نیاز به راهنمایی در یادگیری اصول اولیه و روزمره و مراقبت از خود و مهارت های اجتماعی. مهمتر از همه کودکان قرار داده شده به مراقبت از پرورش نیاز به پشتیبانی احساس امن و مراقبت."

جنیفر کاروس ممکن است در رسید jennifer.kraus@brainerddispatch.com یا 218-855-5851. دنبال من در www.twitter.com/jennewsgirl در توییتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب